Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Administratief medewerker
Belastingdienst Zwolle
24 - 36 uur per week
Minimaal MBO 3
Uitsluitend voor kandidaten met een Indicatie banenafspraak
Vanaf €15,30 per uur
Reageer uiterlijk
20 juni 2023
Ben je nauwkeurig en heb je oog voor details? Wil jij graag aan de slag in een administratieve functie waarin je jezelf kunt ontwikkelen? Solliciteer dan snel!
Waar ga je werken?
In samenwerking met Pernu zijn wij op zoek naar een administratief medewerker bij Belastingdienst Zwolle .De Belastingdienst is 24 uur per dag, 7 dagen per week in bedrijf. Ze dragen bij aan een financieel gezond Nederland. Dat doen ze door zorgvuldig belastingen te heffen en te innen en toeslagen uit te keren. Daarnaast leveren ze een bijdrage aan een financieel gezonde, concurrerende EU. Ongeveer 30.000 medewerkers werken in kantoren verspreid over het hele land. Zij doen dit tegen een dynamische achtergrond van constant veranderende wetgeving en een groeiende hoeveelheid data. De Belastingdienst wil een inclusieve werkgever zijn en is daarom op zoek naar een ieder die kan bijdragen aan de organisatiedoelstellingen, ook mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Voor deze vacature ligt onze focus bij kandidaten uit de doelgroep banenafspraak.Wat ga je doen?
De afdeling Talent Werkt is een voorportaal waarin je met meerdere medewerkers gaat werken. Na een introductieprogramma start je met je werkzaamheden. Hierbij krijg je ondersteuning van een teamleider, een werkbegeleider en een jobcoach. Het doel van Talent Werkt is om op een rustige manier te kunnen wennen aan de Belastingdienst, de werkzaamheden en alles wat hierbij hoort. Ook wordt gekeken naar waar talenten en interesses liggen. Het uiteindelijke doel is om door te stromen naar een reguliere afdeling binnen de Belastingdienst. Dit kan MKB, Grote Ondernemingen maar ook de Belastingdiensttelefoon zijn of Centrale Administratieve Processen.De werkzaamheden zijn administratief van aard en je voert deze volgens instructies uit. Je kan hierbij denken aan het verwerken van posten, contoleren en opzoeken van gegevens in verschillende computersystemen tot het opvragen van gegevens bij de belastingplichtige. Je onderhoudt per mail, brief of telefonisch contact met belastingplichtigen en legt gemaakte afspraken schriftelijk vast.
De Belastingdienst zorgt voor een veilige en prettige werkomgeving, waarin je de ruimte krijgt om je ervaring, kennis en talenten verder te ontwikkelen.
Wie ben jij?
- Jij hebt minimaal mbo 3 werk- en denkniveau
- Jij hebt administratieve werkervaring en werkt nauwkeurig
- Je bent in staat om schriftelijk en/of telefonisch met klanten contact te hebben (hierin word je begeleid)
- Het is een pre wanneer je ervaring of affiniteit hebt met juridische vraagstukken of fiscaliteit
- Je kunt accuraat en georganiseerd werken
- Je bent leergierig en wilt jezelf verder ontwikkelen
- Je bent in staat op correcte wijze verslaglegging te doen
Wat bieden we jou?
- Flexibele werkuren. Voor deze functie dien je wel minimaal 24 uur per week inzetbaar te te zijn
- Mogelijkheid om deels thuis te werken
- Goede begeleiding door een ervaren jobcoach
- Een rustige en goede inwerkperiode
- Aandacht voor jouw specifieke talenten en begrip voor de dingen waar je minder in bent
- Inschaling volgens CAO Rijk schaal 4
- Uitzicht op een vast dienstverband bij de Belastingdienst
- Reiskosten met OV worden volledig vergoed
- Vóór indiensttreding dien je een VOG te kunnen overleggen
Werken via AutiTalent
Als je wordt gedetacheerd door AutiTalent dan is de NBBU CAO voor Uitzendkrachten van toepassing. Dat betekent dat zaken goed geregeld zijn, zoals een pensioenregeling en inlenersbeloning. De inlenersbeloning zorgt ervoor dat jij hetzelfde salaris ontvangt als de eigen medewerkers van het bedrijf waar je gaat werken.Wij gaan echter nog een stap verder. Zo geven wij meer vakantiedagen dan verplicht. Krijg je altijd een vergoeding voor reiskosten en thuiswerken. En betalen we je salaris 100% door als je ziek bent.
Werken via AutiTalent betekent bovendien:
- Dat je een betrokken en vast aanspreekpunt krijgt om jou en je opdrachtgever te helpen er een succes van te maken;
- Dat wij ons inzetten voor een autismevriendelijke werkomgeving (werkplek, takenpakket en werkinstructies). Per persoon stemmen we dat goed af;
- Dat we jou de kans geven te groeien door extra scholing en loopbaanontwikkeling;
- Dat je wordt uitgenodigd om in contact te komen met andere AutiTalent-collega’s en mee te doen met teamdagen. Als je wil natuurlijk!
Interesse?
Heb je interesse in deze functie en voldoe je aan het gevraagde profiel?Stuur dan een korte motivatie via dit sollicitatieformulier. Reageer zo snel mogelijk.
Sta je nog niet ingeschreven als werkzoekende bij AutiTalent?
.Zonder deze inschrijving kunnen we jouw sollicitatie niet in behandeling nemen.
meer...
Meer vacatures van AutiTalent