Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Skilled Support Engineer (2e lijn)

Proxsys - Gorinchem - 11-10-2021 Naar vacature  

Proxsys (Gorinchem)

Heb je een
vraag
? Stel hem direct via e-mail aan
of bel
+31682175961

Wat ga je doen?

Samen met je 4 collega’s van de 2e lijn verleen je technische support bij complexe, niet standaard incidenten/ vragen. Je hebt een groot oplossend vermogen en weet bij de klanten altijd weer een lach op hun gezicht te toveren. Met jouw hulp kunnen klanten snel en zonder gedoe weer verder met waar ze mee bezig waren. Door de verschillende gave technieken (grote klantomgevingen, office365, share omgevingen) en diverse klanten is geen dag hetzelfde en krijg te maken met uitdagende klantvragen. Het beantwoorden van MDM, MFA en conditional access vraagstukken is voor jouw geen issue. Dit alles blijft nog steeds met als zwaarte punt: zorgen voor de optimale klantexperience.

  • Met jouw servicegerichte houding, ICT kennis en communicatieve skills weet jij precies hoe je de klant het beste kunt helpen;
  • Je kunt snel schakelen en inspelen op de situatie naar aanleiding van de vraag van de klant;
  • Je bedenkt structurele oplossingen voor terugkerende incidenten;
  • Veelvoorkomende tickets bewaak jij in de kennisbank en zorg je ervoor dat al je geniaal bedachte oplossingen worden vastgelegd;
  • Kom je er toch niet uit na al het gepuzzel? Bij complexere vraagstukken kun je nog altijd de techlead (3e lijn) inschakelen;
  • Wil jij expert worden in jouw vakgebied en doorgroeien? Wij kijken samen naar jouw ambities en helpen je graag om jouw kennis te upgraden door middel van opleidingen, gave bootcamps en workshops. 

Wie ben jij?

Jouw drijfveer is om de klant echt verder te helpen en te zorgen voor een optimale klantexperience. Complexe incidenten zorgt er juist voor dat je een stapje harder gaat lopen en uitdaging is jouw brandstof. Communicatief ben je zeer sterk en kun je op basis van je ICT kennis en analytisch vermogen snel tot een passende oplossing te komen. Als Skilled Support Engineer:

  • Ben je super klantgericht en een echte teamspeler met een ‘hands on’ mentaliteit;
  • Vind je het leuk om klanten remote support te leveren en heb je ervaring met telefonisch klantcontact;
  • Heb je ervaring met office 365, Azure en microsoft modern desktop enterprise;
  • Minimaal 6 jaar werkervaring als Support Engineer bij een technische service- of helpdesk;
  • Kennis van Remote desktop servers omgevingen en/ of Windows 10 omgevingen.
  • Ben je bereid om je zelf verder te ontwikkelen binnen de ICT;
  • Ben je stressbestendig, probleemoplossend en flexibel;
  • Vanzelfsprekend heb je een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

Werken met next level techniek_

Technologie wordt steeds complexer. Organisaties willen dat hun ICT gewoon werkt. Altijd. Wij laten onze klanten de volle kracht van hun ICT benutten met de beste ICT-oplossing van Nederland: Alles-of-niets-ICT. Eén systeem voor complete automatisering. We richten zelf alle techniek in en zorgen dat álles werkt. We houden systemen continu up-to-date en bereiden ze dagelijks voor op de volgende stap van de techniek. Zo werken onze klanten veiliger, betrouwbaarder en toekomstgericht zonder ICT-verrassingen. Werken bij Proxsys betekent daarom werken aan next level techniek. Om jouw kennis up-to-date te houden geeft onze eigen CTO Erik Loef (welke ook MVP/ CEH is) regelmatig bootcamps over de nieuwste ontwikkelingen, bijvoorbeeld op het gebied van modern security en Windows 10 fundamentals. We geloven bij Proxsys in constante aandacht voor persoonlijke groei. Stilstaan is achteruitgaan, zeker in deze snel veranderende branche. We doen het goed of we doen het niet, alles-of-niets-ICT. Heb jij net als ons een passie voor technologie? Join #teamproxsys! 

Wat kan je van ons verwachten?

Binnen Proxsys hebben we een open cultuur en kennen we geen hiërarchie. Daarom hebben we een modern open kantoor en zijn collega’s gemakkelijk te benaderen. Persoonlijke ontwikkeling staat hier centraal en jouw leertraject stemmen we samen af op je ambities. En ambitie hebben wij ook! We willen de grootste aanbieder van Nederland zijn op het gebied van Enterprise technologie voor het mkb. Dit betekent dat we hard werken, maar ook hard ontspannen. Denk hierbij aan een dagelijks verzorgde lunch, vrijdagmiddagborrels en legendarische bedrijfsuitjes.

  • Meer dan 80 hele leuke collega’s;
  • De ruimte om je werk flexibel in te delen en veel vrijheid in je eigen rol;
  • Geen vastomlijnd budget voor je eigen ontwikkeling, maar maatwerk! We geloven bij Proxsys in constante aandacht voor persoonlijke groei;
  • Gave bootcamps en trainingen;
  • 25 vakantiedagen en een goede pensioenregeling;
  • Een laptop en smartphone via Proxsys;
  • Goede thuiswerkregeling;
  • Regelmatig teamuitjes: wat dacht je van een potje paintballen, skiën of met alle collega’s inclusief aanhang naar de Efteling? Nu natuurlijk toffe online activiteiten 😉
meer...



Meer vacatures van Proxsys