Inloggen - Registreer  

Baliemedewerker burgerzaken

Uitzendbureau - Breda - 21-04-2024 Naar vacature  

Er kan niet meer worden gesolliciteerd

Wat wij vragen

Opleiding

MBO

Talen

  • Je beheerst Nederlands

Wat wij bieden

Salaris

minimaal € 15

Uren

32 uur per week

Contract

tijdelijk

Vacaturebeschrijving

Ben jij een top-dienstverlener en zorg jij ervoor dat klanten zich welkom en geholpen voelen bij een baliebezoek? Voel jij je verbonden met de stad Breda en haar inwoners? Weet jij het overzicht te bewaren in een drukke omgeving? Dan zoeken wij jou! Samen met Gemeente Breda zijn we op zoek naar een Medewerker Afhaalbalie voor 28-32 uur per week. Wat je gaat doen? Dat lees je hieronder.

wat bieden wij jou

  • Salaris € 2.462 o.b.v. 36 uur
  • 28 - 32 uur per week
  • Stadskantoor in Breda
  • Bij goed functioneren een baan voor lange tijd

wie ben jij

Je bent oplossingsgericht, werkt graag in een hectische omgeving en houdt het hoofd koel. Je werkt zeer nauwkeurig. Je neemt zelf verantwoordelijkheid voor je werk en het teambelang en toont je betrokken. Dienstverlening straalt van je af en zit in je bloed. Wat is verder belangrijk?

  • Je hebt een afgeronde MBO-4 opleiding;
  • Je werkt, nauwkeurig, met focus op het voorkomen van fraude;
  • Je bent minimaal 28-32 uur per week beschikbaar om flexibel ingedeeld te kunnen worden;
  • Je bent in ieder geval inzetbaar op dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag tussen 08:00 en 17:10 uur en woensdag en donderdag tussen 08:00 en 20:10 uur;
  • Je bent ruim beschikbaar in de schoolvakanties van de regio Zuid.

wat ga je doen

De afdeling levert top-dienstverlening via de balie, telefoon, post, e-mail, webdiensten en social media. Je stelt de identiteit van klanten vast, helpt hen aan de juiste producten van hoge kwaliteit en geeft hen het gevoel dat ze zich geholpen voelen. Daarbij ben je alert geweest op mogelijke fraude signalen. Het gaat om de volgende producten: het uitreiken van rijbewijzen, paspoorten en identiteitskaarten aan de balie. Daarnaast voer je diverse werkzaamheden in de backoffice uit, bijvoorbeeld:

  • Het maken van voorbladen voor te scannen documenten;
  • Verstrekken van inlichtingen;
  • Maken van uittreksels uit de Basis Registratie Personen;
  • Voorbereiden van te bezorgen reisdocumenten;
  • Ordenen en verdelen van post.

waar ga je werken

De afdeling Publiekszaken is een belangrijk gezicht van de gemeente Breda en staat direct in verbinding met de Bredase inwoners, bedrijven en instellingen. Samen met team Klant Contact Centrum (KCC) zorgt team Balie ervoor dat klanten zich welkom en geholpen voelen.

  • 25 vakantiedagen per jaar o.b.v. een fulltime werkweek en 8,33% vakantiegeld;
  • - Eindejaarsuitkering in de vorm van een 13e maand;
meer...

Naar vacature

Meer Baliemedewerker burgerzaken vacatures