Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Financieel medewerker / Junior administrateur

Schieland en de Krimpenerwaard - Rotterdam - 16-05-2022 Naar vacature  

Ben jij digitaal vaardig en administratief sterk? Staat klantvriendelijkheid en servicegerichtheid bij jou centraal ? Solliciteer dan direct op deze vacature!

Werken bij het hoogheemraadschap is samen met betrokken collega’s werken aan een veilige en aantrekkelijke omgeving voor de wereld van morgen. Wij excelleren in ons werk, laten onze talenten bloeien en zijn voortdurend in verbinding met onze omgeving. Want daar doen we het voor! Onze ambitie is een flexibele, lerende, data gedreven en ook mensgerichte organisatie te zijn. Daarom blijven we ontwikkelen om voorbereid te zijn op de uitdagingen en veranderingen van de toekomst. Kom jij hier een bijdrage aan leveren?

Wij zijn voor de afdeling Bedrijfsvoering op zoek naar een enthousiaste en gedreven nieuwe collega in de functie van:

Financieel medewerker / Junior administrateur

36 uur per week (tijdelijk contract voor 1 jaar)

Het team

Het team financiële administratie bestaat op dit moment uit vijftien medewerkers. Je bent samen met je team verantwoordelijk voor de financiële administratie van maar liefst drie waterschappen, de hoogheemraadschappen Rijnland (HHR), Schieland en de Krimpenerwaard (HHSK) en Delfland (HHD). Dit maakt jouw werk complex, dynamisch en afwisselend. Verder is Team financiële administratie een nieuw, ambitieus en enthousiast team wat binnen het regulier werk steeds op zoek is naar verbetering.

Jouw uitdaging

In deze functie ben je de rechterhand van de administrateurs. Samen met het team zorg je voor het complete beheer van de financiële administratie. Hierbij draag je zorg voor de juistheid, volledigheid én actualiteit van gegevens. Ook stel je mede de jaarrekening en kwartaalrapportages op, zorg je voor de technische maandafsluiting en bewaak je de balans(posten). Je verwerkt administratieve besluiten, lost complexe administratieve problemen op, voert interne controles uit en brengt correcties aan waar nodig. Je adviseert aan de rest van de organisatie over de ontwikkelingen binnen het vakgebied. Het verzamelen en inzichtelijk maken van (management)informatie gaat jou makkelijk af.

Om kwaliteit van de financiële eenheid te waarborgen is gestart met de het opstellen van een kwaliteitsmanagementsysteem (KMS). Naast de hiervoor beschreven administratieve taken maakt de ontwikkeling en implementatie van het kwaliteitsmanagementsysteem van de financiële eenheid ook een belangrijk deel uit van je werkzaamheden. Je taken hiervoor omvatten onder andere:

Het leveren van een bijdrage aan het opstellen, afronden, actualiseren en beheren van het KMS, inclusief het kwaliteitshandboek
Het uitvoeren van werkzaamheden die nodig zijn binnen het kwaliteitssysteem financiële eenheid
Het plannen, coördineren en begeleiden van interne audits op onze werkprocessen ten behoeve van kwaliteitsmanagementsysteem

Wat maakt jou succesvol

De combinatie van je vakmanschap en persoonlijkheid. We zoeken iemand met actuele kennis van het vakgebied én administratieve procedures. Je bent een echte teamspeler, die goed kan samenwerken en ook prima zelfstandig kan opereren. Verder:

  • Je beschikt over HBO werk – en denkniveau en minimaal 2 jaar relevante werkervaring
  • Klantvriendelijkheid staat bij jou hoog in het vaandel
  • Je bent kritisch, maar blijft te allen tijde empathisch en servicegericht
  • Je bent accuraat en beschikt over goede analytische en digitale vaardigheden
  • Je hebt oog voor detail en kunt jouw bevindingen en adviezen zowel mondeling als schriftelijk toelichten

Wat wij bieden

Een werkomgeving waarin wij met plezier & passie werken aan een gezonde, veilige en natuurlijke leefomgeving, voor en vóóral samen met burgers en bedrijven;

  • Een salaris tussen € 2.966,00 en € 4.042,00 bruto per maand (schaal 9) conform de cao Werken voor Waterschappen. Inschaling vindt plaats op basis van opleiding en werkervaring;
  • Bovenop het salaris ontvang je een maandelijks op te bouwen Individueel Keuze Budget (IKB) op basis van 21% van het salaris. Dit is vrij in te zetten voor het kopen van verlof of ter aanvulling op het salaris;
  • Inhoudelijke uitdaging en ruimte om jezelf te ontwikkelen. Je krijgt hiervoor een Persoonlijk Basis Budget (PBB) voor opleidings- en doorgroeimogelijkheden. Bekijk de cao Werken voor Waterschappen voor meer informatie hierover
;
  • Een thuiswerkvergoeding van € 3,- per dag en een eenmalig thuiswerkbudget van € 850,-;
  • Een goede pensioen- en reiskosten regeling en een collectieve korting op je ziektekostenverzekering.
Bij Schieland en de Krimpenerwaard geloven we dat jouw toegevoegde waarde het grootst is als je met plezier naar je werk gaat. Inhoudelijke uitdaging en de ambitie en ruimte om jezelf te ontwikkelen vinden we daarom belangrijk.

Informatie

Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Milton Watson, jouw toekomstige teamleider, tel. 06-27821687. Heb je vragen over de sollicitatieprocedure, neem dan contact op met Kadicha Ahmed, recruiter, tel. 06-50034972.

Solliciteren

Enthousiast? Solliciteer dan uiterlijk 29 mei via onderstaande sollicitatiebutton. Na de sluitingsdatum van de vacature kun je van ons een reactie verwachten. De sollicitatiegesprekken worden in

week 22

gevoerd. We willen je vragen hier rekening mee te houden.
Om in aanmerking te komen voor deze functie is een positieve Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vereist. Het natrekken van referenties en het controleren van diploma’s maken onderdeel uit van de sollicitatieprocedure.

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Logo Hoogheemraadschap van Schieland en de Krimpenerwaard
meer...



Meer vacatures van Schieland en de Krimpenerwaard