Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Product Owner Basisregistratie Adressen en Gebouwen

Het Kadaster - Apeldoorn - 06-08-2022 Naar vacature  

  • Locatie: Apeldoorn - De Brug
  • Salarisschaal: 11 (3.764,60 - 5.315,26)
  • Opleiding: HBO
  • Soort dienstverband: bepaalde tijd met uitzicht op vast
  • Werkervaring: 
  • Reageren voor: 20-08-2022
 
Ontdek waar de digitale gegevens en kaarten van Nederland vandaan komen. Het Kadaster zorgt dagelijks voor de juiste geo-informatie voor klanten zodat de feitelijke situatie direct duidelijk wordt. Wij hebben ruimte voor jou. Zet jezelf op de kaart als:

 

Product Owner Basisregistratie Adressen en Gebouwen (BAG)

 
Jij begeeft je tussen onze gebruikers, klanten, producten, diensten en onze IT-organisatie. Tientallen miljoenen keren per jaar ontvangen en verstrekken we informatie binnen de Landelijke Voorziening Basisregistratie Adressen en Gebouwen (BAG). Informatie waar bedrijven, overheden en particulieren op rekenen. Wij zorgen ervoor dat de Landelijk Voorziening BAG vlekkeloos verloopt. Ons gezamenlijke doel is: zorgen voor juiste, volledige en optimaal toegankelijke data (en dus informatie) met effectieve en efficiënte processen. 

 

Hoe jouw dag eruit kan zien…

De dag begint met afstemming met collega’s over de dagelijkse werkzaamheden en de gewenste wijzigingen of productverbeteringen. Samen bespreek je welke signalen er zijn over onze dienstverlening en of er afstemming met stakeholders nodig is. Hier zijn ook jouw analyses van groot belang. Tussentijds communiceren wij over aanpassingen, successen, vernieuwingen en problemen, omdat we samenwerken met anderen in een keten van dienstverlening. 

 

De functie

 
Je hebt ervaring met Agile/Scrum in de rol van Product Owner hebt hbo- werk- en -denkniveau. Wensen en behoeften van klanten en gebruikers kun je toetsen en prioriteren. Daarbij ben je beheerder van de product backlog. Je betrekt stakeholders bij de planning en voortgang via demo’s, maakt user stories voor het IT-team en accordeert het resultaat. Je schakelt tussen klanten, gebruikers en de afdeling IT. Met jouw analytisch vermogen concretiseer je doelen op efficiënte wijze. Je bewaakt en verbetert de kwaliteit, bent flexibel, breed inzetbaar en weet in te spelen op veranderende omstandigheden. 

 

Je werkt in teamverband en stuurt het team op jouw manier aan. Ook ben je opdrachtgever naar andere teams. Andere verantwoordelijkheden zijn:
  • Het scherp krijgen van de requirements en de uitwerking hiervan in features en user stories;
  • Actief afstemmen met stakeholders en het realiseren van de planning en de prioritering van de features en dit duidelijk maken aan het IT team; 
  • Meedenken in het realiseren van de ambities van de diensten van het Kadaster vanuit jouw verantwoordelijkheden;
  • Vernieuwen, optimaliseren en in stand houden van de informatieverstrekking uit de BAG;
  • Samenwerken met en fungeren als sparringpartner voor de productmanager en collega’s;
  • Oplossingsgericht werken bij kansen en problemen door jouw inzicht in de benodigde functionaliteit van diensten en applicaties.
 

Wat wij bieden? 

Jij maakt de keuzes die passen binnen een flexibele werkweek. Je werkt (hybride) vanuit huis en vanuit één van onze kantoren in Apeldoorn. Je bruto maandsalaris is (op basis van 36 uur/afhankelijk van kennis en ervaring) maximaal € 5.315,26. Het Individuele Keuzebudget is maar liefst 25% van je bruto maandsalaris (op basis van maximaal € 5.315,26. Ook bieden wij:

  • persoonlijk ontwikkelbudget van € 1.250 per jaar.
  • thuiswerkvergoeding.
  • tegemoetkoming zorgkosten € 128,50 per maand.
meer...



Meer vacatures van Het Kadaster