Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Business Analist Energiemanagement Randstad
Meewerken, stroomlijnen, samen verbeteren is ons motto: je start met meewerken bij een van onze toonaangevende klanten in de energie sector in de functie van energiemanager Zo leer je de organisatie en de processen goed kennen en bouw je bovenal draagvlak op. Beheers je dit proces? Dan ben je klaar voor de volgende stap naar eindeloze mogelijkheden!
Wat ga je doen als Energiemanager?
Dit klinkt wel een beetje algemeen hè? Dus laten we het eens proberen te verduidelijken! In deze unieke functie van energiemanager ga je aan de slag bij een opdrachtgever die ervoor zorgt dat woningen en gebouwen duurzaam worden verwarmd, verkoeld en voorzien worden van warm tapwater.Concreet houd jij je bezig met de volgende taken:
- Je analyseert data omtrent de meters van de klanten van de opdrachtgever.
- Aan de hand van de data kan je verbanden gaan leggen, en zo bekijk je of er verbeteringen nodig zijn.
- Je hebt een kennisfunctie voor de rest van het bedrijf. Jij hebt namelijk alle data. Zo ondersteun je dus mensen van verschillende afdelingen met hun vragen.
- Wil je nog een stap verder gaan? Dan kan je aan de slag met het oplossen van de problemen die je zelf hebt gespot door je analyses.
Snap je nu ons motto ‘
meewerken, stroomlijnen en samen verbeteren
’?
Zoek jij het volgende in een baan?
De basis
: een goed salaris van €3000,- tot €5000,- bruto per maand, afhankelijk van je opleidingsniveau en ervaring.Extra
: standaard secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals 25 vakantiedagen (bij fulltime), vakantiegeld, bedrijfstakpensioenvoorziening, een NS Businesscard voor zakelijk gebruik, kilometervergoeding, fietsvergoeding en een laptop en telefoon als dit nodig is.Nog meer extra’s
: dit is nog niet alles, we willen je nog wat extra’s aanbieden:- Je wil natuurlijk blijven leren en ontwikkelen. Daarom stroom je in bij ons opleidingsplan en de Shared Academy, waarmee je allerlei cursussen volgt om je te ontwikkelen tot een (nog betere) procesconsultant. Daarnaast is er één-op-één aandacht om je te coachen en je steeds weer voldoende uitdaging en doorgroeimogelijkheden te kunnen bieden.
- Hybride werken is bij ons de standaard. Je krijgt daarom ook een thuiswerkvergoeding en de mogelijkheid om je werkplek thuis goed in te richten. Daarnaast kan je je werktijden (in overleg) flexibel indelen. Even een andere betekenis van de 9-tot-5-mentaliteit dus 😉
En het allerbelangrijkste
: de beste werksfeer die je kan wensen. Omdat we veel hybride werken, is het extra leuk om je collega’s te zien tijdens de vrijmibo’s, legendarische teamuitjes of gewoon tijdens een potje tafeltennis of pool op ons kantoor met uitzicht op de Erasmusbrug.P.S.: Ook wij hebben een paar vereisten. Herken jij jezelf hierin?
- Je hebt een afgeronde HBO- of WO-opleiding. Het is geen eis dat deze opleiding in de techniek is, maar je hebt wel aantoonbare intrinsieke interesse in data, technologie en automatisering. Wel zo handig voor een technische job 😉
- Je hebt bij voorkeur al ervaring met BI-tools, het inzichtelijk maken van data, rapportages en visualisaties.
- Je werkt zorgvuldig, gedisciplineerd, en kan orde op zaken stellen in een chaos, en bent tegelijkertijd communicatief sterk. Daarnaast ben je analytisch en durf je in outside-the-box oplossingen te denken.
- Je bent geduldig ambitieus, oftewel je zit boordevol ideeën om processen aan te pakken en te verbeteren, maar je begrijpt dat je eerst ‘meters moet maken’ voordat je jouw ideeën tot uitvoer kan brengen.
- Ons kantoor is gevestigd in Rotterdam en we willen je graag af en toe ook daar zien, dus je bent bij voorkeur woonachtig in de regio’s Rotterdam, Den Haag, Amsterdam, Utrecht of Delft.
- Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands, wel zo makkelijk aangezien alle communicatie met onze klanten in het Nederlands is.
Meer vacatures van Shared