Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Assistent audit non-profit in Randstad

Pkf Wallast - Delft - 24-01-2023 Naar vacature  

De mogelijkheid om in de controlepraktijk nauw samen te werken met organisaties met een maatschappelijk belang. Dit is wat PKF Wallast jouw naast goede begeleiding, gezellige collega’s en goede arbeidsvoorwaarden biedt. Kom een keer langs en ervaar hoe het is om bij PKF Wallast te werken!

32 – 40 uur per week
Audit
WO/HBO
Delft, Rotterdam, Amsterdam, Woerden, Alphen aan den Rijn

Assistent audit non-profit –

Randstad
De mogelijkheid om in de controlepraktijk nauw samen te werken met organisaties met een maatschappelijk belang. Dit is wat PKF Wallast jouw naast goede begeleiding, gezellige collega’s en goede arbeidsvoorwaarden biedt. Kom een keer langs en ervaar hoe het is om bij PKF Wallast te werken!

32 – 40 uur per week
Audit
WO/hbo
Delft, Rotterdam, Amsterdam, Woerden, Alphen aan den Rijn
Dit ga je doen
Als assistent audit non-profit bestaan jouw werkzaamheden uit het controleren van de jaarrekeningen van organisaties met een maatschappelijk belang. Je bent betrokken bij de beoordeling van de systemen en processen van de cliënt en je helpt jouw team met opmaken van verbetervoorstellen. Gedurende dit proces sta je nauw in contact met jouw cliënten. Daarnaast zal je de juiste begeleiding ontvangen waardoor jij het beste uit jezelf kan halen en kan groeien in jouw rol.

Opdrachten variëren van één tot drie weken en worden vaak op locatie bij de cliënt uitgevoerd. Een combinatie tussen profit en non-profit cliënten is hierin ook zeker mogelijk.

Naast controle van jaarrekeningen ben je ook betrokken bij de controle van subsidieverantwoordingen en rapport van feitelijke bevindingen ten behoeve van subsidieverstrekkers.

Je stelt je in het werk explorerend en professioneel kritisch op, je vraagt door om zaken helder te krijgen om voor jezelf een standpunt te vormen. Je weet (beroepsethische) waarden en normen in dialoog bespreekbaar te maken, waarbij je je bewust bent van onze maatschappelijke rol. In ons werk staan kwaliteit en integriteit voorop. 

Waarom PKF Wallast
PKF Wallast is meer dan een accountancy- en belastingadvieskantoor. Wij ondersteunen onze cliënten met passie en plezier en hechten veel waarde aan de kwaliteit van het werk. Binnen onze organisatie heerst een familiesfeer en heb je zelf jouw eigen ontwikkeling in de hand. We zijn voor het derde jaar op rij door het bedrijf Great Place To Work (GPTW) Nederland gecertificeerd. GPTW onderzoekt de mate van vertrouwen, trots en plezier binnen organisaties. In het onderzoek springt de familiecultuur, kameraadschap, jezelf kunnen zijn en eerlijke behandeling van PKF Wallast eruit.

We zijn als meer dan 60 jaar actief in vrijwel alle sectoren, op nationaal en internationaal niveau. We leveren kwaliteit en beschikken over de breedte en diepgang van een ‘big-4’ met de wendbaarheid van een persoonlijk kantoor. PKF Wallast is een ‘one stop shop’, als assistent audit non-profit werk je dus met verschillende afdelingen samen om onze cliënten te voorzien van het beste resultaat.

Wat je van ons kunt verwachten:

Goed carrièreperspectief
Uitstekende arbeidsvoorwaarden
Vitaliteitsbonus wat omgezet kan worden naar vrijwilligersuren
Volledige studiekostenvergoeding
Premievrij pensioen
29,5 vakantiedagen + 9,5 verlofdagen bijkopen of verkopen
Eindejaarsuitkering
Goede werk-privébalans
Leaseauto of mobiliteitsbudget
Mogelijkheid om parttime te werken
Sociale kantooractiviteiten om collega’s ook buiten de werksfeer beter leren te kennen

Wat we van jou verwachten:

Afrondfase WO/hbo Accountancy – daarbij heb je de intentie het registeraccountant traject te volgen
3 jaar relevante werkervaring
Energiek en ondernemend zijn termen om jou te beschrijven
Je bent commercieel en sociaal vaardig
Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
Je bent gedreven om iets toe te voegen aan de maatschappij
Je wil werken met organisaties met een maatschappelijk belang
Kennis van risico georiënteerde controleprogramma’s 
Team
Het audit non-profit team bestaat momenteel uit twee gedreven collega’s die samen met jou deze nieuwe afdeling vorm willen geven. Binnen de groeiende organisatie krijg je volop de ruimte om te ondernemen en jouw plek in de organisatie te vinden. Omdat het team over de vestigingen heen werkt, kan jij vanuit iedere locatie werken.

Lorena Silva Ramos
Corporate recruiter

Waarom werken bij PKF Wallast?

Cliënten actief in vrijwel alle sectoren
Goed carrièreperspectief
Kwaliteit en persoonlijk

Great Place to Work – Certified 2022/2023!

Dit worden je nieuwe collega’s:

A. (Aydin) Duran

Manager audit (tekenend accountant)
06 28 76 05 38

drs. M.C. (Marco) van der Linde RA

meer...



Meer vacatures van Pkf Wallast