Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Hulpverlener

Ced - Capelle aan den IJssel - 20-09-2022 Naar vacature  

Algemene informatie

Aantal uren

24 - 32
Locatie
Capelle aan den IJssel
Een startsalaris van €2.339,96 bruto per maand op fulltime basis
Hybride werken, variabel keuzebudget van ruim 10%,
Minimaal 20 uur per week flexibel beschikbaar
SOS International biedt al meer dan 30 jaar wereldwijd 24/7 hulp aan gestrande reizigers, bij ziekte, een ongeval of autopech. Met hun betrokken hulpverlening maken ze echt het verschil, voor gedupeerden én voor hun opdrachtgevers. Wat maakt werken bij SOS International bijzonder? De alarmcentrale is altijd open. 365 dagen per week, 24 uur per dag. Werken bij SOS International betekent dat je deel uitmaakt van CED-group, al 45 jaar dé full-service schadespecialist van Europa. SOS International heeft het vizier altijd gericht op de toekomst. Daarom krijg je bij SOS International alle ruimte om mee te denken over hoe ze het proces nog efficiënter en nog beter voor hun klanten kunnen uitvoeren. En dat binnen een bijzonder aangenaam werkklimaat. Jouw bijdrage aan de tevredenheid van de klanten waardeert SOS International met uiteenlopende kansen voor ontwikkeling en groei.

Als hulpverlener werk je voor de afdeling Operations. Deze afdeling bestaat uit meerdere teams. Elk team bestaat uit ongeveer 25 hulpverleners en een teammanager.

Functieomschrijving

Als personenhulpverlener ben jij het aanspreekpunt voor reizigers die met een hulpvraag in het buitenland zijn. Je hebt telefonisch contact met reizigers met voornamelijk medische vragen. Dit zijn mensen die een dokter nodig hebben in het buitenland omdat zij bijvoorbeeld hun been hebben gebroken tijdens hun reis. Hier komt vaak emotie bij kijken en daarom is het belangrijk dat jij stevig in je schoenen staat. Je moet goed onder druk kunnen werken, goed kunnen omgaan met emoties van anderen, een luisterend oor bieden en probleemoplossend denken want ieder telefoontje is anders. Je belt met ziekenhuizen, de Nederlandse ambassade in het gebied van de gevraagde hulp en de samenwerkende partners.

Je inventariseert het probleem en stelt vervolgens een hulpplan op. Jij pakt zelfstandig of samen met de andere hulpverleners, verschillende dossiers op en deinst niet terug voor ‘moeilijke’ gesprekken. Je zorgt ervoor dat je de juiste informatie goed vastlegt, zodat de dossiers correct in behandeling worden genomen. Daarnaast kan je heel goed beslissingen nemen binnen de daarvoor gestelde financiële kaders.

Bijkomende werkzaamheden zijn:
  • De juiste afweging maken tussen het belang van de klant en van de opdrachtgever (verzekeraars).
  • Je regelt de doktersverklaring, coördineert de hulpverlening en onderhoudt contact met patiënt, familie en leveranciers.
  • Staat iemand met pech langs de weg? Jij regelt snel en efficiënt de huurauto zodat de klant weer op weg kan! Het is hierbij belangrijk dat jij snel kan schakelen en de daarbij behorende KPI’s weet te behalen, natuurlijk niet alleen maar samen met jouw team!

Wat verwachten we van jou?

Met uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, stel je mensen gerust en zorg je voor de juiste vervolgstappen. Omdat de hulpvragen vanuit heel Europa komen, kun je ook in het Engels vragen beantwoorden. Je houdt ervan om zaken goed uit te zoeken en schrikt niet van het doorzoeken van systemen en polissen.

Ben jij op zoek naar dankbaar werk en wil jij echt iets voor je medemens betekenen, lees dan snel verder en wie weet word jij de nieuwe hulpverlener bij SOS International in Capelle aan den IJssel.

  • HBO werk en denkniveau;
  • Je spreekt de Nederlandse en Engelse taal vloeiend. Het is een pré als je meerdere talen spreekt (zoals Frans of Duits).
  • 0-2 jaar ervaring in een callcenter;
  • 24/7 beschikbaar voor diensten;
  • Minimaal 24 uur per week beschikbaar;
  • Jij bent stressbestendig, klantgericht/empathisch, hebt aanpassingsvermogen en neemt eigenaarschap;
  • Jij denkt mee over hoe de processen eventueel efficiënter kunnen.

Wat hebben wij jou te bieden?

Bij SOS hebben we voldoende doorgroeimogelijkheden. Heb je nog geen ervaring, dan stroom je in als beginnend hulpverlener en zal je doormiddel van training en vlieguren opgeleid worden tot allround hulpverlener. Wanneer je dat bent en jouw loopbaan verder wilt voortzetten bij SOS, kun je uiteindelijk nog doorstromen naar kern- en vervolgens senior hulpverlener. In die rollen houd je je onder andere meer bezig met het coachen en inwerken van collega's, het afhandelen van complexe dossiers en het toetsen op kwaliteit. Zoals je leest krijg je goede begeleiding, interne trainingen en kan je mooie stappen in jouw carrière en salaris maken.

  • Start salaris €13,50 bruto per uur (€2.339,96 bruto per maand op fulltime basis)
  • Na 4-6 maanden salaris €14,50 bruto per uur (€2.513,29 bruto per maand) *
  • Na 8-12 maanden salaris €15,50 bruto per uur (€2.686,62 bruto per maand) *
Daarnaast bieden wij het volgende:
  • Een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met uitzicht op vast dienstverband;
  • Het ‘CED Choice keuzebudget': een flexibel arbeidsvoorwaardenpakket, waarbij je zelf kunt kiezen of je bijvoorbeeld extra verlofdagen of extra salaris wilt ontvangen;
  • Een onregelmatigheidstoeslag oplopend tot 75%.
  • Vraag tijdens jouw kennismakingsgesprek naar de voorwaarden om door te groeien naar een hoger salaris.
Past onze visie en ambitie bij jou?
Reageer dan vandaag nog via de sollicitatiebutton. Voor benoeming is een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vereist.
meer...



Meer vacatures van Ced