Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Interim Finance Professional (in loondienst)
Een functie met ontelbare uitdagingen! In deze rol werk je niet alleen voor onze klanten binnen Omnyacc Den Helder, maar werk je ook afwisselend bij de klanten op locatie en neem je (deels) de financiële administratie uit handen en ondersteun je de klant bij zijn financiële rapportages. Een ideale combinatie als je zoekt naar afwisselende opdrachtgevers met de zekerheid van een werkgever.
OMNYACC: JOUW NIEUWE WERKGEVER?
Bij Omnyacc maken wij ons elke dag sterk voor onze klanten. Hoe doen we dat? Door de deskundigheid en veelzijdigheid van het grote kantoor, te combineren met de persoonlijke touch van een lokale dienstverlener. Als full-service kenniskantoor bieden wij onze MKB-klanten met een team van 250 collega’s een compleet dienstenpakket. Altijd met vaste aanspreekpunten.Die twee werelden werken ook in jouw voordeel. Aan de ene kant hebben we veel aandacht en ruimte voor jouw persoonlijke ontwikkeling en groei. Zo hebben wij de Omnyacc Academy voor junior collega’s en de Summercourse voor permanente ontwikkeling. Aan de andere kant vind je veel vrijheid op 8 lokale vestigingen in Noord-Holland en Friesland. Hier is de balans tussen werk en privé echt belangrijk. Net als plezier. Voor ons maakt het succesvol zijn van onze collega’s het advieskantoor Omnyacc. Want alleen samen kunnen wij ons sterk maken voor ondernemers.
WAT GA JE DOEN?
In de rol van interim Finance Professional werk je, gebaseerd op de vraag van de klant, op locatie om de financiële administratie (deels) uit handen te nemen en/of om de financiële rapportages te verzorgen ten behoeve van de klant. Ook het ondersteunen van de klant voor controle door de accountant behoort tot de werkzaamheden. Dit kan zijn bij uitval, verlof, of bij extreme drukte. Op deze manier draag je bij aan waar wij als Omnyacc voor staan: Sterk voor ondernemers.Indien deze vraag er niet is, vanuit de klant, werk je binnen de samenstel- en administratieve afdeling op kantoor in Den Helder. Ook hier ondersteun je de klant en werk je samen met de collega’s aan sterk ondernemerschap.
WAT BIEDEN WIJ JOU?
Naast de primaire voorwaarden salaris en pensioenregeling bieden wij:- trainingen, opleidingen en cursussen via de Omnyacc Academy
- flexibel in te delen werktijden
- 11,3% IKB (o.a. 8% vakantietoeslag)
- een betrokken en gepassioneerd team
- hybride werken behoort tot de mogelijkheden
JOUW INBRENG
- een afgeronde opleiding op het gebied van bedrijfsadministratie (minimaal MBO 4)
- 3-5 jaar relevante werkervaring
- kennis en ervaring van verschillende boekhoud- en rapportagesoftware is een pre
- je snapt het belang van digitalisering en hebt daar feeling voor
SOLLICITEER!
Ben je klaar voor de uitdaging die deze vacature met zich meebrengt? Stuur jouw motivatie via het onderstaande formulier naar ons toe. Zo kunnen we snel in contact komen. Heb je eerst nog vragen over de functie of onze organisatie? Neem dan contact op met hr@omnyacc-federatie.nl t.a.v. Quinty Kuper-Gulinck.meer...
Meer vacatures van Omnyacc