Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Administratief Medewerker Parttime

Start People - Losser - 30-01-2023 Naar vacature  

Wil jij werken voor een internationale organisatie? Lijkt het jou leuk om te je bezig te houden met het verwerken en verzenden van staalaanvragen? En ben jij parttime beschikbaar? Lees dan verder in deze vacature als administratief medewerker (logistiek) in Losser!

Jij komt als administratief medewerker (logistiek) te werken bij een bedrijf dat exclusieve weefsels en breisels levert aan de internationale markt. Drie ochtenden in de week zal jij aan de slag gaan op de monsterkamer om de binnenkomende aanvragen te verwerken en te verzenden. De aanvragen zullen voornamelijk bestaan uit monsters voor de kaften van boeken. Wanneer er een spoed aanvraag binnenkomt weet jij snel te handelen en zorg jij er voor dat de aanvragen zo snel mogelijk de deur uit gaan. Jouw werkzaamheden als administratief logistiek medewerker bestaan uit de volgende taken:

  • Jij verwerkt en verzend binnenkomende staalaanvragen. Hierbij zorg jij ervoor dat de juiste producten bij elkaar worden gezocht en het juiste formaat wordt op gestuurd;
  • Jij voorziet de stalen van het juiste etiket met de productnaam en de kleurcodering in de taal van de klant;
  • Jij boekt kostenbewust de verzend labels voor de verzending;
  • Jij etiketteert en adresseert en de stalenmaterialen en geeft deze af aan de postkamer;
  • Jij rapporteert de voortgang van de aanvragen in Excel en via de mail aan de aanvrager.
Als administratief medewerker komt jij de te werken op de verkoopafdeling in een leuk team. Het team zal bestaan uit ongeveer 10 collega’s!
Ben jij enthousiast geworden over deze functie of heb je hier vragen over? Neem dan gerust contact met ons op. Dit kan door te bellen naar 053-4814600 (optie3) en te vragen naar Anique of Sanne. Mocht bellen tijdens kantooruren lastig zijn dan kan je ons ook een berichtje sturen via Whatsapp op 06 249 20 758, we zorgen ervoor dat jou berichtje zo snel mogelijk wordt!

Wat we je bieden
Naast een parttime baan in een leuk team bieden we je het volgende;
  • Een parttime baan van 12 tot 16 uur per week;
  • Een marktconform salaris van €12.89 bruto per uur;
  • 25 vakantiedagen o.b.v. een fulltime dienstverband;
  • 8.33% vakantiegeld;
  • Je komt te werken binnen een informele en dynamische organisatie.
Functie-eisen

Naast een hands-on mentaliteit breng jij als administratief logistiek medewerker het volgende met je mee:
  • MBO werk- en denkniveau;
  • Een parttime beschikbaarheid van 3 ochtenden in de week ( werktijden en dagen in overleg met jou af te stemmen);
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal;
  • Jij bent betrouwbaar, initiatiefrijk en nauwkeurig.
Over het bedrijf
Deze internationale organisatie is toeleverancier van exclusieve weefsels en breisels voor de wereldwijde markt. Ze produceren en verkopen wereldwijd textiele omslagmaterialen voor boeken en luxe verpakkingen. Denk hierbij aan kaften voor boeken of horlogedoosjes Het complete traject van weven, breien, veredelen en afwerken vindt plaats in hun eigen fabriek in Nederland. Jij komt te werken op hun locatie in Losser!

De sollicitatieprocedure ziet er als volgt uit:
1: Solliciteer bij Start People via onze website (of maak je interesse kenbaar door ons te bellen of via app te benaderen);
2: Bij geschiktheid via een telefonische screening nodigen wij je uit voor een kennismaking bij Start People Enschede waar we je graag meer vertellen over de functie en de organisatie;

meer...



Meer vacatures van Start People