Inloggen - Registreer  

Projectcoördinator Security (beveiliging)

Lomans - Amersfoort - 17-04-2024 Naar vacature  

Wij zijn op zoek naar een projectcoördinator voor onze security afdeling in Amersfoort. Heb jij ervaring met beveiligingsinstallaties en ben jij goed in organiseren en het begeleiden van projecten dan is deze functie echt iets voor jou!

Hoe ziet jouw dag eruit?

Als projectcoördinator security ben jij een belangrijke spil binnen het team om ervoor te zorgen dat al het werk goed wordt voorbereid en vlekkeloos verloopt. De week begint met overleg binnen het team om te kijken wat er deze week op de planning staat. Jouw taak is het in goede banen leiden van de verschillende projecten die we voorbereiden en die zich in de uitvoeringsfase begeven. Het maken van planningen, calculaties en het bestellen van materiaal behoort tot jouw takenpakket. Ook

schakel je dagelijks met collega’s in de montage, je zorgt dat ze met de juiste informatie en materialen op pad kunnen. Zowel in de voorbereiding als in de administratieve afhandeling ben jij verantwoordelijk voor een tevreden (interne) klant.

Hierop kun je rekenen

Fit & Vitaal

Met Lomans Fit & Vitaal dragen we bij aan de gezondheid van onze collega’s door te zorgen dat we op een gezonde manier ons pensioen halen zodat we er optimaal van kunnen genieten!

  • Sportieve uitjes zoals padel, volleybal, bootcamp, boksen en zaalvoetbal
  • Korting op je sportschool abonnement
  • Lifestyle coaching voor een gezonde levensstijl – Programma om te stoppen met roken – Workshops voor gezonde voeding en een goede nachtrust

Bedrijfsuitjes

We werken hard met zijn allen, en dus is het ook belangrijk dat we genieten. Daarom organiseren we veel bedrijfsuitjes!
  • Jaarlijkse zomer barbecue in Capelle en Amersfoort
  • Teamuitjes met het eigen team (bijvoorbeeld samen Paintballen, of ijskarten en daarna samen eten)
  • Een actieve personeelsvereniging die jaarlijks ook meerdere leuke uitjes verzorgen

Maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO)

Wij zijn een innovatieve installateur. Als moderne werkgever en partner creëren wij duurzame waarde op het gebied van de 3 P’s: People, Planet, Profit. Voor People bouwen wij aan een professioneel lerende en wendbare organisatie met voorspelbare resultaten en processen. Wij zijn trots als onze medewerkers fit met pensioen gaan en zich ontwikkeld en gewaardeerd hebben gevoeld. Ook wordt MVO gestimuleerd binnen onze teams door bij te dragen en deel te nemen aan maatschappelijke initiatieven. Wij hechten grote waarde aan het welzijn van de toekomstige generaties. Daarom werken wij aan een gezond leefklimaat voor onze klanten en medewerkers. In 2025 voeren wij alleen nog duurzame projecten uit en is Lomans een CO2 neutrale organisatie. In het kader van Profit zijn wij bijzonder trots op het initiatief Montage Jongens. Deze dochteronderneming van Lomans richt zich op social return binnen de installatietechniek.

Duurzaamheid

Wij geloven dat een groene toekomst begint bij de installaties die we vandaag installeren. Als installatiebedrijf zijn wij ons bewust dat wij een belangrijke schakel zijn in het bouwen aan een duurzame leefomgeving.

Zelf dragen we een steentje bij door:
  • Eigen zonnestroom op te wekken op onze kantoorpanden
  • Geen gas maar warmtepompen en stadsverwarming
  • CO2 reductie door zoveel mogelijk elektrisch te rijden, waar wij niet elektrisch rijden compenseren we de CO2 door het aanplanten van bossen in Bolivia en Oeganda.
  • Actief duurzame initiatieven aandragen bij opdrachtgevers en samenwerkingspartners

Carrièremogelijkheden

Perspectief bieden vinden we belangrijk! Als je voor Lomans kiest, kies je voor een werkgever die groei- en ontwikkelingsmogelijkheden biedt. Je krijgt bij ons de kans om aanvullende studies, cursussen en trainingen te volgen om jouw vaardigheden verder te ontwikkelen. Komt er een functie vrij? Dan moedigen we onze eigen collega’s ook aan om te solliciteren.

Een diverse en inclusieve organisatie

Als werkgever omarmen wij diversiteit en inclusie en streven wij naar een open en respectvolle cultuur waarin alle stemmen worden gehoord. Wij zijn actief in het aantrekken en ondersteunen van diverse talenten, waardoor er een rijke mix ontstaat van achtergronden, perspectieven en ervaringen binnen ons bedrijf. Dit bevordert innovatie, creativiteit en een dynamische werkomgeving waarin iedereen de kans krijgt om te groeien en te bloeien.

  • Dit ga je doen
  • Dit breng jij mee
Het team waarin je komt te werken realiseert beveiligingsinstallaties in nieuwbouw en renovatie projecten, maar ook in bestaande gebouwen. Denk hierbij aan kantoren, onderwijs, retail, lichte industrie, zorg e.d.

Lomans zoekt altijd naar de beste oplossing voor de klant. Jouw toegevoegde waarde hierin is het assisteren van de projectleiding. Hieronder valt het organiseren, technisch begeleiden en coördineren van de werkvoorbereiding van de toegewezen projecten en de projectdoelstellingen. Hierdoor is elke dag weer anders, omdat je elke keer met andere wensen van de klant, andere personen en andere installaties te maken hebt.

