Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Opleidingsmanager Klimaattechniek & Energietransitie
Houd jij van organiseren en communiceren? Word jij enthousiast van de mogelijkheden die de energietransitie biedt voor opleiden en ontwikkelen? En weet jij deze ontwikkelingen te vertalen naar concrete nieuwe opleidingsproducten samen met vakmensen uit de branches? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Deze functionaliteit wordt niet weergegeven, aangezien je nog niet akkoord bent gegaan met onze cookiepolicy.
Geef akkoord
Jouw functie
In jouw rol als opleidingsmanager Koude- en klimaattechniek ben jij verantwoordelijk voor een deel van ons opleidingsportfolio (circa 30 cursussen en trainingen op het gebied van bijvoorbeeld airco- en VRF-techniek, warmtepompen, ventilatietechniek, luchtbehandeling, meet- en regeltechniek, energiemanagement, etc.). Jij zorgt ervoor dat leermiddelen en lesmaterialen up-to-date zijn en aansluiten bij de wensen van onze klanten. Je volgt actief de ontwikkelingen in de markt op het gebied van de energietransitie en duurzaamheid en je hebt hierover veelvuldig contact met technische vakdeskundigen, docenten en trainers. Je vertaalt de actuele inzichten naar passende opleidingsprogramma’s, lesmaterialen en leermiddelen, zoals animaties, filmpjes en praktijkopdrachten.
Je managet verschillende projecten en taken rondom de circa 30 opleidingsproducten die je beheert. Van het aanpassen van lesmaterialen, het monitoren van cursusresultaten en het organiseren van vakgroepbijeenkomsten tot het beantwoorden van praktische vragen van onze docenten en trainers.
Jij bent de verbindende schakel tussen technische vakmensen, docenten/trainers, cursusplanners en marketeers. Overzicht houden in de hectiek is voor jou geen probleem. Jij krijgt hier energie van!
Jij...
- Een afgeronde hbo- of wo-opleiding en passie voor onderwijs en opleiden
- Ervaring (minimaal 2 jaar) in een projectmatige rol
- Een achtergrond in of affiniteit met de thema's klimaattechniek en duurzaamheid
- Stevige gespreksvaardigheden, beslissingsvaardigheden en overtuigingskracht
- Goede planning-skills
zijn een groeiende en ambitieuze organisatie met een open, informele en collegiale cultuur. Pragmatisch ook. We denken, maar dan wordt er ook vrij snel ‘gedaan’. Humor en ontspanning gaan hand in hand met ‘samen hard werken’. Kies je voor ons, dan kies je voor een fijne werkomgeving, en een goed arbeidsvoorwaardenpakket, waaronder:
- marktconform salaris. Bij inschaling houden wij rekening met werkervaring en verhoudingen binnen de organisatie
- winstdeling 5%-6% (opbouw na 1 jaar)
- 26 vakantiedagen en 10 adv-dagen (bij een fulltime dienstverband)
- een goede pensioenregeling
- laptop en telefoonvergoeding
- de mogelijkheid om kosteloos opleidingen en trainingen te volgen om je verder te ontwikkelen, zoals een leiderschapsprogramma binnen ons moederbedrijf NCOI
- de mogelijkheid om te sporten met korting bij een sportschool bij jou in de buurt
- aantrekkelijke lunchregeling voor het bedrijfsrestaurant
Over ROVC
ROVC is dé particuliere opleider voor technisch Nederland, al meer dan 50 jaar. Vanuit Ede, in een prachtig nieuw pand, zorgen wij ervoor dat er elk jaar ruim 15.000 cursisten getraind en opgeleid worden binnen de techniek. Ook helpen wij honderden organisaties bij het realiseren van een effectief opleidingsbeleid. Waarom? Omdat organisaties alleen maar beter worden als de mensen die er werken zichzelf blijven ontwikkelen. En laten wij nou goed zijn in het organiseren van deze ontwikkeling…!
Wil jij deze baan?
Stuur je CV en (korte) motivatie naar Annemieke de Ligt:
.
Nog vragen?
Eerst nog wat meer inhoudelijke informatie? Bel gerust met Petra Braakman, manager Productontwikkeling en Business Development via 06 – 51 47 24 67. Zij staat je graag te woord!
meer...
Meer vacatures van Rovc