Inloggen - Registreer  

Marketing manager opleidingen parttime

Usg Marcom - Heerhugowaard - 17-04-2024 Naar vacature  

Wegens vertrek van de huidige marketingmanager zoekt onze opdrachtgever op korte termijn een oplossing om de continuïteit van de marketingfunctie te waarborgen.

De nadruk van de interim opdracht is beheersmatig en ligt bij het coördineren van de landelijke- en regionale marketingactiviteiten.
Je bepaalt welke activiteiten op welk niveau moeten worden opgepakt (landelijk, regionaal) om te komen tot de gewenste resultaten en bewaakt de voortgang en uniformiteit van de uitingen.

Je bent voorzitter van de landelijke overleggen en denkt mee op tactisch en strategisch niveau
Je maakt onderdeel uit van het managementteam en de landelijke werkgroep marketing (voorzittersrol). Functioneel stuur je de medewerker marketing aan.

In algemene zin zijn de belangrijkste taken van de marketingmanager:
  • je adviseert over en geeft vorm aan het marketingbeleid met als doel het structureel verhogen van de instroom van leerlingen en het vergroten van naamsbekendheid in de regio;
  • je analyseert de wensen en behoeften van (potentiële) klanten en (leerling)medewerkers en stemt de marketingactiviteiten hierop af;
  • je bekleedt een belangrijke rol in het relatiebeheer (CRM) en bijbehorende communicatiestromen met leerling-medewerkers, ouders en bedrijven;
  • je geeft samen met HR vorm aan de tevredenheidsonderzoeken voor leerling-medewerkers en leerbedrijven en delegeert de operationele taken naar de regio’s;
  • je motiveert en enthousiasmeert de verschillende afdelingen, directie en collega’s door het presenteren van nieuwe ideeën/concepten die bijdragen aan het vergroten van de naamsbekendheid en imago van de organisatie;
  • je gebruikt diverse vormen van social media om interactie te creëren tussen bedrijven, ouders en leerling-medewerkers;
  • je ontwikkelt (mede) communicatiematerialen;
  • je zorgt voor een professionele uitstraling van de IW-werkplaatsen en kantoren;
  • je verstrekt tools waardoor de organisatie goed vertegenwoordigd wordt op banenmarkten, open dagen, promotiedagen en evenementen.
  • je ontwikkelt nieuwsbrieven voor de vaste medewerkers, leerbedrijven en leerlingen;
  • je ondersteunt de communicatiestromen bij de opmaak (uitnodigingen etc.);
  • vanuit de landelijke samenwerking heb je een actieve rol in websitebeheer;
  • je regisseert de deelnemerbijeenkomsten en aanverwante facilitaire zaken;
  • je onderhoudt en hbt een actieve rol in de invulling en activiteiten ten aanzien van de website en narrow casting;
  • je ontwerpt of neemt initiatief tot het ontwerpen van materialen met een bindend, promotioneel en wervend karakter.
Over het bedrijf
Onze opdrachtgever is een technisch opleidingsbedrijf met 6 autonome opleidingsbedrijven, waarin werken en leren centraal staan. Standplaats voor deze opdracht is in Noord-Holland.

Functie eisen

Wij zoeken een professional die:
  • beschikbaar is tussen 29-04-2024 en 30-06-2024
  • vanzelfsprekend een afgeronde marketing opleiding heeft op minimaal Hbo Niveau
  • goed kan laveren tussen strategisch-, tactisch en operationeel niveau
  • uitstekende coördinerende vaardigheden heeft
  • affiniteit heeft met (V)mbo onderwijs en haar doelgroepen (m.n. eindexamen leerlingen Vmbo en hun ouders)
  • een flexibele werkhouding heeft
Wat we je bieden
  • Detachering: salaris conform regeling van onze opdrachtgever (€ 4.219 - € 5.270 bruto per maand bij fulltime dienstverband)
  • Uurtarief freelancers in overleg met onze recruiter
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Usg Marcom