Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Administratief medewerker Materieel & logistiek
VACATURE • November 2022
Ben jij heel nauwkeurig en weet jij goed overzicht te houden? Heb jij affiniteit met transporten en hoogwerkers? Wil je parttime werken maar wel 5 dagen in de week? Welkom bij Willems!
(Administratief) medewerker Materieel & logistiek
Wat is de bedoeling?
Bij Willems hebben we een vrachtlood aan materieel en materiaal. Containers, schaftunits, hoogwerkers, hekwerken en steigermateriaal. Dagelijks zijn er wel transporten van locatie naar locatie en deze willen we uiteraard zo efficiënt mogelijk houden. Van belang is natuurlijk dat jij exact weet wat waar staat, hoe lang het er staat óf moet staan en dat alles wat er staat er piekfijn uitziet. Zo niet, dan zorg jij ervoor dat er even een opknapbeurt wordt uitgevoerd.Ook hebben we een batterij aan gereedschappen en klimmateriaal zoals trapjes en ladders. Deze moeten, conform onze hoge veiligheidseisen, jaarlijks worden gekeurd. Als hier gebreken aan zijn, zoals vervanging of reparatie, dan zorg jij hier voor.
Als je al deze werkzaamheden ook nog eens administratief inzichtelijk kan maken en dagelijks bijwerkt zodat alles altijd up-to-date is, dan ben jij écht de juiste collega voor deze afdeling.
Globaal bestaat jouw takenpakket uit:
- Het inplannen van transportbewegingen van het materieel.
- Administratief vastleggen van transporten, statussen van het materieel en materiaal.
- Rijroutes plannen voor collega’s.
- Het inplannen, bewaken en opvolgen van keuringen voor materieel en gereedschap.
- Het inplannen van onderhoud aan het materieel.
- Meedenken bij het inzetten van het juiste materieel op projectlocatie.
BEN JIJ ONZE NIEUWE COLLEGA?
Om deze rol goed uit te kunnen voeren is het belangrijk dat je al enigszins ervaren bent en over wat competenties beschikt waarvan wij denken dat je die nodig hebt. Heb je andere competenties en kun je ze niet allemaal afvinken? Geen zorgen! Er is altijd ruimte voor opleiding en ontwikkeling. Aan het volgende moet je wel voldoen:- Minimaal twee jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare functie.
- Je hebt werk- en denkniveau op mbo/hbo niveau.
- Je bent zelfstandig maar kan ook goed in teamverband werken.
- De Nederlandse taal beheers jij vloeiend in woord- en geschrift.
- Administratief ben je supersterk.
- Je hebt hierbij natuurlijk uitstekende kennis en ervaring met MS-Office.
- Je bent een nauwkeurige en precieze werker.
- Je beschikt over een goed logistiek inzicht.
- Je behoudt het overzicht op alles om je heen zodat je precies weet wat waar staat.
- Aangezien je veel in contact staat met collega’s en externe partijen is het natuurlijk van belang dat je communicatief vaardig bent en sociaal in de omgang.
Willems is een familiebedrijf waarbij de kernwaarden betrokken, betrouwbaar en bekwaam belangrijk zijn. Onze missie is het ontzorgen van de klant, vanuit de hoogst mogelijke kwaliteitseisen, de grootst mogelijke zekerheid en met volledige transparantie. Resultaatgericht samenwerken staat bij ons hoog in het vaandel. Om opdrachtgevers een voorspelbare kwaliteit en daarmee vertrouwen te kunnen bieden, investeren wij voortdurend in onze mensen, organisatie en toekomstperspectief.
Wat heeft Willems te bieden:
Uiteraard zouden we het super gaaf vinden jou te mogen verwelkomen. Natuurlijk geven wij er wat voor terug in de vorm van:
- Een bruto salaris van € 2.750 / € 3.400 per 4 weken o.b.v. een fulltime dienstverband.
- Een parttime baan, verspreid over vijf dagen. (5 x 4 uur)
- Een laptop en telefoon.
- 25 vakantiedagen en 7 ADV dagen bij een fulltime werkweek. 22 dagen zijn hiervan altijd zelf in te vullen, de overige dagen vallen tussen kerst en oud & nieuw.
- Je kunt elke maandag en donderdag sporten met WIJ-fit
Daarnaast hebben we een leuke en actieve PV, sluiten we de week altijd gezellig af met een vrijmibo en de kerstpakketten zijn mega! Kortom, werken bij Willems is altijd een feest!
meer...
Meer vacatures van Willems Vastgoedonderhoud