Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Business Analyst (Life)

Allianz - Rotterdam - 13-10-2021 Naar vacature  

Op de afdeling IT van Allianz Nederland Groep N.V. in Rotterdam is een vacature ontstaan voor de functie van Business Analist Leven/Inkomen met coördinerende capaciteiten

Allianz is the HOME for those who DARE! Een bedrijf dat je stimuleert om initiatief te nemen, waar je kan groeien en actief bij kan dragen aan de versterking van onze positie als wereldleider. Door oprecht te geven om mensen – zowel de 83 miljoen particuliere en zakelijke klanten als de meer dan 142.000 werknemers – bevordert Allianz een cultuur waarin medewerkers alle kansen krijgen om samen te werken, goed te functioneren, een excellente service te leveren en in te spelen op trends in de business en de uitdagingen voor de toekomst. Onze grootste ambitie is een vertrouwensrelatie op te bouwen en een partner te zijn van onze klanten zodat zij kunnen groeien. Durf dus gerust! Kom bij Allianz werken en versterk ons team.

Binnen Allianz ben jij namens de IT-afdeling verantwoordelijk voor het verzamelen van de benodigde informatie bij business stakeholders en collega’s ten behoeve van (voor)onderzoeken en het opstellen van requirements.

Uiteraard ben je ook betrokken bij het begeleiden van de Project Setup en Implementatie fase binnen een project. Ook schrik je er niet voor terug om een coördinerende rol op je te nemen bij kleine projecten en om (indien van toepassing) in- en externe ontwikkelaars aan te sturen.

Je bent thuis in de materie (of zorgt dat je je die eigen maakt), vraagt door, analyseert en brengt mensen op één lijn om het “Wat” zo optimaal mogelijk te vertalen in het “Hoe”. Tot jouw takenpakket behoort ook het bepalen van de kosten en benefits en het opstellen van het beslisdocument.

Tenslotte begeleid je testtrajecten in de rol als materiedeskundige.

Functie-eisen


Om deze rol naar behoren uit te kunnen voeren dien je over de volgende eigenschappen en competenties te beschikken:
  • HBO denk- en werkniveau;
  • Analytische kwaliteiten;
  • Overtuigingskracht, effectief omgaan met belangen, tegenstellingen en conflicten;
  • Ten minste 5 jaar ervaring in ontwerp en/of analyse van IT-systemen;
  • Ten minste 5 jaar ervaring in de financiële dienstverlening.
  • Goede schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden (Nederlands en Engels);
  • Coördinerend vermogen;
  • Integer, betrouwbaar , kwaliteit- en resultaatgericht;
  • Ervaring op het gebied van schadeverzekeringen;
  • Bekend met mainframe, portals en de daarbij behorende technieken;

Wat krijg je ervoor terug?

Een gemixt team welke hard werkt, maar ook leuke dingen met elkaar doet.

Verder mag je het volgende verwachten:
  • Een prima marktconform salaris, gratificatie van 12,5% en 8% vakantiegeld;
  • 25 vakantiedagen (op basis van een 38-urige werkweek);
  • Werk in een dynamische en flexibele werkomgeving
  • Een plezierige werksfeer en ruimte voor opleidingsmogelijkheden.

Spreekt bovenstaande functie jou aan?

Solliciteer dan onmiddellijk via de onderstaande button en kom te weten wat jouw mogelijkheden zijn bij Allianz!
meer...



Meer vacatures van Allianz