Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Teamleider Customer Service in - per maand

Flexibility - Terneuzen - 17-04-2024 Naar vacature  

€ 2800 - 4300 per maand
HBO
16-04-2024
Streef jij ernaar om klanten optimaal te bedienen en een gemotiveerd team te leiden? Word de nieuwe Teamleider Customer Service en maak het verschil!
Als Teamleider Customer Service weet jij samen met jouw team de klanten optimaal te bedienen. Je bent verantwoordelijk voor het coachen, motiveren en ontwikkelen van het team en jullie zorgen ervoor dat de klanten meer dan tevreden zullen zijn.

Door jouw coachende en motiverende aanpak zorg je ervoor dat het team goed presteert en nieuwe medewerkers snel worden ingewerkt. Samen streven jullie ernaar om de dienstverlening continu te optimaliseren.

Wat zijn jouw taken en verantwoordelijkheden?

Als Teamleider Customer Service speel je een essentiële rol in het ondersteunen van de Customer Service Manager bij diverse taken binnen deze organisatie. Jij bent het aanspreekpunt bij vragen voor het Customer Service team bestaande uit 10 medewerkers. Daarnaast zal het takenpakket bestaan uit:

  • Het inzetten en aanpassen van tarieven;
  • Het beheren en aanmaken van klantgegevens en producten in het systeem;
  • Het opzetten en onderhouden van veiligheidsinformatie;
  • Het voorbereiden van afspraken met klanten;
  • Het opstellen van maandafsluitingen en bijhouden van logistieke gegevens;
  • Het opleiden van nieuwe collega’s binnen het Customer Service team.

Wat bieden wij?

  • Een werkweek van 38 uur bij een internationaal opererende organisatie;
  • Een fulltime bruto maandsalaris van € 2.800 - € 4.300 o.b.v. opleiding en ervaring;
  • 25 vakantiedagen met de optie om extra vrije dagen te kopen;
  • 8% vakantietoeslag;
  • Een pensioenregeling en collectieve zorgverzekering;
  • Reiskostenvergoeding van € 0,21 per km;
  • Direct op contract bij de opdrachtgever;
  • Een professional team met gemotiveerde collega's.

Wat vragen wij?

Als Teamleider Customer Service herken jij je in de eigenschappen: samenwerken, stressbestendig, nauwkeurig en probleemoplossend. Je bent communicatief vaardig en beschikt over een analytisch denkvermogen. Daarnaast vragen wij:

  • Hbo werk- en denkniveau;
  • Minimaal twee jaar ervaring in een soortgelijke leidinggevende functie;
  • Goede beheersing van het Nederlands en Engels.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Flexibility
Meer Teamleider Customer Service in - per maand vacatures