Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
HR Business Partner
Een mooie stap voor een een ervaren en breed georiënteerde HR generalist binnen een innovatieve en groeiende organisatie
Vacature
Wat is jouw rol?Als HR Business Partner lever je een belangrijke bijdrage aan het vormgeven en verder professionaliseren van de HR-processen binnen. Je pakt de ruimte om de afdeling HR verder te professionaliseren en je profileert je actief binnen de organisatie, zowel in Wezep als de centrale organisatie. In deze rol geef je zelfstandig invulling aan het HR-beleid waarbij de nadruk ligt op operationele en beheersmatige taken voor de verschillende afdelingen. Je bent onderdeel van het HR-team waarmee je kan sparren en kennis delen. Het bouwen aan een goede relatie met productiemanagers, teamleiders en werknemers is van essentieel belang waarbij je duidelijk en rechtvaardig kan zijn.
Wat zijn jouw verantwoordelijkheden?
Als HR generalist ben je deel van het HR-team Wezep, dat verder bestaat uit een 2 adviseurs, een HR Officer, preventiemedewerker en HR Directeur. Jij houdt je bezig met zeer diverse werkzaamheden en haalt energie uit een dynamische omgeving waar geen dag hetzelfde is en je dag vaak anders verloopt dan gepland. De werkzaamheden zijn o.a.:
Gevraagd en ongevraagd advies aan lijnmanagement en medewerkers
Het aanspreekpunt zijn voor medewerkers en leidinggevenden als het om personele zaken gaat. Je werkt geheel zelfstandig, in complexe situaties overleg je met de HR Directeur
Het uitvoeren en bevorderen van een correct toepassing van de sociale wetgeving, bedrijfsregels en procedures, wettelijke kader en arbeidsovereenkomsten
Uitvoering geven en bijdrage leveren aan taken in het kader van werving en selectie
Mede beheren en vraagbaak ten aanzien van een adequaat personeels-informatiesysteem, tijdsregistratiesysteem, webshop, Plukon Academy, etc. om management van relevante sturingsinformatie te voorzien
Contact onderhouden met interne en externe klanten
Je participeert in landelijke HR-projecten op basis van kennis, ervaring en interesse
Profiel
Je hebt een afgeronde hbo-opleiding richting HRM, personeel en arbeidJe hebt senior werkervaring in een vergelijkbare functie, bij voorkeur in een productiebedrijf
Actuele kennis van relevante wet- en regelgeving, arbeidsrecht en sociaal zekerheidsrecht en in het bezit van uitstekende adviesvaardigheden en gesprekstechnieken
Je hebt ervaring met het geven van advies en administratieve HR-processen
Ervaring met het initiëren en uitvoeren van HR projecten
Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
Kennis van, Atimo, AFAS Profit en Verzuimsignaal is een pre
Bedrijfsprofiel
Werken bij onze opdrachtgever is werken aan verantwoorde voeding voor 265 miljoen consumenten in Europa. Hun assortiment varieert van maaltijdcomponenten tot kant-en-klare maaltijden, waaronder salades. De ingrediënten hiervoor zijn gevogelte (de basis), maar steeds vaker ook groente en alternatieve proteïnen. Zo bedienen ze liefhebbers van vlees, flexitariërs én vegetariërs. Je vindt hun producten in de koelvitrine van de supermarkt en bij quick service restaurants.Arbeidsvoorwaarden
Onze opdrachtgever biedt een dynamische omgeving, binnen een organisatie die veel belang hecht aan goed werkgeverschap. Daarnaast vinden zij eerlijkheid en transparantie belangrijk. Zo weet jij wat je aan ze hebt en zij wat ze aan jou hebben.Daarnaast bieden zij:
Een leuke, zelfstandige functie van 32-40 uur met afwisselende werkzaamheden
Een salaris afhankelijk van werkervaring en opleiding tussen de € 4.000 en € 5.000,- bruto o.b.v. 40 uur
Voldoende kansen om jezelf te ontwikkelen en door te groeien
Winstuitkering (afhankelijk van het behaalde resultaat)
30 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband
Een goede pensioenregeling
Ons team
Carina Kuiper
HR Business PartnerVragen?
Ontmoet
Ons sollicitatie proces
1
Ontmoet ons
Via Zoom of op kantoor ontmoeten we elkaar. Zo kunnen we kijken naar wie jij als kandidaat bent, waar je voor staat en of we je aan jouw nieuwe volgende baan kunnen helpen.
2
Ontmoet je nieuwe werkgever
Is er na onze eerste ontmoeting een mooie vacature die bij jou past, dan leggen we die natuurlijk aan je voor. Als jij het ook ziet zitten, gaan we een gesprek regelen met jouw potentiele nieuwe werkgever!
3
Ontmoet de juiste baan
Ben jij net zo enthousiast als je potentiele nieuwe werkgever dan krijg je natuurlijk een mooie aanbieding van de werkgever. Accepteer je de aanbieding of heb je liever nog wat aanpassingen? Als jij tevreden bent en je nieuwe werkgever dan begin je niet zomaar met een baan, maar de juiste baan.
meer...
Meer vacatures van Captiva