Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Medewerker KAM
Solliciteer uiterlijk
vrijdag 30 april, 2021
Maastricht
36 uur
2756 - 4048
MBO
Vacature
Toevoegenaan favorieten
Wij zoeken jouw talent!
Werken voor Maastricht
In Maastricht werken 1700 collega's, 125.000 inwoners, externe partners, het college en de raad voor een prachtige stad en de regio. Samen tillen we bijzondere projecten van de grond. Kleine en grote bedrijven vinden hun ideale plek in de stad. Een stad van 'leven en laten leven', maar ook van zorgen voor elkaar. Een stad met allure die groot genoeg is voor interessante opgaven en klein genoeg om elkaar te kennen.De gemeente Maastricht streeft ernaar een opgavegerichte en resultaatgerichte organisatie te zijn, die flexibel inspeelt op kansen en ontwikkelingen in onze omgeving. We stimuleren en bieden ruimte voor creativiteit en initiatief en helpen elkaar autonomer te werken. De gemeente Maastricht heeft aandacht voor haar medewerkers en voor hun persoonlijke en professionele behoeften, wensen en drijfveren, ongeacht de levensfase. Een organisatie die een gezond, veilig en aantrekkelijk werkklimaat biedt voor iedereen.
Stadsbeheer
Vanuit het motto "goed beheer bepaalt de kwaliteit van de stad", richt Stadsbeheer zich op het realiseren van kwaliteitsdoelstellingen voor het integraal beheer van de openbare ruimte binnen de daartoe gegeven opdrachten en (financiële) kaders. Stadsbeheer zorgt ervoor dat Maastricht schoon, heel en (technisch) veilig is. Vanuit het bedrijf vindt het planmatig beheer en onderhoud van de openbare ruimte plaats, het inzamelen en verwerken van huishoudelijk afval en worden de primaire processen gefaciliteerd vanuit een ondersteunende dienst. Binnen het team Ondersteuning van Stadsbeheer is een vacature ontstaan voor een medewerker KAM (kwaliteit, arbeidsomstandigheden en milieu). De functie van "medewerker KAM" specifiek voor Stadsbeheer is cruciaal en onmisbaar. Wet- en regelgeving eisen hoge kwaliteitsstandaarden waarbij onze medewerkers hun werk veilig en met het oog voor het milieu moeten kunnen uitvoeren. Een belangrijke opgave voor de nieuwe functionaris, naast de gangbare taken op het gebied van kwaliteit arbo en milieu, is het registreren van noodzakelijke opleidingen en certificering alsmede de opvolging hiervan met een optimale afstemming op de planning.Dit ga je doen
- Je draagt zorg voor het opzetten, beheren en verbeteren van het KAM-zorgsysteem
- Je adviseert het management en medewerkers van Stadsbeheer gevraagd en ongevraagd op alle aspecten van kwaliteit, arbeidsomstandigheden en milieu
- Je weet effectief te reageren op calamiteiten en zorgt dat de bedrijfshulpverlening goed is georganiseerd
- Je coördineert verplichte opleidingen voor medewerkers in samenwerking met opleidingsinstituten, leidinggevenden en planners.
- Je draagt zorg voor het bewaken van omgevings- en transportvergunningen
- Je zorgt voor een juiste uitvoering/toetsing van de RI&E
- Je schrijft V & G- plannen en houdt deze up to date
- je zorgt voor de begeleiding van interne en externe audits
- je onderhoudt contact met certificerende instanties
- je houdt de ontwikkelingen in de arbo- en milieuwetgeving bij
- je doet verbetervoorstellen op het brede terrein van kwaliteit, arbeidsomstandigheden en milieu.
Dit breng jij mee
- Een afgeronde technische MBO/HBO- opleiding aangevuld met MVK en/of HVK
- Een Lean Six Sigma Green Belt certificering of de bereidheid deze te behalen
- Minimaal drie jaar relevante werkervaring op het gebied van kwaliteit, arbeidsomstandigheden en milieu)
- Ervaring in werken met een KAM- zorgsysteem
Dit ben jij
- Gericht op samenwerken
- Klantgericht werken
- Integer
- Communicatief vaardig
- Teamspeler, verbinder en bruggenbouwer
- Pragmatisch en resultaatgericht
- Overtuigingskracht
- Geordende en planmatige aanpakker
Dit bieden wij jou!
Bij de gemeente Maastricht vind je een werkomgeving die jou stimuleert om het maximale uit jezelf te halen. Wij bieden een interessante dynamische functie op basis van 1 fte. Het salaris wordt ingepast in schaal 9 (€ 2.756 - € 4.048) afhankelijk van opleiding en ervaring. Daarnaast ontvang je 17,05% van je salaris in de vorm van een individueel keuzebudget (IKB), waarmee je een deel van je arbeidsvoorwaarden naar eigen wens kunt inrichten, zoals verlof, bedrijfsfitness, een opleiding en/of vakbondscontributie. In dit bedrag is het vakantiegeld en een eindejaarsuitkering maand opgenomen. Verder heb je de mogelijkheid tot opbouw van ADV en wordt pensioen opgebouwd bij het ABP. Onze arbeidsvoorwaarden zijn geregeld volgens de CAO gemeenten.Ben je enthousiast?
Reageer dan voor 1 mei 2021 via de button en stuur je motivatie en cv.Eerst meer weten? Dan kun je contact opnemen met Patrick Jennen, teamleider bedrijfsbureau, 06 21833059 of e-mail patrick.jennen@maastricht.nl
Medewerkers van de gemeenten Maastricht, Meerssen, Heerlen, Sittard-Geleen en Provincie Limburg gelden als interne kandidaten.
meer...
Meer vacatures van Werkenvoorlimburg