Inloggen - Registreer  

Manager Services

Interparking - Rotterdam - 03-03-2024 Naar vacature  

Op ons hoofdkantoor

Deel op:

Bij Interparking zorgen het klant contact center en de service afdeling ervoor dat duizenden parkeerders zorgeloos en veilig kunnen parkeren. Dit is met name mensenwerk, met achter de schermen veel systemen en processen. We streven er continu naar om onze bedrijfsprocessen nog efficiënter in te richten en de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren. In dat kader zijn wij op zoek naar een Manager Services.

Ben jij die manager die op uitdagende wijze leiding geeft aan de mensen, hen ontwikkelt en uitdaagt, hen weet te binden? En tegelijkertijd de processen en systemen van onze organisatie begrijpt, daar verbeterslagen in weet te signaleren en door te voeren, waarbij de kwaliteit van de dienstverlening voorop staat? Dan zijn we op zoek naar jou!

Beschikbaarheid
Het betreft een fulltime functie op ons hoofdkantoor in het centrum van Rotterdam.
Wat ga je doen?
Als Manager Services geef je direct leiding aan de service afdeling, bestaande uit een medewerker remote service, vier technisch productspecialisten en vijf technische dienst medewerkers. Ook geef je leiding aan de teamleider van het klant contact center. In totaal ben je verantwoordelijk voor een team van ruim 27 FTE. Je rapporteert aan de COO.

Het is jouw rol om ervoor te zorgen dat de interne systemen en processen op de afdelingen adequaat en betrouwbaar blijven werken, met enerzijds als doel dat apparatuur en infrastructuur van de parkeervoorzieningen goed blijft functioneren. Anderzijds indien klanten vragen hebben of hinder ondervinden op een parkeerlocatie, het klant contact center hun verder op weg helpt. Als Manager Services zorg je voor een veilige en prettige werkomgeving waarin medewerkers de ruimte krijgen én uitgedaagd worden om te leren en zichzelf te ontwikkelen! Je zorgt voor een cultuur van voortdurend verbeteren en hebt daarin een voorbeeldrol.

Een aantal van jouw taken en verantwoordelijkheden is:
  • Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen, borgen en implementeren van beleid en interne procedures van de klant contact center en service afdeling;
  • Je zorgt voor de continuïteit binnen deze twee afdelingen, waaronder voldoende kennisondersteuning, kennisoverdracht tussen de afdelingen en securitybeleid;
  • Je bent verantwoordelijk voor het opstellen en realiseren van het afdelingsjaarplan met de daarbij horende gemaakte afspraken (waaronder servicelevels) en KPI’s;
  • Het proactief signaleren van knelpunten en advies uitbrengen aan het MT inzake proces- en efficiencyverbeteringen hoort bij jouw taken;
  • Initiëren, ondersteunen bij en coördineren van de implementatie van verbeterplannen op de afdelingen;
  • Je rapporteert aan interne en externe stakeholders over de (technische) ontwikkelingen, zoals storingen, klantcontactcases, facturatie etc.;
  • Je draagt zorg voor een veilige werkomgeving door het houden van bijvoorbeeld toolboxmeetings, werkplekinspecties en trainingen.
Wat is je profiel?
  • Afgeronde hbo/wo-opleiding;
  • Aantoonbare relevante werkervaring in vergelijkbare rollen;
  • Aantoonbaar succesvol leiding geven aan teams;
  • Bewezen ervaring in het creëren van een klant- en servicegerichte omgeving;
  • Affiniteit en ervaring met techniek;
  • Sterk analytisch vermogen en besluitvaardigheid.
Wie ben jij?
Je bent een benaderbare en toegankelijke leider die kan verbinden. Je hebt een passie voor mensen en streeft ernaar dat iedereen zich prettig voelt op het werk. Daarnaast weet je het overzicht te houden en kun je goed schakelen tussen de verschillende niveaus in de organisatie. Binnen onze organisatie, waar we redelijk informeel met elkaar omgaan, pas je goed.

Wie zijn wij?
Interparking beheert en exploiteert meerdere parkeervoorzieningen in meerdere Europese landen, waaronder Nederland. Om ervoor te kunnen zorgen dat deze parkeervoorzieningen goed functioneren hebben wij diverse afdelingen welke gericht zijn op service en klantgerichtheid. Een belangrijke schakel hierin zijn het klant contact center en de service afdeling. Met elkaar zorgen we voor een optimale dienstverlening zodat onze klanten met een zorgeloos gevoel kunnen parkeren.

Wat bieden wij?

Wij bieden jou een veelzijdige functie met veel verantwoordelijkheid bij een dynamisch bedrijf. Ook krijg je van ons:
  • een werkplek op een toplocatie in het centrum van Rotterdam;
  • een bruto maandsalaris ingeschaald o.b.v. kennis en ervaring;
  • een bonus afhankelijk van persoonlijke prestatie en bedrijfsresultaat;
  • een auto van de zaak met tank-/laadpas;
  • 25 vakantiedagen o.b.v. een 40-urig dienstverband;
  • uitzicht op een vast contract;
  • een goede pensioenregeling;
  • aantrekkelijke aanbiedingen via Benefits at work;
  • toegang tot de Interparking Academy en opleidingsmogelijkheden.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Interparking
Meer Manager Services vacatures