Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Customer Service Medewerker
Ben jij graag in contact met klanten en ben jij de eerste die klaar staat als er iets opgelost moet worden? Bij Centralpoint, de grootste merkonafhankelijke IT-reseller van de Benelux, staan onze klanten centraal. Zorg jij dat onze klanten dit in al het contact ervaren? Heb je nog geen ervaring in klantcontact? Geen probleem!
Wat jij doet als Customerservice Medewerker
Als Customerservice medewerker ben jij samen met je collega’s verantwoordelijk voor de afhandeling van alle inkomende telefoontjes, WhatsApp berichten, (live) chats en e-mails. Doordat onze klantvragen via veel verschillende kanalen binnen komen heb je veel afwisseling in je werkdag. Jij helpt onze klanten tijdens hun aankoopproces en zorgt voor de juiste klantbeleving. Verder vinden wij plezier en vrijheid erg belangrijk. Wij werken daarom ook niet met vaste bel scripts. Jouw verantwoordelijkheden:Beantwoorden van vragen per e-mail, (live) chat, Whatsapp en telefoon (denk aan vragen over levertijd en order statussen);
Verantwoordelijk voor de klanttevredenheid van je eigen klanten;
De hoogst mogelijk klantbeleving creëren door de verwachtingen van de klant te overtreffen;
En bovenal; ben jij het visitekaartje van Centralpoint.
Het team
Het complete Supply Chain Management team bestaat uit 6 teams, SCMprofit, SCM Inkoop, RMA/Helpdesk, SCM Public, Backordermanagement en
Value Orders/Licentiedesk die elk direct worden aangestuurd door de Supervisor. Het gehele SCM team wordt aangestuurd door Teammanager
Robin Smeets . Het complete team staat uit 50
collega’s die gezamenlijk de zorg voor de bundeling van alle
werkzaamheden op het gebied van orderverwerking, ordermanagement, RMA en
inkoop dragen.
Wie jij bent
Jij bent van nature zeer klantgericht en hebt sterke communicatieve vaardigheden. Je werkt graag in een team en kunt goed werken in een leuke, maar hectische omgeving. Je blijft te allen tijde secuur.Mbo+ werk- en denkniveau;
Nog geen klantcontact ervaring? Geen probleem! Wij bieden je veel trainingen;
Je bent minimaal 32 uur beschikbaar (voorkeur voor 40 uur);
Affiniteit met ICT en elektronica producten, ervaring hierin is niet vereist;
Je hebt een commerciële drive en krijgt energie van het behalen van je doelen en nieuwe dingen leren;
- Je bent een teamspeler die bereid is om een stapje extra te zetten als dat nodig is;
- Je bent klantgericht, kunt goed luisteren, de wensen en behoeften inventariseren en deze vertalen naar concrete oplossingen;
- Je bent accuraat, werkt gestructureerd en zorgt ervoor dat verkoopkansen en afspraken zorgvuldig vastgelegd en bewaakt worden;
Wat mag je van ons verwachten
Afgelopen jaar is er veel veranderd en daardoor hebben wij besloten om het ‘nieuwe normaal’ als ‘hét nieuwe normaal’ in te voeren. De flexibiliteit, vrijheid en efficiëntie die ons dit jaar heeft opgeleverd, willen we niet verliezen. Alle reden dus voor Centralpoint om vanaf nu vol in te zetten op hybride werken.Dit houdt in dat je 60% van je werkweek aanwezig bent op kantoor en 40% vanuit huis gaat werken.
Natuurlijk zorgen we ervoor dat je thuis goed je werk kan doen. Ergonomie en een gezonde werkplek vinden we erg belangrijk, dus brengen we een stukje Centralpoint bij jou thuis! Je krijgt van ons alles wat je nodig hebt; een bureau, een bureaustoel en een laptop. We willen je in alles voorzien zodat jij je zaken goed op orde hebt. Get IT done noemen we dat.
Verder bieden wij:
- Een salaris dat past bij jouw opleiding en werkervaring
- Naast je salaris krijg je ook een eindejaarsuitkering en winstuitkering (samen gemiddeld een 13de maand)
- Je pensioenbijdrage wordt volledig vergoed en je kan meedoen aan onze collectieve zorgverzekering
- Om genoeg tijd te hebben voor leuke dingen krijg je 27 vakantiedagen per jaar
- Tegen inkoopprijs kan je IT-Hardware (voor eigen gebruik) aanschaffen via onze webshop
- Samen met jouw manager maak je een persoonlijk ontwikkelplan, we vinden het belangrijk dat hier aandacht aan wordt gegeven. Jij toch ook?
- Via de Academy van Centralpoint kun jij veel interessante trainingen en seminars volgen, je bent immers nooit uitgeleerd!
- Ben jij uitgegroeid binnen je huidige functie? Dan kijken wij samen met jou naar andere mogelijkheden binnen Centralpoint, vele gingen je al voor
- Ons kantoor is goed bereikbaar, je kan gratis parkeren en de bushalte en treinstation is op vijf minuten loopafstand
- Heerlijk lunchen in ons bedrijfsrestaurant en gratis fruit (helaas is deze vanwege Corona momenteel gesloten)
- Last but not least, we hebben gezellige vrijdagmiddagborrels, teamuitjes, een fantastisch kerstfeest, interne marketingacties én zijn we sponsor van de Zevenheuvelenloop. Waar kijk jij al naar uit?
Werken bij Centralpoint
Wist je dat we dit jaar het keurmerk voor ‘Beste Werkgever’ hebben mogen ontvangen? We scoren boven het gemiddelde van Nederland en daarom zijn we nu officieel World-class Workplace. Je snapt dat we daar erg trots op zijn! Onze medewerkers werken bij Centralpoint om het plezier en de uitdaging. Bij elke afdeling zie je onze kernwaarden, uitdaging, plezier en de klant centraal terugkomen.Centralpoint is de
grootste merkonafhankelijke IT-leverancier
van deBenelux
en specialist in IT-oplossingen voor organisaties, klein en groot. Wij zijn professionals voor professionals en zorgen dat onze klant altijd en overal zorgeloos kan werken met de beste technologie. Voor elk IT-vraagstuk hebben we een concrete oplossing. We houden het eenvoudig waar het kan en creëren duidelijkheid bij complexe IT-uitdagingen. Of dat nu gaat om beveiliging, dataopslag, connectiviteit, mobiel werken, beheer of onderhoud en logistiek. Wij doen alleen waar we goed in zijn, zodat anderen dat ook kunnen doen. Wat de IT-vraag ook is:get IT done
.Ik kom graag met je in contact!
Is je interesse gewekt of heb je vragen over deze vacature? Laat het dan zeker weten! Voor deze functie kan je contact opnemen met Jill van der Lelie/Eichelsheimmeer...
Meer vacatures van Centralpoint