Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Praktijkmanager in Tandartspraktijk Besth
Geplaatst: woensdag 6 oktober, 2021
Wij zijn Tandartspraktijk Besth
Voor Tandartspraktijk Besth zijn wij op zoek naar een praktijkmanager met affiniteit voor tandheelkunde voor enkele dagen in de week. Als praktijkmanager werk je bij ons in een professioneel team van tandartsen, mondhygiënisten en assistenten aan de beste kwaliteit en zorg. Dankzij nauwe samenwerking kunnen we betere zorg aan de patiënten geven en elkaar stimuleren om te blijven groeien in het vak. Zo leggen we samen de lat steeds hoger. Voor de management taken zijn we opzoek naar een praktijk manager die ons team kan versterken en samen met ons wilt groeien. Ben jij dit? Neem dan gauw contact met ons op. Wat wij bieden - Salariëring conform cao - Zeer gemotiveerde patiënten met een hoge compliance - Een zeer goed georganiseerde, dynamische en inspirerende werkomgeving - Alle specialismen van de tandheelkunde onder één dak, geen frequent wisselende behandelaars (geen keten). - Hecht team met medewerkers die een lang dienstverband hebben en dus de patiënten goed kennen en daardoor in staat zijn om adequate-, persoonlijke- en kwalitatief goede zorg te verlenen, waardoor alle organisatorische en administratieve handelingen uit handen worden genomen - Leuke team uitjes en activiteiten.Wij zoeken:
Gezocht per oktober, aantal dagen in overleg.Functie eisen De praktijkmanager is verantwoordelijk voor en coördineert de interne bedrijfsvoering van de praktijk. De praktijkmanager rapporteert aan de werkgever en stemt de werkzaamheden met de werkgever af. Aan de praktijkmanager worden meerdere aandachtsgebieden toegewezen, zoals personeelsmanagement, kwaliteit, contracten met zorgverzekeraars, administratieve organisatie, logistiek proces, facilitair, ICT, huisvesting en beveiliging. De praktijkmanager verricht geen werkzaamheden die te maken hebben met de klinische patiëntenbehandeling (primaire proces). Doel van de functie Het aansturen van alle medewerkers van de praktijk en het coördineren en optimaliseren van de interne bedrijfsvoering. Deze functie vereist van jou: HBO werk- en denkniveau, verkregen door een relevante opleiding. • Kennis van (bedrijfs-)administratieve processen, bedrijfskunde, (bedrijfs-)organisatie. • Relevante werkervaring. • Kennis van relevante wet- en regelgeving en de geldende protocollen, instructies en richtlijnen. • Kennis van de toegepaste applicaties en automatiseringspakketten. • Kennis van kwaliteitssystemen en –instrumenten. Specifieke functiekenmerken • Managementvaardigheden voor het leiding geven aan medewerkers en organiseren van de verschillende werkprocessen. • Sociale vaardigheden voor het aansturen van personeel en het onderhandelen met zorgverzekeraars, leveranciers, et cetera. • Analytisch vermogen om praktische aangelegenheden te vertalen naar administratieve processen en systemen en vice versa, problemen te doorzien en gegronde conclusies te trekken uit beschikbare informatie. • Plan- en organisatievermogen voor het plannen van de werkzaamheden en het stellen van prioriteiten. • Proactieve instelling voor het anticiperen op ontwikkelingen. • Mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid voor het opstellen van procedures en richtlijnen en het toelichten van voorstellen en het onderhandelen met verzekeraars, leveranciers, et cetera. • Integriteit bij de omgang met vertrouwelijke (patiënten)informatie.
Contactgegevens:
Naam: Rosaline ShadkamAdres: Balthasar Floriszstraat, 45 1071VB Amsterdam
Email:
Klik hier
meer...
Meer vacatures van MondzorgVacatureBank.nl