Inloggen - Registreer  

Boom voor jou

Boom Filosofie - Amsterdam - 26-01-2023 Naar vacature  

Word jij blij van veel contact met klanten? Help jij een ander graag snel en adequaat aan het juiste antwoord op een vraag? En ben je nauwkeurig én stressbestendig? Word dan medewerker klantenservice bij Boom uitgevers Amsterdam!

Medewerker klantenservice

voor 32 - 36 uur per week

Wat ga je doen als medewerker klantenservice bij Boom uitgevers Amsterdam?

Als medewerker klantenservice ben jij telefonisch en per mail het visitekaartje van Boom uitgevers Amsterdam. Je verleent de beste mogelijke service aan klanten van de fondsen Boom Testonderwijs (BTO) en Boom Psychologie & Psychiatrie (P&P).

Je beantwoordt vragen van heel uiteenlopende klanten, van particulier tot GGZ-instelling en van psycholoog tot docent. Veel vragen gaan daarbij over het gebruik van onze digitale platforms. Het is dan ook zaak dat je deze goed leert kennen. Door de juiste vragen te stellen en snel en adequaat te reageren zorg je voor een goede oplossing. Daarnaast help je mensen echt verder met jouw antwoord.

Ook ondersteun je de verkoop, voer je klant- en verkoopgegevens in en zorg je voor de verwerking van verkoopopdrachten en retouren in het informatiesysteem. Je beheert de abonnementen en factureert deze volgens de contracten.

Waar en met wie ga je werken?

Uiteraard met jouw collega’s van de andere klantenservices in Amsterdam (een hecht team van 12 leuke, diverse medewerkers en een manager). En dankzij jouw centrale functie heb je natuurlijk ook regelmatig contact met leveranciers en klanten, en wordt je erg betrokken bij de fondsen. Zo doe je mee met de stand-up en denk je over allerlei zaken mee.

Boom uitgevers Amsterdam, is onderdeel van Koninklijke Boom uitgevers. We zijn een transparant en informeel bedrijf met ongeveer tachtig medewerkers, waar je veel vrijheid en vertrouwen krijgt. De domeinen en markten waarop we ons richten? Filosofie, geschiedenis, psychologie en psychiatrie, management en coaching, NT2, taal, hoger onderwijs, en basis- en voortgezet onderwijs. We hebben een uniek, sterk en divers portfolio met onder andere boeken, testen en uiteenlopende digitale producten.

Ondanks de grootte van onze organisatie, voelt werken bij ons nog steeds kleinschalig. Deuren staan open, lijnen zijn kort en de collegialiteit is groot. Daarnaast vinden wij het belangrijk dat er ruimte is voor eenieders cultuur, afkomst, ideeën en creativiteit.

Wat neem je mee?

Een flinke dosis klant- en servicegerichtheid en je staat stevig in je schoenen. Snel schakelen? Je hebt het al gedaan. En moeiteloos weet je vanuit jouw inlevingsvermogen de juiste vragen te stellen. Je hebt een prettige telefoonstem, bent nauwkeurig en kan wel tegen een beetje hectiek.

  • minimaal mbo+/hbo werk- en -denkniveau;
  • ervaring in een soortgelijke functie en in het werken met informatie- en CRM-systemen;
  • ervaring met TOPdesk en Navision of het talent om de logica van deze (en andere) systemen snel te doorgronden;
  • de vaardigheid om informatie snel boven water te halen, ook als deze (nog) niet centraal opgeslagen is;
  • een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

Wat bieden wij jou:

  • Een afwisselende functie voor 32-36 uur per week waarin jij echt het visitekaartje bent voor onze organisatie.
  • Een fijne werkplek in een historisch pand in Amsterdam met uitzicht op de Prinsengracht.
  • Een werkomgeving waarin je de vrijheid en verantwoordelijkheid krijgt om zelf te bepalen hoe jij jouw werk zo goed mogelijk kunt doen, met de mogelijkheid om werk op kantoor en thuis flexibel te combineren.
  • Een marktconform salaris, ca. 5 weken vakantie, reiskostenvergoeding en pensioenregeling.
  • De CAO voor het uitgeverijbedrijf, met daarin aantrekkelijke regelingen. Denk hierbij aan een Persoonlijk Keuzebudget, dat je bijvoorbeeld in kunt zetten voor extra vrije tijd.
  • Toegang tot onbeperkt leren bij OnlineAcademy. Je vindt hier tot meer dan 350 trainingen op het gebied van soft skills en andere thema’s.
  • Een prettige en collegiale werkomgeving waarin je helemaal jezelf kunt zijn.
  • En hele leuke teamuitjes.

Meer weten en solliciteren?

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Willem de Jong (teamleider klantenservice en commerciële binnendienst) via
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Boom Filosofie