Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Bestuurssecretaresse

Matchd - Haaksbergen - 30-07-2021 Naar vacature  

16-08-2021 tot 30-09-2021
optie op verlenging
36 uur per week

De functie

Sluitingsdatum: 06-08-2021 om 09:00 uur
Het bestuurssecretariaat bestaat uit twee personen en valt onder het team bestuur en advies. Als bestuurssecretaresse heb je een centrale positie in de organisatie. De werkomgeving is dynamisch; de planning kan dagelijks veranderen en je werkt in een omgeving waar van alles gebeurt.

Wat ga je doen?

Je gaat werken voor het College van Burgemeester & Wethouders en de gemeentesecretaris. Samen met jouw collega zorg je ervoor dat alles rondom het bestuur in goede orde verloopt. Je verricht zelfstandig en pro-actief alle mogelijke secretariaatswerkzaamheden. Zo ben je verantwoordelijk voor de planning en de organisatie van de agenda’s en organiseert de communicatie en ontmoetingen tussen bestuurders - burgers/bezoekers – ambtenaren. Je bewaakt de voortgang en afhandeling van stukken die op jouw bureau voorbijkomen. Je hebt veel contacten, zowel intern met collega’s als met inwoners en andere organisaties. Je verzorgt zelfstandig correspondentie en zorgt voor (vertrouwelijke) verslaglegging van besprekingen. Daarnaast verleen je ondersteuning aan de burgemeester en gemeentesecretaris bij kabinetszaken en voert activiteiten uit die hiermee samenhangen. Zo bereid je bijvoorbeeld verschillende (feestelijke) bijeenkomsten voor.

Wie ben jij?

Wij zoeken een enthousiaste collega die goed kan relativeren.

Je bent:
  • Een organisatietalent; voor het organiseren van vergaderingen/ontvangsten/ bezoeken/recepties en andere gelegenheden draai jij je hand niet om
  • Representatief, integer en je hebt gevoel voor bestuurlijke verhoudingen
  • Dienstverlenend, zelfstandig en accuraat
  • Stressbestendig en flexibel

Overig

  • Je bent per direct beschikbaar voor minimaal 28 uur per week;
Op verzoek van de opdrachtgever wordt deze interim opdracht alleen aangeboden o.b.v. een (tijdelijk) loondienstverband.
Factureren als ZZP'er is niet mogelijk aangezien er gevraagd wordt om de arbeid persoonlijk uit te voeren (geen vervangingsrecht) en er onder leiding en toezicht zal worden gewerkt. ZZP'ers dienen daarom tijdelijk (bij ons) op de payroll te komen.

Functie eisen

  • HBO opleiding;
  • Afgeronde secretariële opleiding;
  • Minimaal 3 jaar werkervaring als directiesecretaresse, managementassistent of vergelijkbaar, bij voorkeur bij een overheidsorganisatie, in de afgelopen 5 jaar;
  • Werkervaring als directiesecretaresse, managementassistent of vergelijkbaar bij een overheidsorganisatie, in de afgelopen 5 jaar;
  • Kennis en ervaring met geautomatiseerde en digitale systemen zoals Office.

Over Matchd

Matchd bemiddelt voor tijdelijke en vaste vacatures, voornamelijk binnen de overheid. Wij werken samen met Freelancers, ZZP’ers, detacheringsbureaus en sollicitanten die open staan voor een tijdelijk loondienstverband met flexibele uren. Je krijgt van ons altijd een terugkoppeling. Na de sluitingsdatum beoordelen wij elke sollicitatie en geven een terugkoppeling. Heb je geen terugkoppeling ontvangen? Laat het ons direct weten, dan is er écht iets misgegaan en zullen we er alles aan doen om dit te herstellen.

U kunt ons ook telefonisch bereiken via
meer...



Meer vacatures van Matchd