Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Servicedesk medewerker

Heart for Health - Amsterdam - 24-09-2022 Naar vacature  

H4H ICT - 32 - 40 uur


Delen:
Hoe klinkt het om te werken in een enthousiast team én ondertussen een bijdrage te leveren aan echt goede zorg? Als medewerker van onze Service Desk ben je een ware superheld: je analyseert snel en vakkundig het probleem, ontleed het zodanig dat het voor jou of je collega duidelijk is op welk terrein ondersteuning en actie nodig is.

Klinkt goed toch? We vertellen je graag meer.
Heart for Health ontwikkelt ICT-oplossingen waarmee we een bijdrage leveren aan kwalitatieve en innovatieve zorg. Sinds 2007 bouwen we elektronische patiënten dossiers en lanceren we succesvolle zorg op afstand concepten, zoals Hartwacht.

We hebben een team van ruim 50 collega’s in Nederland en nog eens 40 collega’s in Macedonië.

Wat ga je doen?

Vanuit onze Servicedesk heb jij contact met klanten die gebruik maken van onze hard- en software.
Je werkzaamheden variëren tussen het verrichten van wonderen
met aan de praat houden van onze medische apparatuur, scannen van de problemen rondom ons Elektronisch Patiënten Dossier MedicalPortal of oplossen van technische vragen en problemen. Je bent een spil in het web voor de organisatie als het aankomt op het regelen van zaken voor de nieuwe collega’s of ontvangen van de meldingen van onze eigen zorgprofessionals en onze externe klanten.

Ook maak je een eerste analyse van meldingen. Wanneer jij de meldingen zelf kan oplossen doe jij dat en anders zet jij de melding uit bij één van onze andere teams. Denk hierbij aan team die verantwoordelijk is voor zaken omtrent de infrastructuur of een van onze ontwikkelteams. Jij garandeert dat meldingen de benodigde aandacht krijgen, monitort tickets op voortgang en voorziet klanten van updates. Het is jouw doel om ervoor te zorgen dat klanten optimaal tevreden zijn.

Ons klantenbestand zal de komende tijd flink gaan groeien. Daarmee zal ook meer vraag zijn naar de dienstverlening van de Servicedesk. Het team staat open voor iemand die het leuk vindt om mee te denken over de inrichting van de functie, en die kijk heeft op het optimaliseren van onze werkprocessen. Uiteraard zorgen wij dat jij alles weet van onze softwareproducten.

Vanwege onze oorsprong en betrokkenheid bij de zorg (we zijn opgericht door 2 cardiologen), weten we als geen ander wat de zorg nodig heeft.

Word jij onze nieuwe collega?

Je kan goed schakelen tussen verschillende werkzaamheden en werkt gestructureerd. En zeker ook belangrijk, je bent een leuke collega om mee samen te werken. Daarnaast:

Beschik je over HBO werk- en denkniveau.
Is communicatie één van je sterke kanten, je bent immers gezicht van onze organisatie richting onze klanten. Dit betekent duidelijk en tijdig communiceren en verwachtingen managen.

Ben je echt heel handig met systemen en IT. Want daar wordt je natuurlijk voor benaderd.
Is het handig als je kennis van frameworks hebt zoals ITIL.
Spreek je Nederlands én Engels.

Wat bieden we je?

Ga je bij ons aan de slag dan kom je in een omgeving die volop aan het innoveren en groeien is om de zorg zo slim mogelijk te maken. Dat is niet altijd even makkelijk maar wel heel leuk en belangrijk omdat je bijdraagt aan de gezondheid en veiligheid van mensen. Je krijgt van ons:

Een goed salaris natuurlijk!
8% vakantietoeslag
29 vakantiedagen als je 40 uur p.w. bij ons werkt
De keuze of je 32, 36 of 40 uur p.w. wilt werken
Een nieuwe telefoon. Ook voor privé gebruik
Hybride werkomgeving waarbij je met je team afspreekt welke dagen in de week je vanuit huis en vanuit kantoor Amsterdam werkt
De keuze voor een NS Business Card of een reiskostenvergoeding
Deelname aan onze pensioenregeling waar we 50% aan bijdragen
Het volgen van trainingen, cursussen en opleidingen uiteraard!
meer...



Meer vacatures van Heart for Health