Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Administratief medewerker

Rosaspierhuis - Laren - 18-09-2019 Naar vacature  

Wil je werken op een inspirerende en unieke plek waar bewoners tot op hoge leeftijd hun vak kunnen blijven uitoefenen? Kom dan werken bij het Rosa Spier Huis in Laren! In verband met de groei van de organisatie zijn wij voor de afdeling administratie op zoek naar een:

Administratief medewerker voor 24 uur per week

Over het Rosa Spier Huis

Het Rosa Spier Huis is een woon- en werkgemeenschap waar kunstenaars, artiesten en wetenschappers tot op hoge leeftijd actief blijven in hun vakgebied. Kunstenaars gaan immers niet met pensioen. Het Rosa Spier Huis biedt bewoners én kunstenaars van buiten een podium om hun inspiratie te delen met het publiek. Met een hoogwaardig culturele programmering vormt het huis een bijzondere ontmoetingsplaats voor kunstenaars en kunstliefhebbers, jong en oud.

Het Rosa Spier Huis vernieuwt. We verhuizen eind november naar de Hector Treublaan in Laren naar een nieuw huis, met dezelfde unieke sfeer en ruimte voor meer bewoners en meer culturele activiteiten. Hier blijven onze bewoners volop creëren, genieten bewoners en bezoekers van voorstellingen, concerten en exposities en ontmoeten en inspireren jonge talenten en gerenommeerde kunstenaars elkaar.

Over werken bij ons

Het Rosa Spier Huis vormt de werkomgeving van een hechte gemeenschap die verbonden is door kunst. Bewoners, medewerkers en vrijwilligers zijn allemaal erg betrokken bij elkaar. Onze kleine organisatie heeft korte lijnen en open deuren. Iedereen mag hier zichzelf zijn. We helpen elkaar waar we kunnen. Dit biedt bewoners een leven lang kunst en maakt dat medewerkers en vrijwilligers lang bij ons blijven werken. Autonomie staat bij onze dienstverlening centraal. Bewoners beslissen zelf welke zorg en ondersteuning zij nodig hebben. Samen creëren we een leven en levensstijl die bij onze bewoners past.

Over de functie

De administratief medeweker werkt op de afdeling Administratie van het Rosa Spier Huis en richt zich op zowel de personeelsadministratie als op de bewonersadministratie. Hij/ zij verzorgt de administratieve verwerking van de personeelsmutaties zoals de in – en uitstroom van personeel en wijziging van arbeidsvoorwaarden. Daarnaast verzorgt hij/ zij de administratieve verwerking van de bewonersmutaties zoals de in- en uitstroom van bewoners en de verandering van zorglevering. Ook verzamelt en verwerkt hij/ zij de vragen en opmerkingen m.b.t. huisvesting en algemene dienstverlening.

Naast deze kerntaken, verricht de administratief medewerker allerlei overige administratieve taken en hand-en-spandiensten.
Het aantal bewoners zal eind 2019 bijna verdubbeld zijn. De verhuur van de zorgappartementen is gestart en dit alles gaat gepaard met een nieuwe opbouw van ons dienstenpakket en met nieuwe contracten.

Alle (aspirant) bewoners (en hun kinderen/mantelzorgers) moeten worden begeleid bij het maken van keuzes. Dit betekent informatie verstrekken en administratief verwerken. Daarnaast hebben we regelmatig te maken met interne verhuizingen of het wijzigen van de zorgbehoefte van bewoners, waardoor ook de contracten moeten worden aangepast.

Niet alleen het aantal bewoners zal toenemen, maar ook het personeelsbestand zal groeien en daarmee gepaard de administratieve werkzaamheden.
Om te zorgen dat dit alles vlekkeloos verloopt, is de administratief medewerker in dit proces onmisbaar.

Activiteiten


:

Bewonersadministratie:
  • Verstrekken van informatie aan (aspirant) bewoners en zijn relaties m.b.t. de administratie, huisvesting en dienstverlening en relevante wet- en regelgeving
  • Opmaken en vastleggen van overeenkomsten
  • Signaleren van (verstrijken van) doorlooptijden, wettelijke termijnen, e.d.
  • Bijhouden van wijzigingen bewonersgegevens
  • Bijhouden/onderhouden wachtlijst
  • Debiteuren administratie
  • Up to date houden van bewonersdossiers

Personeelsadministratie:
  • Opmaken en vastleggen van (arbeids)overeenkomsten voor medewerkers en vrijwilligers
  • Signaleren van (verstrijken van) doorlooptijden, wettelijke termijnen, e.d.
  • Bijhouden van wijzigingen personeelsgegevens in digitale systemen
  • Up to date houden van personeelsdossiers
  • Verstrekken van informatie aan sollicitanten

Overige administratieve werkzaamheden:
  • Telefoneren, kopiëren, archiveren
  • Verzorgen van correspondentie
  • Verspreiding van post
  • Notuleren

Over jou


Wat we van jou vragen:
  • MBO 4+ werk- en denkniveau
  • Ervaring met administratie in de (ouderen) zorg
  • Kennis van de diverse zorgvormen en daarover kunnen vertellen
  • Enig financieel inzicht
  • Kennis van en ervaring met automatisering, EPD (MS Office, Nedap)
  • Sterk empathisch vermogen
  • Flexibel, daadkrachtig en pragmatisch

Over de arbeidsvoorwaarden


We bieden jou:
  • Een contract voor 24 uur
  • Een gevarieerde baan in een stimulerende werkomgeving
  • Een contract voor bepaalde tijd (12 maanden) met uitzicht op verlenging of vast dienstverband

Enthousiast geworden?

Meer informatie over de functie kun je opvragen bij Eline Laurens op 035 – 538 67 97.
meer...



Meer vacatures van Rosaspierhuis