Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Teamleider CenterAmersfoort
Staat klantgerichtheid bij jou hoog in het vaandel? Vind je het leuk om mensen te coachen en pak jij graag uitdagende projecten op het gebied van digitalisering op? Dan is deze functie mogelijk jouw volgende baan!
De functie
Als Teamleider geef je leiding aan het Contact Center (ca.32 fte) en ben je vanuit die rol verantwoordelijk voor het gehele proces van klantcontact. Met je team zorg jij ervoor dat de consumenten, geldgevers en tussenpersonen in elk contact, telefonisch en per mail, worden verrast door de klantgerichte, proactieve en oplossingsgerichte aanpak. Je zorgt voor een hoog service niveau en dat dagelijks de resultaatafspraken op gebieden als kwaliteit, SLA, klanttevredenheid (NPS) en budget gehaald worden. In deze rol weet jij je mensen mee te krijgen en hen te motiveren. Je coacht en stimuleert individuele ontwikkeling van de medewerkers.Je bent in staat de huidige werkomgeving te optimaliseren, te digitaliseren en je durft veranderingen te initiëren. We zitten in een digitale transitie waarbij we als Stater de klantreis waar mogelijk 100% digitaal willen verzorgen. We willen relevant zijn en blijven voor onze klanten. Hierdoor ben je betrokken bij diverse uitdagende trajecten, gericht op klantwaarde en efficiency. Als Teamleider werk je mee aan diverse projecten waarbij de implementatie van een nieuw CRM systeem en Forecast Dashboard nu de grootste projecten zijn. Voor deze en andere projecten schakel je actief met diverse stakeholders zoals IT, Change, HR, Marketing, en onze klanten.
Het profiel
Je bent een mens- en resultaatgerichte teamleider. Je coacht op competenties en vaardigheden en je bent gewend mensen te enthousiasmeren en mee te krijgen in een gewenste ontwikkeling. Je zet duidelijke doelen neer en kan op kpi’s sturen. Kortom, stijlflexibiliteit in leiderschap is een belangrijke competentie om te bezitten. Verder ben je communicatief vaardig en beschik je over vaardigheden als analytisch vermogen en ondernemerschap. Je vindt het leuk om te innoveren en ziet het als een uitdaging de afdeling een stap verder te brengen. Je bent verder een stevige sparringpartner voor je interne en externe stakeholders.En verder;
- HBO werk- en denkniveau;
- Minimaal 3 jaar leidinggevende ervaring, bij voorkeur in een klantcontact omgeving;
- Sterke affiniteit met klantgericht werken;
- Ervaring met talentontwikkeling en duurzame inzetbaarheid (binden & boeien);
- Ervaring met lean (continu verbeteren) en agile werken;
- Kennis van de hypotheekmarkt.
De functie van Teamleider Operations is gewogen in salarisschaal 21.
Het aanbod
- Een innovatieve werkomgeving met de mogelijkheid om je kennis toe te passen en uit te breiden d.m.v. het opleidingstraject;
- Alle ruimte om je te blijven ontwikkelen en het beste uit jezelf te halen;
- Een bruto jaarsalaris tot € 72.000,- (schaal 21) op basis van een 40-urige werkweek inclusief ons persoonlijk duurzaam inzetbaarheidsbudget, waarmee je flexibel jouw eigen arbeidsvoorwaarden kunt bepalen. Je kunt het budget bijvoorbeeld inzetten om te genieten van extra vrije dagen of het fiscaal voordelig volgen van een opleiding of het kopen van een fiets;
- NS Business card of een reiskostenvergoeding;
- Thuiswerkvergoeding;
- Een goede pensioenregeling.
Deze vacature bij Stater kan jouw nieuwe baan worden: solliciteer direct via onderstaande button.
Goed om te weten: Wanneer je komt werken bij Stater, wordt van je verwacht dat je binnen drie maanden na indiensttreding de bankierseed aflegt. Bij gelijke geschiktheid hebben interne sollicitanten voorrang op de procedure.
meer...
Meer vacatures van Stater