Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
(Senior) HR Business Partner
Wil jij als HR Business Partner het Loyens & Loeff team versterken? Reageer dan direct op deze uitdagende rol in een dynamische werkomgeving!
Functieomschrijving:
Als HR Business Partner ben je verantwoordelijk voor verschillende praktijkgroepen (civiel, fiscaal) binnen Loyens & Loeff. Je bent verantwoordelijk voor het begeleiden en adviseren van onze vennoten en medewerkers op het brede terrein van HR (employee journey, engagement, learning & development, succession planning, performance management, etc). Tevens draag je zorg voor de implementatie van diverse HR-projecten binnen de organisatie. Momenteel zijn dit o.a. projecten op het gebied van talent development en remuneratie.
Samengevat ben je verantwoordelijk voor de volgende werkzaamheden:
Allround HR-advies aan diverse praktijkgroepen
Begeleiden talent development binnen praktijkgroepen
Bijdragen aan processen en vernieuwing op diverse HR-terreinen zoals succession planning, leadership, diversity & inclusion, employee engagement, performance management, mobility
Project bijdrage HR brede projecten, zoals op het gebied van talent development en daaronder vallende thema’s
Mede uitvoer en uitdragen van de visie, missie en strategie van Loyens & Loeff
Deze vacature is echt iets voor jou, want je voldoet aan het volgende profiel
Je hebt minstens 5 jaar werkervaring (als HR business partner) bij voorkeur binnen de zakelijke dienstverlening
Je bent in bezit van een afgeronde WO/ HBO opleiding
Je bent een all round HR-professional
Je bent een stevige gesprekspartner, weet verbinding te brengen en beweegt je gemakkelijk in het speelveld van de verschillende interne en externe stakeholders
Je hebt sterke analytische en conceptuele vaardigheden, initiërend vermogen en bent resultaatgerichtheid
Tot slot beheers je de talen Nederlands en Engels uitstekend
Hier ga je werken als (senior) HR Business Partner in Amsterdam
Loyens & Loeff is een gerenommeerd kantoor waar onze specialisten adviseren op zowel civiel als fiscaal gebied. Tot onze cliënten behoren grote ondernemingen, financiële instellingen en overheden. Het unieke van ons kantoor is de intensieve samenwerking tussen advocaten, belastingadviseurs en notarissen. Onze thuismarkten zijn de Benelux en Zwitserland. Het HR-team van Loyens & Loeff bestaat wereldwijd uit ongeveer 55 medewerkers waarvan er 40 werkzaam zijn op onze kantoren in Amsterdam in Rotterdam.
Het HR Advies team bestaat uit 6 (senior) HR Business Partners en wordt aangestuurd door de Head of HR NL. Wegens uitbereiding van het team zijn we op zoek naar een (senior) HR Business Partner voor 32- 40 uur per week.
Dit bieden we je
Wij bieden je een aantrekkelijk arbeidsvoorwaardenpakket met daarnaast veel ruimte voor loopbaanontwikkeling. Daarnaast bieden we je flexibele werktijden. Aanvullend bieden we je een:
moderne, informele en dynamische werkomgeving, goed bereikbaar met OV
goede collectieve pensioenregeling met een eigen bijdrage 4% van de pensioengrondslag
collectieve gezondheidsverzekering
volle maand vakantiegeld en een feestdagenuitkering in december
fietsenregeling
uitstekende extra’s zoals onder andere: sportfaciliteiten, gratis fruit, coffeebar met barrista etc.
Iphone en laptop
Solliciteer op deze vacature in Amsterdam
meer...
Meer vacatures van Loyens & Loeff -