Inloggen - Registreer  

Functioneel beheerder

Logis.p - Zwolle - 18-03-2024 Naar vacature  

Wil jij bijdragen aan het succesvol gebruik van onze innovatieve self-service en narrowcasting oplossingen door onze klanten? Dan is dit jouw kans! 
Een vlekkeloze werking van de applicaties staat of valt bij de juiste inrichting en configuratie en de kennis van het systeem bij de gebruikers. Onze afdeling Service & Support zorgt voor o.a. de installatie-, implementatie-, opleiding en ondersteuning van de gebruikers.

We zijn op zoek naar een enthousiaste, betrokken en communicatieve collega! Je bent analytisch sterk en positief ingesteld. Je houdt van doelgericht werken en bij voorkeur heb je ervaring met het werken voor organisaties binnen de gezondheidszorg.

Wat ga je doen?
  • Het bieden van 1e en 2e lijns support aan klanten;
  • Ondersteuning bieden bij vragen of problemen van eindgebruikers waar applicatiebeheerders of key-users van ziekenhuizen geen antwoord op hebben. Je analyseert de vraag en zorgt voor een tijdige en kundige beantwoording. Eventueel eerst samen met ervaren collega’s, daarna zelfstandig;
  • Om de functie nog uitdagender te maken, behoort het testen van alles rondom jouw aandachtsgebied ook tot je verantwoordelijkheden. Het betreft zowel het testen van bugfixes als nieuwe releases;
  • Het waarborgen van de kwaliteit en het schakelen met o.a. collega’s, partners en leveranciers. Belangrijk is dat je overziet welke handelingen en koppelingen invloed hebben op elkaar binnen het applicatielandschap. Dit zodat je hier snel over kan schakelen met de klant, partners of je collega’s.
  • Als projectmedewerker ben je verantwoordelijk voor de inrichting en afstemming met de klant van ons Prommis Narrowcasting systeem en draag je actief bij aan de projectorganisatie rondom nieuwe implementaties van ons Prommis Narrowcasting Systeem.
  • Je analyseert binnenkomende incidenten en verwerkt ingediende changes en voert deze in samenspraak met de klant uit.
Wat verwachten we van jou als persoon?

In deze functie is het van belang dat je: 
  • Functioneert op MBO-/HBO werk- en denkniveau
  • Gestructureerd kunt werken en prioriteiten weet te stellen;
  • Beschikt over een goed analytisch vermogen; je bent daarbij assertief, onderzoekend en positief kritisch ingesteld 
  • Processen snel doorziet en goed in staat bent om afwijkende situaties te herkennen en te doorgronden;
  • Als persoon sterk bent in effectief communiceren. Je zoekt steeds de samenwerking en je overziet daarin de keten en de verschillende belangen. Je kunt complexe materie eenvoudig uitleggen en bent overtuigend.

Welke kennis en ervaring neem je (hopelijk) mee?

  • Ervaring op het gebied van proces-, informatie- en requirement analyse
  • Bekend bent met projectmatig werken en het opstellen van functionele ontwerpen
  • Kennis van ZIS/EPD en/of LIS systemen (Ziekenhuis- of Laboratorium Informatie systeem) is een pré;
  • Kennis van Narrowcasting systemen is eveneens een pré;
  • Het zou ook fantastisch zijn als je inhoudelijke kennis hebt van-, of ervaring met de informatievoorziening en werkwijze van ziekenhuizen en instellingen.
Mocht je (nog) niet over alle ervaringen beschikken; geen probleem! We vinden de juiste houding en mentaliteit belangrijker; kennis kun je namelijk aanleren. Wij zorgen daarom dat je intern alle kennis kan opdoen die je nodig hebt voor deze functie. De pré’s zijn dus niet vereist, reageer ook zeker als je hier niet volledig aan voldoet!

Wat bieden we?

Mocht je je herkennen in bovenstaand profiel, dan is het goed om te weten wat we je bieden, dat betreft:
  • Een aanstelling voor onbepaalde tijd is het doel, ook met het oog op de verdere ontwikkeling van onze afdeling. Zoals gebruikelijk wordt in eerste instantie een aanstelling voor de duur van 1 jaar gehanteerd;
  • Marktconform salaris o.b.v. 40 uur;
  • Daarnaast bieden wij uitstekende (secundaire) arbeidsvoorwaarden zoals: laptop van de zaak, oudedagregeling, mogelijkheid om deel te nemen aan sportieve evenementen;
  • Om medewerkers blijvend te ontwikkelen zijn er opleidingen en/- of cursus mogelijkheden. Om balans tussen werk en privé te houden, is er ook de mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken;
Daarnaast zijn leuke bijkomstigheden van het werken bij Logis.P het werken in een enthousiast en gedreven team, leuke bedrijfsuitjes en dagelijks een goed verzorgde, gezamenlijke lunch. Bovendien hebben we de lekkerste koffie van Zwolle en regelmatig een borrel op de donderdagmiddag! 

Interesse gewekt? 

Dan willen we absoluut kennis met je maken!
Reageer snel en stuur jouw motivatie en cv naar
Wil je eerst wat meer te weten komen over de functie, onze oplossingen of over het bedrijf? Dan kan uiteraard! Bel dan voor meer informatie met
; bereikbaar via telefoonnummer 038 – 4234 348.

We zien uit naar je reactie!

Contact
Koestraat 8
8011 NK Zwolle
Oplossingen
Informatie
Overige
We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.
Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de
instellingen
.
Accepteer

Gelukt!

We hebben uw bericht ontvangen.
Bedankt voor uw interesse in Logis.P. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Logis.p
Meer Dutch Dutch vacatures