Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Netwerkspecialist paging s) en) ICT

Politie.nl - Driebergen - 12-09-2022 Naar vacature  

Wanneer de hulpdiensten gealarmeerd worden is de pager het basisgereedschap dat in alle situaties moet kunnen functioneren. Wil jij indirect een bijdrage leveren aan het redden van levens? Je biedt de technisch-inhoudelijke ondersteuning bij het oplossen en afhandelen van incidenten en verstoringen.

Specificaties vacature

Locatie(s):

Driebergen-Rijsenburg

Organisatieonderdeel:

Landelijke Meldkamer Samenwerking

Vakgebied(en):

ICT

Niveau:

HBO

Wat ga je doen?

Als netwerkspecialist paging ben jij samen met jouw team medeverantwoordelijk voor het inzetbaar houden van de paging systemen op de meldkamers en het bijbehorende netwerk. Daarnaast ben jij de vraagbaak op het gebied van technische paging vraagstukken binnen de beheerorganisatie.

De pager is het basisgereedschap waarmee de hulpdiensten als Ambulance en Brandweer gealarmeerd worden en dient in alle situaties te functioneren. Het kan levens redden, juist in omstandigheden waar elke seconde telt.

Je houdt je onder andere bezig met het:
  • bieden van technisch-inhoudelijke ondersteuning bij het oplossen en afhandelen van incidenten en verstoringen in het netwerk;
  • (laten) verrichten van onderzoek in het kader van het oplossen van problemen en adviseert hierover;
  • leveren van inhoudelijke expertise voor diverse projecten en/of wijzigingen in het netwerk;
  • deelnemen aan audits, keuringen en kwaliteitscontroles.

Waar ga je werken?

In het Meldkamer Diensten Centrum (MDC), als onderdeel van de Landelijke Meldkamer Samenwerking (LMS), werken in totaal ongeveer 470 collega's aan de levering en instandhouding van de dienstverlening van het meldkamerdomein. Dit doen we in nauwe samenwerking met en onder functionele aansturing van de directeur LMS. De LMS organiseert en beheert een 24/7 bereik- en beschikbaar netwerk. Dit binnen maximaal tien operationeel en technisch met elkaar verbonden meldkamerlocaties waarop de brandweer, politie, ambulance en Koninklijke Marechaussee hun meldkamerfuncties (gezamenlijk) kunnen uitoefenen.

Je komt terecht in een team van 30 collega's; gemotiveerde techneuten in hart en nieren. Iedereen heeft zijn eigen expertise maar toch vormen we samen een sterk front. We werken 50% thuis en 50% op kantoor of op locatie. We moedigen je aan om ook af en toe op één van onze meldkamers te werken zodat je een nauwe verbinding houdt met de operatie.

Wie ben jij?

Je bent vakkundig goed onderlegd en inhoudelijk op de hoogte van de ontwikkelingen en innovaties op het gebied van ICT. Je bent analytisch en praktisch tegelijk; problemen herken je snel en weet je goed te vertalen naar efficiënte oplossingen. Je bent in staat om hoofdzaken en bijzaken van elkaar te scheiden en zo prioriteiten te stellen. Met jou aan het roer worden de zaken goed geregeld. Je bent alert op nieuwe informatie en je presenteert feiten, meningen en ideeën op een heldere wijze. Je houdt ontwikkelingen bij en verdiept de eigen kennis en kunde verder op het gebied van de Dimetra, Paging, RABS, randapparatuur, hoogfrequent, locatiebeheer, IT-Beheer.

Je bent bekend met de ITIL-processen, hebt kennis van telecom en kunt goed onder tijdsdruk functioneren. Ook sta je stevig in je schoenen, want soms moet je mensen teleurstellen. Immers, niet alle wensen zijn mee te nemen in jouw oplossingen. Uiteraard kom je dan met een passend alternatief. Omdat de LMS een organisatie is die 24/7 doorgaat ben je ook bereid piketdiensten te draaien.

Verder heb je:
  • een afgeronde hbo opleiding, bij voorkeur richting ICT;
  • kennis van Windows en / of Linux systemen;
  • bij voorkeur affiniteit met het werk van politie, brandweer en ambulancezorg.

Wat wij bieden

De standplaats is Driebergen maar in de nabije toekomst verhuizen we naar Zeist. Er is ruimte voor 1 fte. Het betreft een functie voor 36 uur per week. Omdat goede mensen belangrijk zijn binnen de politie investeren we in jouw toekomst. We bieden uitgebreide ontwikkelingsmogelijkheden en een aanstelling in tijdelijke dienst voor een proeftijd van een jaar. Bij voldoende functioneren wordt de aanstelling na een jaar omgezet in een vaste aanstelling.

Verder kun je het volgende van ons verwachten:
  • een bruto maandsalaris van minimaal € 3.063,- en maximaal € 4.880,- (schaal 10 Bbp) op basis van een 36-urige werkweek;
  • 8% vakantie- en 8,33% eindejaarsuitkering;
  • goede pensioenregeling en betaald ouderschapsverlof (
).
De formele functie binnen het functiegebouw van de politie is
, werkterrein informatie,- en communicatietechnologie.

Interesse?

Bel of mail met Anton van Beek, operationeel coördinator (06 - 46 01 37 68,
) als je meer informatie over de functie wilt hebben. Voor vragen over de sollicitatieprocedure bel of mail je met Marna Agaatsz, IT-recruiter (06 - 18 66 91 58,

).
Solliciteer uiterlijk 26 september 2022 via de sollicitatiebutton.

Wat verder belangrijk is

  • Een veiligheidsonderzoek P kan deel uitmaken van de selectieprocedure.
  • Zonder IT'ers zijn we nergens. Ben jij expert in IT? Lees alles over o.a. data science, legaal hacken of cybersecurity en test je digitale skills in de Cybercrime Challenge op
  • De politie zet in op vernieuwing en cultuurverschillen binnen teams. Divers samengestelde teams presteren beter. Daarom werken we hard aan een open en veilige cultuur waarin divers talent tot bloei komt.
meer...



Meer vacatures van Politie.nl