Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Operationeel Manager

Asbr - Drachten - 16-03-2023 Naar vacature  

Operationeel Manager

De uitdaging bij Kijlstra Personenvervoer

Door Kijlstra Personenvervoer worden er dagelijks ruim 1000 personen vervoerd. Een dankbare taak, Kijlstra regelt onder andere zittend ziekenvervoer, aanvullend openbaar vervoer, leerlingenvervoer, horecavervoer, directievervoer en WMO-vervoer. Wat je vervoerswens ook is, Kijlstra zorgt voor een passende oplossing.

Als Operationeel Manager zorg jij ervoor dat dit proces elke dag, vanaf het moment dat de vervoersbewegingen starten, zo soepel en efficiënt mogelijk verloopt. Tijdig, juist en volledig. Alles en iedereen op de juiste plek.

Zo draag je namelijk de verantwoordelijkheid voor het personeel (aanwezigheid, beschikbaarheid, geschiktheid), het vervoer en de uitvoering van contracten. Je maakt de roosters en de planning van de pakweg 100 chauffeurs en stuurt de Meldkamer Personenvervoer aan (14 medewerkers). Naast de nodige aandacht die de huidige werknemers behoeven, is ook het aannemen, begeleiden en inwerken van nieuwe collega’s voor jou geen enkel probleem. Alles om Kijlstra ook in de vierde generatie sterk te houden. Je bent mensgericht, kan plannen als geen ander en een hectische werkomgeving met variërende taken motiveert jou.

Kijlstra blijft groeien en heeft versterking nodig. Deze krijgt vorm door een duidelijkere verdeling te maken in het commerciële gedeelte en de operationele aansturing. In deze functie neem jij de gehele operationele aansturing over van de Directeur Personenvervoer. In deze nieuwe rol heb jij de vrijheid om de operationele processen tot en met facturatie verder te ontwikkelen en te optimaliseren. Vanzelfsprekend in overleg met de Directeur Personenvervoer zet je visies en ideeën om in concrete acties en plannen. Door jouw enthousiasme en oog voor de medemens ben jij in staat om alle lagen van de organisatie mee te nemen in de veranderingen binnen Kijlstra. Aangezien jouw collega’s niet alleen tijdens kantoortijden werken, vraagt Kijlstra ook van jou flexibiliteit als het gaat om werktijden en bereikbaarheid. Geen uitdaging is voor jou te groot, dus ook deze pak je met beide handen aan!

Het ideaalprofiel

  • Je hebt een Hbo werk- en denkniveau.
  • Je hebt minimaal 5 tot 10 jaar ervaring als operationeel verantwoordelijke met een duidelijk coördinerend aspect, veel collegiaal contact en/of het aansturen en plannen van een interne organisatie.
  • Deze rol heb je bijvoorbeeld vervuld binnen grootschalige horeca, facilitaire dienstverlening, event management, logistiek centrum, bedrijfsmatige catering, een andersoortig vervoersbedrijf of een beurs- of congrescentrum.
  • Je hebt ervaring in het aansturen van een groot team (100+ medewerkers), het opzetten en aansturen van projecten en het doorvoeren van verbeteringen.
  • Je bent communicatief vaardig, mensgericht en kunt het overzicht behouden.
  • Je hebt een uitstekende allround beheersing van de Nederlandse taal.
  • Je bent bij voorkeur woonachtig in Drachten of nabije omgeving.

Over Kijlstra Personenvervoer

Kom je uit Drachten en omstreken? Dan ben je vast en zeker wel eens weggebracht of opgehaald door
. Kijlstra Ambulancezorg & Personenvervoer is een familiebedrijf met een lange geschiedenis. Ruim 100 collega’s leveren hun bijdrage aan het personenvervoer en ruim 275 aan Kijlstra’s hoogwaardige ambulance zorg. Kijlstra Personenvervoer specialiseert zich al in professioneel personenvervoer sinds 1930. Met centralisten, planners en taxichauffeurs staan zij 24/7 klaar om vervoerswensen te verwezenlijken. Of het nu gaat om zittend ziekenvervoer, leerlingenvervoer, horecavervoer, directievervoer of WMO-vervoer.

Alle ritten komen binnen op de meldkamer personenvervoer. Dit kloppende hart van de dienstverlening is 7 dagen per week 24 uur per dag telefonisch bereikbaar voor het aannemen en inplannen van alle vormen van personeelsvervoer. Dit alles lukt natuurlijk niet zonder een Operationeel Manager, een effectief werkende Meldkamer, Planners en de onmisbare taxichauffeurs die klanten veilig en op tijd naar locatie brengen.

Interesse in Kijlstra Personenvervoer?

Dan zijn wij erg benieuwd naar jouw CV en motivatie! ASBR YouManagement begeleidt Kijlstra Personenvervoer exclusief bij het hele proces. Je kunt je vandaar (vertrouwelijk) richten tot ASBR YouManagement, Heleen Wielinga. Voor vragen of een toelichting kun je contact met Heleen opnemen via

(van 08:30 uur tot 17:00 uur) of via de mail:
We gebruiken cookies op onze website om u de meest relevante ervaring te bieden door uw voorkeuren en herhaalde bezoeken te onthouden. Door op "Alles accepteren" te klikken, stemt u in met het gebruik van ALLE cookies. U kunt echter "Cookie-instellingen" bezoeken om een gecontroleerde toestemming te geven.

Manage consent
Sluiten

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.

Altijd ingeschakeld
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.

Cookie
Duur
Beschrijving
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.

Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.

Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.

Contact

ASBR

is werkzaam in geheel Nederland

e-mail:

telefoon:
Kantoor Groningen
Groningen
Kraneweg 48
9718 JS Groningen
Kantoor Hoogezand
Hoogezand
Hoofdstraat 89
9601 EB Hoogezand
Kantoor Zwolle
Zwolle
Z-office, 4e verdieping Dokter van Deenweg 108 - 106
meer...



Meer vacatures van Asbr