Inloggen - Registreer  

Projectadministrateur

Mybrand - Geertruidenberg - 15-02-2024 Naar vacature  

Jij levert het financiële inzicht dat je collega’s vooruithelpt!
HBO
Medior
Geertruidenberg
€45K – €54K/jr

Direct naar:

Dit wordt je job

Met jouw kennis van financiële processen werk jij, als Projectadministrateur binnen myBrand Conclusion in onze vestiging in Geertruidenberg, aan het administratief organiseren van projecten. Jij zorgt dat we op elk moment een goed inzicht hebben in wat er speelt binnen het project. Met deze informatie stel jij je collega’s in staat om proactief te handelen. Je draagt zorg voor een volledige urenadministratie en een correcte facturatie. Om dit te bereiken werk je samen met veel collega’s zowel binnen het Finance team als daarbuiten met klant coördinatoren, relatie-, resource- en officemanagers en de vestigingsdirecteuren. Daarnaast ondersteun je de consultants in het veld bij vragen. Je dagelijkse werkzaamheden bestaan uit het aanmaken en onderhouden van projecten- en urencodes in AFAS, de facturatie aan klanten, het opvolgen van vragen en het ondersteunen van collega’s bij de verwerking van inkoopfacturen, banktransacties en betalingen.

  • Je werkt mee aan en deelt onze ambitie om Finance dichter bij de business te brengen. Het doel is om informatie zo vorm te geven dat het de organisatie verder helpt en stuurt, pas op de tweede plaats zijn we bezig met verantwoorden.
  • Je bent bezig met het verbeteren van onze financiële processen, met jouw inzicht maak je je eigen werk en dat van anderen elke dag een beetje beter en zorg je ervoor dat financiële processen goed samengaan met de bedrijfsactiviteiten.
  • Je beantwoordt vragen van collega’s en klanten snel en compleet en biedt door de kennis van je vak doeltreffende oplossingen. 

Ontmoet jouw collega’s

Je kiest niet alleen voor een leuke baan, maar ook voor leuke collega’s! Het Finance team, dat we nu met deze vacature verder uitbreiden, bestaat uit 7 collega’s: de CFO, 2 Projectcontrollers, 3 Financial accountants en de Manager Finance & Control. Klik op de onderstaande buttons om Jorg, Maurice en Claire alvast te leren kennen.

Wat bieden we jou

Onze vestiging in Geertruidenberg is je thuisbasis (waar je in je pauze lekker vanuit kunt wandelen of het marktplein op kan). Het is een prettig en groen kantoor. Natuurlijk kun je als je wil vanuit huis aan het werk.

Wij vinden een goede sfeer enorm belangrijk. In onze vestigingen lunchen we dan ook graag samen aan lange tafels. Elk kwartaal komen we na het werk met alle collega’s bij elkaar om bij te praten, maar vooral ook om een gezellige avond te hebben met een hapje en een drankje. Jaarlijks organiseren we een familiedag, fanatiek (en minder fanatiek) sportende collega’s vinden elkaar om samen te sporten en als jij iets wilt organiseren voor en met collega’s dan is daar altijd ruimte voor.

Contract voor 12 maanden

Met daarna een vast contract in het vooruitzicht! Voor min. 32 en max. 40 uur per week.

Indicatie jaarsalaris (inclusief vakantiegeld)

€45K – €54K/ jaar

Collectieve winstdeling

Samen succesvol? Daar staat een bonus tegenover.

Reiskostenvergoeding

Reiskostenvergoeding van €0,33 per km (€0,23 netto + €0,10 bruto)

Hybride werken

Je krijgt €650,- netto budget om je thuiskantoor in te richten

25 vakantiedagen

Naast 25 vakantiedagen per jaar (op fulltime basis) en de optie om er 20 extra te kopen, bieden we ook de mogelijkheid voor een workation!

FUN

450+ collega’s om op terug te vallen en om leuke dingen mee te ondernemen
Kijk mee met wat collega’s bezig houdt op
.

Jouw persoonlijke ontwikkeling

Je bent de regisseur van je eigen ontwikkeling met ons
.

Vestigingen

Werken vanuit onze vestiging in Geertruidenberg.

Duurzame werkplek

Wij nemen niet alleen
voor ons werk, maar ook voor de wereld om ons heen.

Hier herken jij jezelf in

We vinden het fijn als je een passende werkervaring meebrengt, maar we zijn vooral op zoek naar iemand die energiek is en als mens bij ons past! Herken jij jezelf? 

  • Gezien de complexiteit van de vraagstukken kun je, met als basis je financieel/economische opleiding, op HBO-niveau werken zowel in gesprekken als op papier.
  • Je hebt gedegen kennis van MS Excel en Power BI.
  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en kunt Engels lezen en begrijpen.
  • Je kunt op basis van een grondige analyse van een situatie een plan opstellen waarbij je oorzaken, processen en gevolg goed in kaart brengt. Dit is iets waar je energie van krijgt. 
  • Je hebt een kritische houding naar je eigen werk en dat van anderen, waarbij je hoofd- en bijzaken goed van elkaar kunt scheiden, gevraagd en ongevraagd feedback geeft, de verantwoordelijkheid neemt voor je acties en problemen bespreekbaar durft te maken. 

Het sollicitatieproces

1.
We ontvangen graag je cv en kijken of er een match is.
2.
Binnen 5 werkdagen bellen we om jouw ambitie te bespreken. Daarna nodigen we je graag uit voor een gesprek.
3.
Tijdens dit eerste gesprek hebben we het over de functie en ons bedrijf, je kennis, ervaring en motivatie. Ook kun je kijken of je bij myBrand Conclusion past.

4.
Tijdens het tweede gesprek gaan we de inhoud in met één van jouw toekomstige collega’s, die bij jou past op het vlak van expertise en ambitie.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Mybrand
Meer Projectadministrateur vacatures