Inloggen - Registreer  

Assistent cateringmanager Albert Heijn distributiecentrum

Albron - via Nederland Vacature - Tilburg - 24-04-2024 Naar vacature  

min € 2470,00 – max € 2814,15
Flexibele werktijden
Je ontvangt standaard een reiskostenvergoeding van €0,21 per km tot 30 kilometer enkele reis.
We werken op alle Albron locaties voor alle nieuwe collega's met de Hospitality CAO.

Waarom onze organisatie

''Met 700+ Albronlocaties is er altijd een werkplek bij jou in de buurt.''
''Samenwerken met mensen met een hart voor gastvrijheid inspireert en motiveert.''
''Bij Albron hebben we kennis van zaken, oog voor jou en het goed voor elkaar.''

Onze recruiter

Aniek, onderdeel van team recruitment

Taken en verantwoordelijkheden

Als assistent manager ben jij mede verantwoordelijk voor alles wat met eten en drinken te maken heeft bij
Albert Heijn distributiecentrum in Tilburg.
Op deze locatie verblijden we 175-250 medewerkers van Albert Heijn per dag met eten & drinken.
Samen met de locatiemanager zorg je ervoor dat het jullie gasten aan niks ontbreekt. Daarnaast werk je zelf operationeel mee in de keuken en in het restaurant. Verder doe je de inkopen, de planning, het maken van de menucyclus en de administratie samen met de locatiemanager. Bij afwezigheid van de locatiemanager vervang je deze en zorgt ervoor dat de werkzaamheden op locatie op dezelfde wijze doorgaan.

Samen met de manager ben je verantwoordelijk voor:

  • Coachen van 3-6 collega's tijdens een shift
  • Aanspreekpunt van de gasten en opdrachtgever
  • Commerciële kansen herkennen en benutten
  • Uitdragen waar Albron voor gaat en staat
  • Samen met je team presteren op de werkvloer tijdens piekmomenten
  • In de avond bereid je, samen met de kok, de lekkerste soepen, salades en broodjes
  • Licht administratieve taken

Geboden wordt

Onze menukaart voor jou

  • Je ontvangt een bruto maandloon van tussen €2.470 en € 2.814,15 op basis van ervaring
  • Een contract van 38?uur, verdeeld over 5 dagen, bespreek met ons de mogelijkheden
  • Werktijden: Maandag t/m zondag, zowel dag- als avonddiensten
  • Reiskostenvergoeding en een toeslag als je op feestdagen werkt
  • 25 vakantiedagen bij een fulltime werkweek (38 uur) en 8 % vakantiegeld voor jouw welverdiende vakantie
  • Binnen een organisatie met ongeveer 800 locaties hebben wij meer dan genoeg opleidings- en doorgroeimogelijkheden
  • Een personeelsvereniging met leuke kortingen en uitjes met

Jong Albron

  • 35% toeslag op jouw gewerkte uren tussen 22:00 en 7:00 uur
Puck: “Mijn uitdaging is om er iedere dag voor te zorgen dat mijn gasten tevreden zijn en terug willen komen. Ik ben trots op mijn werk en ben altijd enthousiast.”

Smaakt dit naar meer? Solliciteer direct!

Upload jouw contactgegevens via de sollicitatiebutton en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op. Heb je nog vragen? Stel ze gerust aan onze recruitment collega's via werkenbij@albron.nl.

Profiel kandidaat

Welke ingrediënten heb je hiervoor nodig?

Gastvrijheid zit in jouw DNA. Je houdt van lekker eten en drinken en krijgt energie van andere mensen. Je houdt wel van een praatje en kan tegen een grapje. Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en vindt het leuk om samen met je collega's onze gasten elke dag een te verassen met een lekkere lunch. Daarnaast heb je:

  • Passie voor eten, drinken en gastvrijheid
  • Verantwoordelijkheidsgevoel en sociaal vaardig
  • Leidinggevende capaciteiten
  • Goede communicatieve vaardigheden, Veel van onze gasten spreken Engels. Jij beheerst dan ook de Nederlandse en Engelse taal.
  • Commercieel inzicht
  • Bezit van eigen vervoer, locatie is niet goed bereikbaar met OV
Geen ervaring binnen de catering, we leren het je graag!

Job alert maken

Maak een job alert voor
'catering'
en ontvang dagelijks vergelijkbare vacatures per mail
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Albron