Inloggen - Registreer  

KAM Medewerker

Attract Professionals - Ede - 11-04-2024 Naar vacature  

3.000 tot 4.000 per maand
24 tot 28 uur per week

Direct solliciteren of meer weten?

Neem contact op met Julian Vink.
Jij bent de persoon die collega's en klanten graag laat zien dat KAM leeft binnen de organisatie. Je bent een kandidaat die bekend staat om zijn zelfstandige en gedreven instelling. Veranker jij als KAM-Medewerker de aandacht voor kwaliteit, veilige arbeidsomstandigheden en milieuvriendelijk handelen in het DNA van de organisatie? Dan zijn we op zoek naar jou!

Wat ga je doen?

In de functie van KAM Medewerker heb je een brede verantwoordelijkheid binnen een snel veranderende omgeving. In jouw rol ben jij de adviseur voor de organisatie met betrekking tot kwaliteitszaken, arbo aangelegenheden en milieuzaken conform eisen uit Arbowet- en regelgeving. Het is jouw taak om ervoor te zorgen dat iedereen in de organisatie bewust is van een goede en veilige werkomgeving en dat de arbeidsomstandigheden en kwaliteit van processen voortdurend worden gewaarborgd op de werkvloer. Je controleert medewerkers op het gebied van veiligheidsbewustzijn en veiligheidsgedrag en zorgt dat medewerkers veilig kunnen werken. Door jouw kennis kun je de risico’s goed in kaart brengen en deze beheersbaar maken. Daarnaast zorg je dat de vereiste certificaten aanwezig zijn en de verschillende vergunningen kloppen. Doordat het een groeiende organisatie is zal deze functie ook zeker wat pioniers werk vragen. Je belangrijkste taken en verantwoordelijkheden:

  • Ontwikkelen, documenteren en coördineren van alle processen binnen de KAM gebieden;
  • Je voert veiligheidsrondes uit in alle onderdelen van de organisatie;
  • Verzamelen, uitvoeren en analyseren van data;
  • Voorbereiden en organiseren van interne en externe audits;
  • Inventariseren van risico’s en het evalueren van beheersmaatregelen;
  • Opstellen van actieplannen n.a.v. analyses;
  • Je draagt zorg bij aan de tevredenheid bij klanten en medewerkers.

Wat vragen we van je?

Je bent ondernemend en werkt nauwkeurig en resultaatgericht. Daarnaast beschik je over overtuigingskracht. Je staat voor regels, maar weet hier flexibel mee om te gaan zodat deze in de praktijk toepasbaar zijn. Je bent goed in het in kaart brengen van ieders belangen en deinst niet terug wanneer deze tegengesteld zijn. Een diversiteit in je takenpakket zie jij als een uitdaging Je voert kwaliteitscontroles uit op het gebied van werkplek, gereedschap, materiaal, installaties en VCA/RIE aspecten. Het lopen van dagelijkse werkplekinspecties (safety walks en invullen checklists/rapportages) behoort ook tot werkzaamheden. Je let daarbij op:

  • Orde en netheid (goodhousekeeping);
  • Veiligheid; is de werkplek veilig en voldoet deze aan geldende wet- en regelgeving;
  • Dragen medewerkers de verplichte PBM’s;
  • Staan gereedschappen en vloeistoffen (gevaarlijke stoffen) op de juiste plek;
  • Houden Operators zich tijdens werkzaamheden aan de veiligheidsvoorschriften in de centrale;
  • Zijn de verplichte keuringen en inspecties uitgevoerd;
  • Worden de onderhoudsverplichtingen opgevolgd;
  • Worden alarmen opgevolgd, etc.

Verder herken jij jezelf in:

  • Een afgeronde mbo 4 of hbo opleiding;
  • Beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je bent communicatief sterk en durft het gesprek aan te gaan met collega’s over veiligheidszaken;
  • Je kan zelfstandig en secuur werken;
  • Goede kennis van wet- en regelgeving op het gebied van veiligheid, kwaliteit, milieu en arbeidsomstandigheden is een pre;
  • Werkervering met een technische achtergrond of vergelijkbare branche;
  • Een proactieve en oplossingsgerichte werkhouding;
  • Je herkent je in de volgende kenmerken: analytisch, assertief, doortastend en zelfstandig.

Wat bieden wij?

We vragen veel, maar bieden ook veel! Er wacht een baan met veel verantwoordelijkheid en zelfstandigheid in een innovatieve en groeiende organisatie. De organisatie kent een informele no-nonsens cultuur, waarbij de communicatielijnen kort zijn. De continue uitbreiding van bedrijfsactiviteiten zorg voor een steeds veranderende omgeving. Verder bieden wij:

  • Een bruto maandsalaris tussen de € 3000,- tot € 4000,- bij 40 uur (afhankelijk van kennis en ervaring);
  • Veelzijdige baan voor 24-28 uur in de week (parttime);
  • Het gaat hier om een vast loondienstverband met intentie voor de lange termijn. ZZP is niet mogelijk;
  • Een omgeving met forse groeiambities waar je veel ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden hebt;
  • 30 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband;
  • Goede pensioenvoorziening, zonder verplichte eigen bijdrage;
  • Direct op contract bij de opdrachtgever.
Enthousiast over deze functie neem dan gerust contact met ons op via julian@attractprofessionals.nl of bel gerust voor meer informatie naar 085 022 0270 / 06-21294186.

#jouwwerkisonswerk

Het sollicitatieproces

Deze 5 stappen gaan we doorlopen
01

Deel jouw wensen

Kies jouw manier! Solliciteer op een vacature of bel voor een 1e indruk
02

Maak kennis

Wij gaan met jou in gesprek
03

Gesprekken

Onze opdrachtgever is enthousiast; jij mag het nu zelf laten zien
04

Aanbod

De opdrachtgever is overtuigd; je krijgt een aanbod
05

Nieuwe baan

Na contractbesprekingen zijn jullie eruit; jouw werkgeluk begint nu
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Attract Professionals
Meer KAM Medewerker vacatures