Tot je werkzaamheden behoren onder andere:
  • Je bepaalt in overleg met de projectleiding en calculatie de kaders voor de uitvoering;
  • Je bereidt de uitvoering voor en ondersteunt de montage;
  • Je maakt deelplanningen voor de voorbereiding en uitvoering van projectwerkzaamheden, monitort de voortgang en signaleert afwijkingen aan de leidinggevende (uren, materialen, e.d.);
  • Je verzorgt de administratieve kant van het project;
  • Je plant mensen en middelen adequaat (evt. in samenspraak met klant), zorgt voor een tijdige beschikbaarheid, tegen een minimale retourstroom;
  • Je fungeert als de rechterhand van de projectleider;
  • Je verzorgt de uur registratie per project, de werkverdeling en de planning;
Als familiebedrijf vinden wij cultuur, normen en waarden erg belangrijk. Leren en ontwikkelen staat bij ons centraal, wil jij jezelf verder ontwikkelen dan helpen we jou hierbij. Als team werken we samen om onze gezamenlijke doelen te bereiken. Mooi werk vind jij belangrijk, want bij Lomans staan we voor kwalitatief hoogwaardig werk! Van onze nieuwe collega verwachten wij een aantal van de volgende kenmerken:

  • Je weet gemakkelijk te schakelen tussen verschillende projecten en diverse gesprekspartners;
  • Je hebt MBO niveau 4 met een relevante opleiding richting de installatietechniek;
  • MBV diploma is een pre, of je bent bereid om dit te halen;
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in de werkvoorbereiding;
  • Je bent een kei in administratieve processen, kennis van 4PS is hierbij een pre;
  • Je komt goed tot je recht in een dynamische omgeving;
  • Je bijt je graag ergens in vast tot je de beste oplossing gevonden hebt;
De juiste man (of vrouw) op de juiste plaats; wij zijn altijd op zoek naar de beste match tussen organisatie en persoon. Onze focus ligt op een samenwerking voor de lange termijn. Ben jij geschikt voor deze functie, maar voldoe je toch niet helemaal aan het profiel? Voel je vrij om contact met ons op te nemen om jouw mogelijkheden binnen Lomans te bespreken.

Dit ga je doen

Het team waarin je komt te werken realiseert beveiligingsinstallaties in nieuwbouw en renovatie projecten, maar ook in bestaande gebouwen. Denk hierbij aan kantoren, onderwijs, retail, lichte industrie, zorg e.d.

Lomans zoekt altijd naar de beste oplossing voor de klant. Jouw toegevoegde waarde hierin is het assisteren van de projectleiding. Hieronder valt het organiseren, technisch begeleiden en coördineren van de werkvoorbereiding van de toegewezen projecten en de projectdoelstellingen. Hierdoor is elke dag weer anders, omdat je elke keer met andere wensen van de klant, andere personen en andere installaties te maken hebt.

Tot je werkzaamheden behoren onder andere:
  • Je bepaalt in overleg met de projectleiding en calculatie de kaders voor de uitvoering;
  • Je bereidt de uitvoering voor en ondersteunt de montage;
  • Je maakt deelplanningen voor de voorbereiding en uitvoering van projectwerkzaamheden, monitort de voortgang en signaleert afwijkingen aan de leidinggevende (uren, materialen, e.d.);
  • Je verzorgt de administratieve kant van het project;
  • Je plant mensen en middelen adequaat (evt. in samenspraak met klant), zorgt voor een tijdige beschikbaarheid, tegen een minimale retourstroom;
  • Je fungeert als de rechterhand van de projectleider;
  • Je verzorgt de uur registratie per project, de werkverdeling en de planning;

Dit breng jij mee

Als familiebedrijf vinden wij cultuur, normen en waarden erg belangrijk. Leren en ontwikkelen staat bij ons centraal, wil jij jezelf verder ontwikkelen dan helpen we jou hierbij. Als team werken we samen om onze gezamenlijke doelen te bereiken. Mooi werk vind jij belangrijk, want bij Lomans staan we voor kwalitatief hoogwaardig werk! Van onze nieuwe collega verwachten wij een aantal van de volgende kenmerken:

  • Je weet gemakkelijk te schakelen tussen verschillende projecten en diverse gesprekspartners;
  • Je hebt MBO niveau 4 met een relevante opleiding richting de installatietechniek;
  • MBV diploma is een pre, of je bent bereid om dit te halen;
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in de werkvoorbereiding;
  • Je bent een kei in administratieve processen, kennis van 4PS is hierbij een pre;
  • Je komt goed tot je recht in een dynamische omgeving;
  • Je bijt je graag ergens in vast tot je de beste oplossing gevonden hebt;
De juiste man (of vrouw) op de juiste plaats; wij zijn altijd op zoek naar de beste match tussen organisatie en persoon. Onze focus ligt op een samenwerking voor de lange termijn. Ben jij geschikt voor deze functie, maar voldoe je toch niet helemaal aan het profiel? Voel je vrij om contact met ons op te nemen om jouw mogelijkheden binnen Lomans te bespreken.

Hier kun je op rekenen

Naast een goed passend salaris en goed werkgeverschap bieden wij meer. Samen zijn wij Lomans en daarom vinden we het bela
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Lomans