Inloggen - Registreer  

Management Assistent Bunzl Foodservice

Bunzl - Almere - 29-02-2024 Naar vacature  

Ben jij klaar voor een uitdagende rol als Management Assistent van onze Managing Director? Dan is dit wat voor jou. Wij zoeken een ondernemende, dienstbare, proactieve en vlotte professional die een passie heeft voor coördineren, regelen en organiseren. Ben jij die enthousiaste, gedreven Management Assistent die wij zoeken?

Wat ga je doen?

In deze dynamische rol ben je de steun en toeverlaat van onze Managing Director. Dagelijks zorg jij dat al haar activiteiten effectief en efficiënt verlopen. Jij bent de spin in het web en jouw bijdrage is cruciaal. Je beheert haar agenda, brengt structuur aan zorgt ervoor dat zij zich kan concentreren op haar strategische taken en leiderschap. Je zorgt voor dat extra beetje finesse dat zij nodig heeft om haar dag soepel te laten verlopen. Daarnaast ontzorg je het Management Team.

Concreet:

  • Je beheert de agenda van onze Managing Director.
  • Je houdt haar mailbox bij, zorgt voor een juiste prioritering, waarbij deadlines op tijd behaald worden.
  • Je coördineert, faciliteert en plant meetings, evenementen, trainingen en festiviteiten.
  • Je organiseert (zakelijke-) reizen.
  • Je zorgt voor een strakke project- en jaarplanning en zorgt dat alle betrokkenen goed en op tijd geïnformeerd worden.
  • Je maakt en verfijnt presentaties.
  • Je verzorgt op professionele wijze de in- en externe communicatie.
  • Je zorgt dat voor een juiste vastlegging van alle voorkomende zaken.
  • Je ondersteunt ook het Management Team, bestaande uit 4 gedreven collega’s. Allen specialisten op hun eigen vakgebied, waaronder de Head of sales & marketing, de Manager finance, de HR manager en onze Head of operations & supply chain. Dagelijks heb je natuurlijk ook contact met alle andere collega’s binnen Bunzl Foodservice.

Quote Marjo Frank, interim management assistent Bunzl Foodservice

Bunzl is voor mij:
Een dynamische omgeving waar ik mij snel thuis voelde, met afwisselend werk dat zowel denkwerk als praktische zaken omvat.
Ik ervaar veel vrijheid om zaken te regelen/ zelf in te vullen. En heel belangrijk: een heel open en toegankelijk MT.

Wij bieden jou


Een plezierige baan binnen een hard groeiend bedrijf, waarin je je ideeën niet alleen kwijt kan, maar ze ook mag uitvoeren. Daarnaast:
  • 8% vakantiegeld.
  • Bonusregeling bij goed bedrijfsresultaat.
  • 27 vakantiedagen en de mogelijkheid om 5 dagen bij te kopen.
  • Deels kan je remote werken.
  • Een goede pensioenregeling van Zwitserleven.
  • Reiskostenvergoeding voor zakelijk en woon-werkverkeer.
  • Kun je via ons Fietsplan met flinke korting een nieuwe fiets kopen.
  • Interessante korting op jouw sport abonnement bij bedrijfsfitness Nederland.
  • Collectiviteitskorting op je ziektekostenverzekering.
  • Kun je met korting alles van ons eigen kwalitatief hoogstaande assortiment kopen.
  • Ook kun je gebruik maken van het grote en aantrekkelijke assortiment van Personeelsvoordeelwinkel.nl.
Vanzelfsprekend zorgen wij samen dat je je verder kan ontwikkelen. Onze Bunzl Academy biedt een schat aan opleidingen op locatie, maar ook een groot aanbod aan online trainingen van GoodHabitz. Daarnaast bieden wij diverse ontwikkelingstrajecten, waaronder de Ambassadors Club, het Young Talent Program, Young Bunzl en Experienced Bunzl workshops.

Wie ben jij?

  • Je hebt MBO+ werk- en denkniveau en ervaring in een soortgelijke rol binnen een internationale omgeving met veel verschillende stakeholders.
  • Je werkt met een strakke planning en organiseren is jouw tweede natuur.
  • Je bent een meester in het stellen van prioriteiten, het managen van deadlines, het inkaderen van taken.
  • Met jouw gedreven, ontzorgende en oplossingsgerichte aard zorg jij dat alles op rolletjes loopt.
  • Je communiceert sterk op alle niveaus, van het hoger management tot en met de collega’s op de werkvloer.
  • Natuurlijk doe je dat vloeiend in het Nederlands en Engels.
  • Je bent integer, organisatiesensitief, hebt een brede interesse en jouw enthousiasme werkt aanstekelijk.
  • Je hebt een pro-actieve en ondernemende mindset.
  • Je bent digitaal sterk en weet goed de weg in Power Point, Outlook, Word en Excel.
  • Vanzelfsprekend werk je nauwkeurig en accuraat.
  • Jouw agenda ziet er iedere dag weer anders uit en bestaat uit een dynamische werkweek.
  • Vooruit kijken, een strakke planning en sterk improvisatie talent is uiterst belangrijk in deze rol.
  • Bij Bunzl Foodservice zijn wij flexibel, houden we van verandering, zijn we ondernemend en altijd gericht op verbetering.

Wat voor jou?

Reageer zo snel mogelijk, maar uiterlijk
31 mei 2024
via de solliciteren knop t.a.v. Angela Everts, Talent Acquisition Partner. Wij nemen jouw sollicitatie direct in behandeling.
Dank als je wilt meedenken, maar we stellen acquisitie niet op prijs.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Bunzl