Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Receptioniste / Secretaresse

Alfa - Naaldwijk - 26-09-2019 Naar vacature  

“Het leuke aan mijn werk? Dat geen dag hetzelfde is! Ik ga elke dag met plezier aan het werk en ik krijg de mogelijkheid om te groeien in mijn functie”, aldus Eva van Eijck secretaresse bij Alfa.

Plaats
Opleiding

:
MBO
Aantal uren p/w

:
20-24
Contactpersoon

:
Wendy Bogaard - Blok

Vacature receptioniste/secretaresse bij Alfa in Naaldwijk

Ben jij een doortastend persoon, die op een vriendelijke wijze verbinding zoekt met collega’s en klanten? Dan is deze vacature zeker iets voor jou!
Als actieve secretaresse ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je aanstekelijke enthousiasme zorgt voor een glimlach op de gezichten van onze bezoekers. Met jouw sprankelende persoonlijkheid ben je dan ook het visitekaartje van ons kantoor; een echte ambassadeur. Je bent energiek en je bent bereid om net dat beetje meer te geven. Een tweede kop koffie zet jij standaard klaar en na afloop zorg je ervoor dat de spreekkamer netjes achterblijft.

Plezier is de basis

Qua werkzaamheden mag je denken aan alle voorkomende secretariële werkzaamheden zoals: het telefonisch te woord staan van externe relaties, het digitaal verwerken van inkomende en uitgaande documenten en het uitwerken van correspondentie. Daarnaast ben je een flexibele persoonlijkheid die de handen uit de mouwen steekt, waar dat ook nodig mocht zijn.

Verdere taken van jou als secretaresse zijn:
  • Bellen van klanten voor het maken van afspraken en opvragen van gegevens;
  • Reserveren van spreekkamers, vergaderruimtes en kantine;
  • Verzorgen van de eindopmaak van rapportages en het verzenden daarvan;
  • Het uitvoeren van voorkomende hand -en spandiensten.

Wat heb je nodig om in deze functie succesvol te zijn?

  • Je hebt een secretariële opleiding (MBO of Schoevers) gevolgd;
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en zowel goede mondelinge- als schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden;
  • Je hebt cijfermatig inzicht;
  • Je hebt affiniteit met ICT en goede kennis van Word, Excel en Outlook;
  • Je bent bijzonder klantgericht, opereert proactief en bent flexibel ingesteld;
  • Je kan goed plannen en organiseren, je bent integer, stressbestendig en je werkt accuraat;
  • Je bezit creativiteit en de commerciële vaardigheden om de behoefte van onze klanten goed in te kunnen schatten.
  • Je bent flexibel inzetbaar op verschillende dagen in de week en indien nodig kun je tijdelijk extra uren werken.
  • Je kunt van 1 september 2021 tot 1 januari 2022 tijdelijk meer uren maken i.v.m. zwangerschapsverlof van een collega.

Groeien bij Alfa is...

…de ruimte krijgen om je arbeidsvoorwaarden af te stemmen op jouw persoonlijke levensstijl.

Naast een goed salaris en 25 vakantiedagen krijg je een individueel keuzebudget waarmee je zelf bepaalt welke arbeidsvoorwaarden jij belangrijk vindt, afgestemd op jouw situatie. Dit budget kan je bijvoorbeeld inzetten voor meer salaris, aankopen van extra vakantiedagen of eindejaarsuitkering.

…de unieke mogelijkheid zelf eigenaar van onze organisatie te worden.

Door te investeren in certificaten van aandelen deel je mee in de resultaten van onze organisatie.

…werken in een mensgerichte en groeiende organisatie waar je de mogelijkheid krijgt om jezelf -zowel vaktechnisch als persoonlijk- optimaal te ontwikkelen.

Onze eigen Alfa Academie biedt diverse trainingen en opleidingsprogramma’s, afgestemd op jouw behoeften en ambities.
Solliciteren op de vacature van receptioniste/secretaresse kan tot uiterlijk

9 mei 2021

. Na de sollicitatiedeadline maken we een selectie en nodigen we de best passende kandidaten uit voor een kennismakingsgesprek. Ook als je niet wordt uitgenodigd ontvang je van ons na 9 mei bericht.

meer...



Meer vacatures van Alfa