Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Administratief medewerker verzuim
Ben jij die enthousiaste aanpakker en wil jij die spin in het web zijn en ervoor zorgen dat de binnenkomende ziek- en hersteld meldingen juist worden verwerkt? Hou je ervan om in een snelgroeiende, veranderende en tevens uitdagende werkomgeving te werken? Dan hebben wij de perfecte baan voor jou!
Wat houdt de baan in?
Als administratief medewerker verzuim verzorg je de administratieve ondersteuning voor onze casemanagers en aangesloten werkgevers en werknemers. Je ondersteunt bij licht verzuim begeleidende taken. Samen met je collega’s ben je tevens het eerste aanspreekpunt bij binnen komende telefoontjes.Jouw uitdagingen als administratief medewerker verzuim zijn:
- Eerste aanspreekpunt voor werknemers van de aangesloten bedrijven die zich ziek- of hersteld willen melden;
- Afhandelen van ziek- en herstelmeldingen;
- Maken van afspraken met de bedrijfsarts en verzorgen van de benodigde correspondentie;
- Ondersteunen van de casemanager bij licht verzuimbegeleidende taken.
Wat staat daar tegenover?
Een aantrekkelijke, zelfstandige starters functie bij een informele en dynamische organisatie waarin eigen initiatief en meedenken over nieuwe ontwikkelingen gestimuleerd wordt. Daarnaast:- Een bruto fulltime salaris tussen de € 2.100 en € 2.400, afhankelijk van ervaring;
- Een contract van 32 tot 40 uur per week;
- De mogelijkheid om deels vanuit huis te kunnen werken voor een goede balans tussen werk en privé;
- 25 vakantiedagen (o.b.v. een fulltime dienstverband), 8% vakantiegeld en een pensioenregeling;
- Een reiskostenvergoeding;
- Een thuiswerkvergoeding;
- Een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met uitzicht op een vaste aanstelling;
- Volop mogelijkheden jezelf verder te ontwikkelen en door te kunnen groeien binnen onze organisatie.
Hoe ziet het team er uit?
Als administratief medewerker verzuim opereer je in een dynamisch team met 5 andere verzuimcoördinators. Jullie lossen met elkaar een hoop op en werken goed samen. We hebben een prettige werksfeer met talentvolle, gedreven en ambitieuze collega’s in een ondernemende werkomgeving waar je volop de ruimte hebt voor eigen initiatieven. Verantwoordelijkheid, uitdaging en plezier in het werk staan voorop met een mix van kennis en vrijheid. Vertrouwen dient als basis om de slagvaardigheid van de organisatie te vergroten. Ambitie en persoonlijke groei worden daarnaast sterk aangemoedigd.Wat wij van je vragen?
Je bent een proactieve, klant- en resultaatgerichte collega die waarde hecht aan kwaliteit, collegialiteit en samenwerking. Daarnaast:- Mbo of hbo werk- en denkniveau en affiniteit met het HR vak of met de zorg;
- De nodige organisatiesensitiviteit en goede communicatieve en adviesvaardigheden;
- Is “training on the job” iets wat bij jou past en nieuwe programma’s maak je snel eigen;
- Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
- In staat om mee te gaan in de snel veranderende en vernieuwende omgeving.
Je bezit de volgende eigenschappen en competenties:
- Uitstekende communicatieve vaardigheden;
- Klantgericht en oplossingsgericht;
- Initiatierijk en servicegericht;
- Stressbestendig en flexibel.
Wij zijn Stimulanz
Stimulanz is een arbodienst die in 2005 voor het eerst het daglicht zag. Geboren vanuit een behoefte aan een snelle, persoonlijke en doortastende aanpak. En dat is nog steeds de basis van onze organisatie. Stimulanz is onderdeel van Heilbron Groep. Heilbron Groep en de Voogd & Voogd Groep zijn in 2021 gefuseerd en verdergegaan onder de naam Alpina Group. Alpina Group is één van de grootste financieel adviesbedrijven van Nederland met sterke regionale wortels en internationale ambities. De Alpina Group is ontstaan door de fusie van de Voogd & Voogd Groep en de Heilbron Groep. De fusie resulteert in een onderneming van zo’n 2000 medewerkers. We hebben meer dan 40 locaties in Nederland en België en zijn een serviceprovider voor ruim 3.200 aangesloten adviseurs. Wij adviseren zowel particulieren als bedrijven over (financiële) risico’s en schade-, levens- en zorgverzekeringen. Ook voor hypotheekadvies of aan- en verkopen van onroerend goed kan men bij ons terecht. Via ons innovatieve platform kunnen zowel eigen als externe adviseurs voor hun klant een keuze maken uit vele schade-, levens- en zorgverzekeringen van meer dan 20 grote verzekeraars.meer...
Meer vacatures van De Verzuimeconoom