Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Medewerker Technisch/administratieve ondersteuning
Baan bij Bunnik - 10-08-2022
Naar vacature
Wij zoeken een enthousiaste medewerker met een passie voor administratieve ondersteuning in het vakgebied Recreatie, vastgoed, beheer openbare ruimte, duurzaamheid! | 9-8-2022 | 18 uur uur | MBO | Vast dienstverband
Werken bij gemeente Bunnik betekent steengoed zijn in je vak. We worden geïnspireerd en uitgedaagd door de rol van de lokale overheid in het midden van de samenleving. We durven nieuwe wegen te bewandelen, houden van aanpakken en kunnen snel inspelen op relevante geluiden in onze samenleving. In dialoog zoeken we naar oplossingen. Dat doen we met inwoners, ondernemers en de partners in de regio.
In onze compacte organisatie hebben we de ruimte om onze professionaliteit naar eigen inzicht te tonen. Zelforganisatie is daarvoor de basis. Om dit te ondersteunen werken we onafhankelijk van tijd en plaats en activiteitengericht. Onze flexibele werktijden, moderne faciliteiten en flexplekken maken dat mogelijk.
De medewerker technische/administratieve ondersteuning maakt onderdeel uit van het team Fysiek Domein Openbare Ruimte, bestaande uit 25 collega’s.
Over gemeente Bunnik
Prettig wonen en leven, met ruimte voor elkaar: dat is waar onze gemeente voor staat. Bunnik is met alledrie haar kernen Bunnik, Odijk en Werkhoven een plek waar mensen zich thuis voelen. Niet voor niets zijn we een van de beste woongemeenten in de regio. En dat willen we graag zo houden. Maar dat betekent niet dat we kunnen stilzitten. De omgeving van onze gemeente verandert. Om ook in de toekomst een levendige, gezonde en groene gemeente te zijn waar onze bewoners zich gekend en (h)erkend voelen, ondernemers kansen zien en waar bezoekers graag komen, moeten we nu aan de slag.
Dat doen wij aan de hand van het collegeprogramma ‘Bunnik Bouwen Voor Elkaar’ waarin voor de komende jaren de belangrijkste opgaven voor gemeente Bunnik staan geformuleerd. Lees en kijk:
.
Je baan bij Bunnik
In deze functie vervul je een veelzijdige ondersteunende rol in het beheer van de openbare ruimte. Je taken zijn onder meer:
- Onderhouden en afhandelen van meldingen van inwoners en bedrijven via het zaaksysteem (Mozard).
- Bewaken van afhandelingstermijnen in het zaaksysteem.
- Het verzorgen van offerte uitvragen en opdrachtbrieven.
- Diverse administratieve werkzaamheden: agendabeheer, het plannen en notuleren van besprekingen, verzending van informatiebrieven, etc.
- Actualiseren van nieuwsberichten over de thema’s van de afdeling op de gemeentelijke website.
- bij bewoners/netwerkbijeenkomsten en afdelingsbijeenkomsten.
- Opzetten en beheren van digitale (projecten)dossiers.
- Vragen beantwoorden/doorzetten van inwoners/bedrijven en recreanten over de fysieke leefomgeving.
- Verrichten van administratieve werkzaamheden in de beheersystemen Greenpoints, MOOR.
- Bijhouden en bewaken van het inhuuroverzicht flexibele schil van de afdeling.
Wie ben jij?
Uiteraard word je enthousiast van de ambitie van gemeente Bunnik en onze cultuur van korte lijnen en aanpakken. En daar heb jij nog iets aan toe te voegen.Je bent dienstverlenend ingesteld, flexibel, kunt zaken goed structureren, organiseren en daarbij prioriteiten stellen. Je beschikt over een MBO niveau 3, financieel/administratief en kunt zowel mondeling als schriftelijk goed communiceren. Je hebt ervaring met administratieve processen en affiniteit met het werkveld. Ervaring op het gebied van fysieke leefomgeving en het werken met MS-Office (Excel, Word, Outlook) is een pré. Je kunt nauwkeurig en zelfstandig werken.
Als persoon heb je lef, humor en beschik je over zelfreflectie. Het glas is bij jou minstens driekwart vol en collega’s typeren je als betrouwbaar en enthousiast.
Wat bieden wij?
Het salaris bedraagt maximaal € 2.765,- bruto (schaal 5; salarispeil 1-10-2020) op basis van 36 uur per week. We hebben een vacature voor 18 uur, meer of minder uren zijn helaas niet bespreekbaar.De gemeentelijke rechtspositie is van toepassing met een aantrekkelijk pakket secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een individueel keuzebudget ter waarde van 17,45% van je bruto loon. Dit keuzebudget kun je gebruiken om je verloftegoed uit te breiden, financiering van een studie of als extra bruto salaris. Ook aan je ontwikkeling hebben we gedacht. De Bunnik Academie geeft je de mogelijkheden om trainingen en webinars te volgen die jij waardevol vindt.
Solliciteren & informatie
Neem voor meer informatie over de functie contact op met Walter Overbeek, afdelingshoofd, via w.overbeek@bunnik.nlStuur
voor 1 september a.s.
je brief met CV naar werkenin@bunnik.nl
.
Gemeente Bunnik hanteert voor werving en selectie de NVP sollicitatiecode.
meer...
Meer vacatures van Baan bij Bunnik