Inloggen - Registreer  

Medewerk(st)er financiële administratie

Kloek - Amsterdam - 03-04-2024 Naar vacature  

Vacature voor Medewerk(st)er financiële administratie (16 uur)

(salarisindicatie: €2695,33- €3502,58 per maand bij fulltime)
Heb jij, naast kennis van financiële administratie, ook affiniteit met de zorg?
Dan ben jij misschien wel de collega die wij zoeken!

Direct solliciteren

Contact Form 7 here

Vacature voor Medewerk(st)er financiële administratie (16 uur)

(salarisindicatie: €2695,33- €3502,58 per maand bij fulltime)
Wie zijn wij?
Bij Kloek wonen mensen met dementie in een kleinschalige en liefdevolle omgeving.
Een plek waar iedereen zich gekend en gehoord mag voelen.
De kracht van Kloek zit in de open cultuur waar bewoners echt onderdeel zijn van de maatschappij. Een drankje in het café op de hoek, naar de markt of liever niet?

Er bestaan nu vier vestigingen: Amsterdam, Roosendaal, Andelst en Zetten.
Kloek heeft de ambitie om te groeien. Om deze groei te bewerkstelligen zoeken wij een medewerk(st)er financiële administratie.
De functie
Als medewerker financiële administratie van Kloek zorg jij ervoor dat de financiële administratie altijd up-to-date is. Je verwerkt de gegevens zowel voor crediteuren-, als debiteuren administratie correct en tijdig. Je draagt bij aan het tijdig betalen van facturen van leveranciers, het incasseren van openstaande vorderingen van bewoners en het verwerken van de bankafschriften. Ook houd jij het grootboek bij. Informatie stel je op zo’n manier beschikbaar dat betrokkenen op tijd, volledig en correct de overzichten krijgen die nodig zijn om actie te nemen. Ook beantwoord je financiële vragen vanuit de organisatie, ondersteun je bij de maand- en jaarafsluiting en denk je proactief mee bij het verbeteren van de financieel-administratieve organisatie. 

Voorbeelden van concrete taken:

Verwerken van financiële gegevens:

Sorteert facturen en controleert deze op volledigheid van ingevulde gegevens en ondertekening;
Vraagt zo nodig ontbrekende gegevens op;
Codeert de facturen en boekt deze in voor controle en betaalbaarstelling voor de betaling bevoegden;
Verzorgt de facturering aan debiteuren en aanmaningen conform de aanmaningsprocedure;
Verwerkt ontvangsten en uitgaven, zoals bankafschriften en kasstukken in het geautomatiseerde systeem en controleert de invoer;
Scant de facturen en archiveert deze in het geautomatiseerde systeem.
Doet aanvragen PGB en past tarieven hiervan jaarlijks aan. 
Muteert cliëntgegevens bijvoorbeeld richting zorgkantoor. 

Verstrekken van informatie:

Vraagt en verstrekt telefonisch informatie aan cliënten en medewerkers over ontvangen en ingeboekte facturen;
Verstrekt telefonisch informatie aan debiteuren met betrekking tot de facturering.

Verrichten van overige administratieve werkzaamheden:

Bewaakt de tijdige binnenkomst van benodigde administratieve gegevens en stuurt zo nodig een herinnering;
Verleent op verzoek van de controller en/of leidinggevenden binnen de organisatie, assistentie bij de maandelijkse verslaglegging, afsluiting van periodes en de begroting, door het opzoeken van informatie en/of het opstellen van (standaard) specificaties.

Je past als collega in ons Kloek team als:

Flexibel bent. 
Integer bent.
Enthousiast bent.
Zelfstandig kunt werken.
Een VOG-verklaring hebt.
Oplettend en accuraat werkt.
Je kennis hebt van de zorgsector (is een pré).
Kennis van Twinfield en Basecone (is een pré).
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Kloek