Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Category Coordinator

Brand Masters - Oosterhout - 26-05-2021 Naar vacature  

Door de explosieve groei van het bedrijf zijn we opzoek naar jou. Door hard te werken met de nodige dosis aan fun/plezier hebben we dit samen weten te realiseren. Hier zijn we uiteraard trots op. Wil jij bijdragen aan het de groei en het succes van deze onderneming, solliciteer dan nu indien je jij jezelf in het volgende profiel herkent.

De functie

Je hoofdtaak is het ondersteunen van onze International Category Buyers. Gaan zij op reis? Dan zorg jij ervoor ze de goed voorbereid op pad kunnen. Zijn zij benieuwd naar de ontwikkelingen op inkoopgebied? Geen probleem! Jij gaat regelmatig op winkelbezoek en houdt alle trends bij. Vindt er een inkoopvergadering plaats? Dan schud jij alle relevante informatie over (potentiële) producten zo uit je mouw. Jij bent lead in het afwikkelen van Brand.Lab projecten.

Je bent tevens intern het eerste aanspreekpunt omdat jij alles weet over het reilen en zeilen op jullie afdeling. Jij hebt helikopterview over het totale inkoopproces en daarmee zorg je voor de juiste informatievoorziening aan zowel interne afdelingen als (potentiële) leveranciers.

Je checkt leveranciers op het gebied van en waarborgt de kwaliteit van producten in samenwerking met de afdeling Quality. Daarnaast schakel je met designers over de verpakkingen van nieuwe producten en draag je zorg voor je het promotiemateriaal. Ook werk je fanatiek mee aan interne projecten omtrent Paas-, Kerst- en zomerartikelen. Kortom: je hoeft je geen zorgen te maken dat je je gaat vervelen!

Wat komt daar bij kijken?

  • Trends en ontwikkelingen op inkoopgebied ontgaan jou niet, want het is jou taak om de inkoper hiervan op de hoogte te houden. Het is daarom van belang dat je regelmatig een winkel bezoekt, zodat je ook ziet hoe het er bij onze klanten aan toe gaat;
  • Vindt er een inkoopvergadering plaats? Dan schud jij alle relevante informatie (bijvoorbeeld markt- en productdata) over (potentiële) producten zo uit je mouw;
  • Jij bent lead in het afwikkelen van Brand.Lab projecten; design, kwaliteitsnormen, logistiek, etc.
  • Jij hebt helikopterview over het totale inkoopproces en daarmee zorg je voor de juiste informatievoorziening aan zowel interne (sales/supply/finance) afdelingen als (potentiële) leveranciers;
  • Je bent de drijvende kracht richting sales om het promoten van (potentiële) producten/projecten.
  • Je waarborgt de kwaliteit van de producten in samenwerking met de afdeling Quality. Hierbij is het belangrijk dat je leveranciers controleert op het gebied van
  • Gaat hij/zij op reis? Zorg er dan voor dat alle details voorhanden zijn aangaande lopende zaken. Beslist hij/zij dat je mee moet op (zaken) reis dan ligt dit binnen de mogelijkheden.
  • Daarnaast schakel je met de creative director over de verpakkingen van nieuwe producten en draag je zorg voor je het promotiemateriaal;
  • Tot slot werk je fanatiek mee aan interne seizoenprojecten zoals Kerst, Pasen en Halloween, maar ook thema producten zoals typische zomer producten (BBQ).
Kortom: je hoeft je geen zorgen te maken dat je je gaat vervelen!

Ons aanbod

  • Dynamische baan in een internationale werkomgeving;
  • Flexibele werktijden: je werkt tussen 7.30 en 18.00 uur;
  • Sportschool op kantoor, waar je kosteloos gebruik van kan maken. Brand Masters vindt het namelijk belangrijk dat de medewerkers fit & vitaal zijn;
  • Enthousiast team waarin naast hard werken een goede werksfeer voorop staat;
  • Voldoende ontwikkelingsmogelijkheden, trainingsplatform met meer dan 100 trainingen ;
  • Vrijheid om verantwoordelijkheid pakken én in je functie;
  • We groeien hard. Hierdoor ontstaan er verschillende mogelijkheden binnen de organisatie. Je ambities waarmaken en doorgroeien behoort daarom zeker tot de mogelijkheden indien jij je werkzaamheden goed oppakt en je jezelf laat zien;
  • Een prestatieafhankelijke bonus;

Het profiel

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Relevante werkervaring in een commerciële omgeving, bij voorkeur in de FMCG;
  • Ruime kennis van Microsoft Office. Kennis van Navision is een pré;
  • Uitstekende schriftelijke en mondelinge kennis van Nederlands en Engels. Het is een pré als je je een 3
e
taal beheerst (Frans, Duits of Spaans);

Het bedrijf

The right product, the right place, the right time. Brand Masters is het toonaangevende en snelgroeiend bedrijf dat in opereert in de internationale en dynamische FMCG-wereld. Er wordt gewerkt met grote merken binnen diverse food categories alsook binnen de Home and Personal Care branche. Naast deze grote merken wordt er ook hard gewerkt aan de ‘eigen’ merken, waarbij er korte lijnen in de gehele distributieketen zijn: van fabrikanten tot klanten. Brand Masters kent de markt, begrijpt de leverancier en weet wat de eindklanten willen. Met een zo goed mogelijk afgestemd portfolio proberen we aan alle wensen binnen de keten te voldoen.

meer...



Meer vacatures van Brand Masters