Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Junior Visual Designer

Centralpoint - Nijmegen - 17-06-2021 Naar vacature  

Creëer jij de mooiste communicatiemiddelen met jouw creativiteit voor onze externe maar ook onze interne communicatie?

Wat doet een visual designer bij Centralpoint
Als creatieve visual designer ben je verantwoordelijk voor alle visuele uitingen bij Centralpoint. Je vertaalt de wensen van vendoren, stakeholders en andere designers naar een concrete opmaak. 

Waar draag je aan bij?
  • Je creëert statische online banners/mediacampagnes en uitingen voor de webshop en bent verantwoordelijk voor mailingen en social media 
  • Je ondersteunt het designteam
  • Je creëert banners voor displaycampagnes 
  • Je ontwerpt (digitale) flyers, posters en brochures
  • Je creëert presentaties in Microsoft Powerpoint of Keynote

Het team

In deze rol ben je onderdeel van het marketingteam. Het marketingteam bestaat uit 13 medewerkers en een teammanager marketing. Jouw standplaats is Nijmegen. Je rapporteert aan

(teammanager Marketing & Communicatie).

Wat neem je mee?

Een creatieve teamspeler die het leuk vindt om Centralpoint zowel extern als intern mooie uitingen te geven en graag zelfstandig en volgens planning werkt. 

Wat we verder belangrijk vinden is:
  • Goede beheersing van alle gangbare programma’s; Photoshop, Illustrator, InDesign, Acrobat
  • Beheersing MS Office en CMS-Systemen 
  • Minimaal 2-4 jaar ervaring als DTP’er / Visual Designer
  • Minimaal 32 uur per week beschikbaar
  •  Hands-on mentaliteit 
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal 

Wat mag je van ons verwachten

Afgelopen jaar is er veel veranderd en daardoor hebben wij besloten om het ‘nieuwe normaal’ als ‘hét nieuwe normaal’ in te voeren. De flexibiliteit, vrijheid en efficiëntie die ons dit jaar heeft opgeleverd, willen we niet verliezen. Alle reden dus voor Centralpoint om vanaf nu vol in te zetten op hybride werken.

Dit houdt in dat je 60% van je werkweek aanwezig bent op kantoor en 40% vanuit huis gaat werken.
Natuurlijk zorgen we ervoor dat je thuis goed je werk kan doen. Ergonomie en een gezonde werkplek vinden we erg belangrijk, dus brengen we een stukje Centralpoint bij jou thuis! Je krijgt van ons alles wat je nodig hebt, zodat jij je zaken goed op orde hebt. Get IT done noemen we dat.

Verder bieden wij:
  • Een salaris dat past bij jouw opleiding en werkervaring
  • Naast je salaris krijg je ook een eindejaarsuitkering en winstuitkering (samen gemiddeld een 13de maand)
  • Je pensioenbijdrage wordt volledig vergoed en je kan meedoen aan onze collectieve zorgverzekering
  • Om genoeg tijd te hebben voor leuke dingen krijg je 27 vakantiedagen per jaar
  • Tegen inkoopprijs kan je IT-Hardware (voor eigen gebruik) aanschaffen via onze webshop
  • Reiskostenvergoeding van € 0,19 cent per km (max. 50 km enkele reis) of volledige OV-vergoeding 
  • Samen met jouw manager maak je een persoonlijk ontwikkelplan, we vinden het belangrijk dat hier aandacht aan wordt gegeven. Jij toch ook?
  • Via de Academy van Centralpoint kun jij veel interessante trainingen en seminars volgen, je bent immers nooit uitgeleerd!
  • Ben jij uitgegroeid binnen je huidige functie? Dan kijken wij samen met jou naar andere mogelijkheden binnen Centralpoint, vele gingen je al voor
  • Ons kantoor is goed bereikbaar, je kan gratis parkeren en de bushalte en treinstation is op vijf minuten loopafstand
  • Last but not least, we hebben gezellige vrijdagmiddagborrels, teamuitjes, een fantastisch kerstfeest, interne marketingacties én we zijn we sponsor van de Zevenheuvelenloop. Waar kijk jij al naar uit? 

Werken bij Centralpoint

Centralpoint is de
grootste merkonafhankelijke IT-leverancier
van de
Benelux
en specialist in IT-oplossingen voor organisaties, klein en groot. Wij zijn professionals voor professionals en zorgen dat onze klant altijd en overal zorgeloos kan werken met de beste technologie. Voor elk IT-vraagstuk hebben we een concrete oplossing. We houden het eenvoudig waar het kan en creëren duidelijkheid bij complexe IT-uitdagingen. Of dat nu gaat om beveiliging, dataopslag, connectiviteit, mobiel werken, beheer of onderhoud en logistiek. Wij doen alleen waar we goed in zijn, zodat anderen dat ook kunnen doen. Wat de IT-vraag ook is: get IT done.

Wist je dat we dit jaar het keurmerk voor ‘Beste Werkgever’ hebben mogen ontvangen? We scoren boven het gemiddelde van Nederland en daarom zijn we nu officieel World-class Workplace. Je snapt dat we daar erg trots op zijn! Onze medewerkers werken bij Centralpoint om het plezier en de uitdaging. Bij elke afdeling zie je onze kernwaarden, uitdaging, plezier en de klant centraal terugkomen.

Ik kom graag met je in contact!

Is je interesse gewekt of heb je vragen over deze vacature? Laat het dan zeker weten! Voor deze functie kan je contact opnemen met Sabine Wenneker, Recruitment Project Manager, 06 – 8223 8963.

meer...



Meer vacatures van Centralpoint