Inloggen - Registreer  

Teamleider Planning & Servicebureau

Rochdale - Amsterdam - 25-01-2021 Naar vacature  

  • Dagelijks onderhoud
  • 32 - 36
  • Direct naar

Over de functie

Het optimaliseren van de processen ten behoeve van dagelijks onderhoud.

Dát doet een teamleider planning & servicebureau bij ons.

Hallo teamleider Planning & Servicebureau

Ga samen met zo'n 500 collega's bijdragen aan een fijne leefomgeving van ruim 80.000 huurders in Amsterdam, Diemen, Zaanstad, Landsmeer en Purmerend. Door met alle voorkomende onderhoudswerkzaamheden de huizen in goede staat te houden. Welkom op de afdeling Dagelijks Onderhoud, die bestaat uit ca 100 medewerkers waarvan ca. 50 vakmensen in een buurt werken. Flexibiliteit, resultaatgerichtheid, initiatief, samenwerken en klantgerichtheid zijn belangrijke kerncompetenties binnen ons enthousiaste en betrokken team.

Als teamleider haal jij het maximale uit je team en jezelf. Dit doe je door de processen en werkwijzen opnieuw in te richten zodat de planning en uitvoering van het onderhoud op rolletjes loopt. Samenwerking met collega’s van alle afdelingen stem je op elkaar af en je beheert de contracten met de verschillende leveranciers.

Dagelijks onderhoud is in ontwikkeling en dat betekent je met een nieuw team aan de slag gaat. Je team bestaat uit zo’n 15 professionals waaronder adviseurs die alles weten over processen en kwaliteit, planners en technisch administratieve medewerkers. Samen zorg je ervoor dat de afdeling het kloppend hart is. Je stuurt op de integrale bedrijfsvoering, je maakt onderbouwde plannen en beleid die inzicht geven in de performance van de afdeling, optimaliseert de bedrijfsprocessen, zorgt dat de systemen de juiste data generen en werkt effectief samen met de interne en externe stakeholders. Jouw kracht is dat je deze projecten initieert, uitvoert en bijstuurt als dat nodig is.

Jouw werkdag

Als teamleider planning & servicebureau wordt je ondersteund in je opgave door de manager DO en ben je verantwoordelijk voor de begeleiding en coaching van je team. Je zorgt dat alle randvoorwaarden aanwezig zijn voor een effectieve bedrijfsvoering en zorgt voor haalbare en zichtbare resultaten. Jij bewaakt daarbij de haalbaarheid, de contacten met stakeholders en collega’s. Dankzij jou zijn er heldere processen, en (financiële) middelen aanwezig en werkt jouw team vlekkeloos samen met de andere afdelingen binnen Rochdale. De reparaties aan de woningen worden optimaal gepland en uitgevoerd.

Leuke werkdag? Voor deze vacature van teamleider planning & servicebureau heb je het volgende in huis:

  • Hbo/wo werk- en denkniveau;
  • bedrijfskundige kennis en ervaring gericht op alle aspecten van de bedrijfsvoering, zoals kwaliteit van dienstverlening, processen, efficiency en effectiviteit, informatievoorziening, systemen, financiële aspecten, risicobeheersing, etc. ;
  • analytisch vermogen en kennis van financiële aspecten van dagelijks onderhouden daarop van invloed zijnde factoren;
  • ervaring met het optimaliseren en verbeteren van processen en daarbij te hanteren methoden, technieken en middelen;
  • ruime leidinggevende ervaring met het geven van sturing aan en coachen van medewerkers;
  • van nature overwicht en ervaring met het aansturen van zowel professionals op tactisch niveau en mensen in de uitvoering;
  • een flinke dosis enthousiasme, ondernemerschap en je bent flexibel, resultaatgericht, klantgericht en gericht op samenwerken.

Werk samen voor de straat

Woningcorporatie Rochdale huisvest zo’n 80.000 mensen in de regio Amsterdam. Huisvesten is veel meer dan alleen het bieden van woonruimte: het gaat om je huis, je straat én je buurt. Samen werken wij elke dag aan de kwaliteit van woningen, de leefbaarheid van onze straten en het contact met onze bewoners. Want ons werk draait uiteindelijk om mensen.

We staan voor een mooie opgave en daarom zijn we als bedrijf volop in beweging. Van onze medewerkers vraagt dat creativiteit, denk- én daadkracht. Tegelijkertijd is er veel ruimte voor initiatief en biedt het kansen jezelf te ontwikkelen terwijl je werk een positieve maatschappelijke impact maakt.

In ons moderne kantoor aan het levendige Bos en Lommerplein heerst een open sfeer. Letterlijk door de inrichting, figuurlijk in de omgang met bewoners, belanghebbenden en de ongeveer 400 collega’s. En onze bereikbaarheid is prima, want de tram stopt voor de deur en ons kantoor ligt letterlijk boven de A10.

Onze afdeling vind je op de 3e etage. Er is veel contact en mensen lopen gemakkelijk bij ons binnen. De deuren staan altijd open.

Stap over de drempel

Bij Rochdale ga jij als teamleider aan de slag. Samen met collega’s die net als jij trots zijn op de maatschappelijke rol die wij vervullen voor onze huurders. Je inzetten voor de buurt en een positieve bijdrage leveren aan een fijne leefomgeving voor bewoners geeft voldoening. Daarnaast is er veel ruimte voor je professionele ontwikkeling en krijg je, op basis van 36 uur per week:

  • een brutomaandsalaris van maximaal €5.474,-;
  • flexibele werktijden en de mogelijkheid om vanuit huis te werken;
  • bijna 24 vrije dagen per jaar en 8% vakantiegeld;
  • een reiskostenvergoeding van 100% voor ov of een reiskostentegemoetkoming voor de auto;
  • een eindejaarsgratificatie, afhankelijk van prestaties van de totale organisatie;
  • een bijdrage aan je pensioenpremie via Stichting Pensioenfonds Woningcorporaties (SPW);
  • een jaarlijks opleidingsbudget, waarmee je trainingen kunt volgen en jezelf kunt ontwikkelen.
En we hebben nog meer voor je in petto.

Lever jouw bijdrage en werk samen voor de straat met Rochdale!

Niet wachten, maar direct – en sowieso voor 15 maart 2021– solliciteren via de sollicitatiebutton. Kom maar op!
Vragen? Corné van Eijk, manager Dagelijks Onderhoud, geeft antwoord als je belt
of mailt via cvaneijk@rochdale.nl
Een integriteitscreening en een assessment zijn onderdeel van de selectieprocedure. 
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Rochdale