Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Medewerker verkoop binnendienst - Meern

Middendorp Recruitment - De Meern - 14-03-2023 Naar vacature  

Onze opdrachtgever

Kemp Groep (onderdeel van Reesink Construction Equipment) is een toonaangevende specialist op het gebied van grondverzet- en wegenbouwmachines. Met circa 70 jaar opgebouwde kennis in de markt van grondverzet- en wegenbouwmaterieel beschikken wij over veel kennis en ervaring van diverse A-merken als Atlas, Kobelco, BOMAG, Kramer en Schaeff. Wij zijn niet alleen leverancier maar ook importeur en kunnen daardoor een scherpe prijsstelling en service op topniveau aanbieden.

De Kemp Groep heeft vestigingen in De Meern (hoofdkantoor), Tiel, Ommen, Bergschenhoek, Veghel, Valkenburg en Steenbergen (Van Tetering Grondverzet- en Spoorwegmachines).

Kemp Groep is een bedrijf in ontwikkeling en ontstaan uit het samengaan van verschillende, van oudsher, familiebedrijven. In de samenwerking met zowel klanten als collega’s hechten wij veel waarde aan loyaliteit, samenwerken en een open communicatie. Alles mag gezegd worden onder de voorwaarden respect en vertrouwen. Onze focus zal zich de komende tijd richten op een nog verdergaande samenwerking met, en integratie van werkzaamheden waarbij klantgerichtheid en efficiënt werken centraal staat. Ambitie genoeg en daarmee ook goede ontwikkelingsmogelijkheden voor onze medewerkers.

Wat ga je doen?

Als verkoop administrateur vervul je een brede functie met een afwisselend takenpakket. Je ondersteunt de verkopers waarbij het vooral jouw taak is om ervoor te zorgen dat het gehele proces van offerte tot het opleveren van de machine aan de klant administratief in goede banen wordt geleid. Je neemt deel aan het wekelijkse planningsoverleg waardoor je goed op de hoogte bent en blijft van de stand van zaken en de benodigde vervolgacties kunt ondernemen.

De uitdaging in deze functie zit vooral in het overzicht houden op alle lopende verkoopdossiers.
Verder ben je verantwoordelijk voor het doorvoeren van nieuwe prijslijsten, kentekenregistraties en de facturatie van de nieuwe machines.
Zoals je leest een dynamische functie waarbij geen dag hetzelfde is. Jouw toegevoegde waarde vertaalt zich vooral in het vertrouwen dat je collega’s in je hebben. Weten dat het goed komt als het dossier in jouw handen is. Je werkt samen met een gezellige collega. Je vervangt elkaar bij afwezigheid.

Wie ben jij?

Om voor deze veelzijdige en dynamische functie in aanmerking te komen beschik jij minimaal over:
  • Een afgeronde mbo opleiding;
  • Enige jaren ervaring op een verkoopondersteunende afdeling;
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal. Beheersing van de Duitse taal is prettig maar niet perse noodzakelijk;
Goede kennis van MS Office (Word en Excel) en Navision (of een vergelijkbare applicatie).
Daarnaast ben je een proactieve en enthousiaste persoonlijkheid met een servicegerichte en dienstverlenende instelling. Je bent graag betrokken bij je werk en collega’s kunnen op je rekenen. Iemand waarbij de deur altijd openstaat, accuraat en zelfstandig werkt, oog heeft voor zijn/ haar omgeving maar ook assertief genoeg is om grenzen te kunnen stellen.

Kemp Groep biedt:

  • Een veelzijdige functie in een enthousiast team bij een groeiend bedrijf met een informele cultuur;
  • Een gedegen inwerktraject en goede ontwikkelingsmogelijkheden;
  • Een prima salaris en dito arbeidsvoorwaarden waaronder 27 vakantiedagen met de mogelijkheid tot het bijkopen van 13 ADV dagen.
meer...



Meer vacatures van Middendorp Recruitment