Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Medewerker Servicedesk ICT

Pluryn - Nijmegen - 30-04-2021 Naar vacature  

Waar doe jij het voor?

Als servicedesk medewerker ICT binnen onze afdeling ben je één van de belangrijkste aanspreekpunten voor onze collega's binnen de zorg wanneer er vragen zijn rondom ICT. Jij gaat dan ook met een servicegerichte houding aan de slag met ICT support in de breedste zin van het woord. Hierbij lever je direct een belangrijke bijdrage aan onze zorgprocessen.

Wat mag je doen?

Als medewerker servicedesk ICT ben je de schakel tussen onze gebruikers en de ICT afdeling. Je werkt samen met collega’s vanuit de zorg, ICT Operations en Functioneel Beheer. Jouw doel is om de gebruikers zo goed mogelijk te ondersteunen m.b.t. ICT vraagstukken.

  • Aannemen, registreren en oplossen van telefonische vragen en storingen.
  • Prioriteren en updaten van openstaande meldingen.
  • Meedenken en input leveren aan het implementeren en optimaliseren van onze ITIL processen.
  • Vergroten van de algemene ICT kennis van onze zorg collega's.
  • Ondersteunen van printers, werkplekken, laptops en mobiele telefoons.

Wat breng je mee?

  • Als ideale kandidaat ben je samenwerkingsgericht en proactief. Verder heb je een pragmatische en resultaatgerichte instelling.
  • Je bent stressbestendig en kunt goed multitasken.
  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in een gelijkwaardige functie.
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden in woord en geschrift.
  • Je werkt secuur en bent in staat om prioriteiten te stellen en het overzicht te behouden.
  • Je hebt aantoonbare kennis van ITIL processen zoals Incident en Problem management.
  • Bij voorkeur heb je ervaring met het werken binnen Topdesk.

Doelgroep en locatie

De afdeling ICT verzorgt met ruim 50 medewerkers voor Pluryn alle ICT-diensten, van strategisch tot operationeel niveau. Dus van IT- en informatiestrategie tot projecten tot IT-operatie. Het ICT Operations team bestaat uit ruim 17 medewerkers en vormt de spil van de ICT-afdeling, naast Functioneel beheer en ICT Staf. Onderdeel van het ICT Operations team zijn o.a. IT Administratie, Domotica en Telefonie, Systeembeheer en natuurlijk de ICT Servicedesk.

Arbeidsvoorwaarden

  • De arbeidsvoorwaarden zijn conform cao gehandicaptenzorg.
  • Je werkt 36 uur per week.
  • We bieden je een arbeidsovereenkomst voor een jaar, met de intentie te verlengen.
  • We bieden een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een eindejaarsuitkering van 8,33% en PBL uren (extra vrije tijd).
  • Overige arbeidsvoorwaarden zijn onder andere een flexibel meerkeuzesysteem en een goede pensioenregeling, conform genoemde cao.
  • Op je (elektrische) fiets naar je werk? Fit blijven door te sporten? Wij bieden je diverse fiscale voordelen.
meer...



Meer vacatures van Pluryn