Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Medewerker planning en plaatsing

Staffforkids - Amersfoort - 21-12-2019 Naar vacature  


Voor een opdrachtgever in Amersfoort zijn wij op zoek naar een:

Ervaren planner die ook commercieel en organisatorisch kan denken

. . . . en daar nu echt wat mee wil gaan doen

Wij zoeken

Voor een kinderopvangorganisatie in Amersfoort zijn wij op zoek naar een ervaren medewerk(st)er planning en plaatsing. Het betreft een functie voor 24 tot 36 uur per week. Voel jij je thuis in een hectische omgeving, weet jij op een efficiënte manier de planning uitstekend te verzorgen en heb je naast plannen en plaatsen nog wel wat meer in je mars? Lees dan vooral verder!

Onze opdrachtgever

Onze opdrachtgever is een kleinschalige organisatie met meerdere vestigingen die kwaliteit en dienstverlening hoog in het vaandel heeft staan. Doordat een zeer gedegen pedagogisch klimaat wordt gecombineerd met klantvriendelijkheid voelen zowel ouders als kinderen zich als een vis in het water bij deze kinderopvang. Omdat er structureel ook oog is voor de individuele behoeftes en prestaties van de medewerk(st)er(s) is dit een fijne organisatie om voor te werken!

Werkzaamheden en verantwoordelijkheden

Als medewerker planning en plaatsing word je verantwoordelijk voor de kindplanning van de diverse vestigingen van een organisatie die graag wil gaan ervaren hoe het is als deze taken professioneel en vestiging ondersteunend vanuit een centraal punt worden verzorgd. Je zorgt voor een uitgekiende optimale bezetting waarbij je volop de ruimte krijgt om ook je commerciële talenten in te zetten. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de (nieuwe) ouder(s)/verzorger(s), onderhoudt de telefonische en schriftelijke contacten met hen over de wachtlijst en de plaatsing en zorgt ook voor een goede interne communicatie met de managers en andere collega’s. Je draagt zorg voor een juiste administratieve afhandeling en ondersteunt ook andere administratieve processen binnen de organisatie. Voor de organisatie is deze centrale aanpak een ontdekkingsreis. Als je het leuk vindt om – rekening houdend met de organisatie om je heen – te pionieren en als je op alle niveaus (uitvoerend, tactisch en strategisch) kunt denken, doen en meepraten, dan is dit de baan die er voor zorgt dat je met plezier naar je werk gaat!

Wij vragen

Om in aanmerking te kunnen komen voor deze interessante functie moet je over minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring in een soortgelijke planningsfunctie en het diploma van een relevante beroepsopleiding (bij voorkeur op HBO niveau) beschikken. Kennis van en ervaring met een planningssysteem gerelateerd aan de kinderopvang is een pre, kunnen werken met Office 365 is vereist. Je bent op de hoogte van de voor de kinderopvang relevante wet- en regelgeving. Verder verwachten we van je dat je de volgende persoonlijke eigenschappen bezit:

  • Klantgericht en representatief
  • Commercieel en resultaatgericht zonder het belang van het kind uit het oog te verliezen
  • Zelfstandig
  • Daadkrachtig en flexibel
  • Accuraat
  • Analytisch en cijfermatig sterk
  • Pioniersgeest en in staat ‘de kar te trekken’
  • Assertief, empathisch en – zowel mondeling als schriftelijk – communicatief vaardig,
  • Kunnen omgaan met weerstanden en stressvolle situaties
  • Zowel op uitvoerend als op tactisch en strategisch niveau kunnen denken, doen en meepraten

Wij bieden

Een interessante, uitdagende functie 
bij een organisatie die kinderopvang
meer...



Meer vacatures van Staffforkids