Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Customer Success Medewerker

Printmediabanen.nl - Blije - 22-07-2022 Naar vacature  

Word jij blij van een blije klant? En weet jij met jouw enthousiasme en persoonlijke instelling klanten aan jou en ons bedrijf te binden? Lijkt het je tof om, mede dankzij jou, met onze (online) drukkerij te groeien tot een van de grootste etiketten leverancier van de Benelux en Duitsland? Lees dan vooral verder!

Bij Eshuis gaan merken leven, hoe groot of hoe klein ze ook zijn. We kennen de personen achter de merken en weten wat zij nodig hebben. Om onze klanten te voorzien van de juiste service hebben wij onze verkoopkanalen sinds 2019 uitgebreid met een webshop. Een webshop waarin onze klanten van A tot Z hun product op maat kunnen samenstellen. Dus geen standaard broodje van de bakker. We groeien hard en met een jong team bouwen we aan de toekomst van Eshuis. We zitten midden in een digitale transitie en die kun jij mede vormgeven!

Jouw werk als webshop medewerker

Sinds 2019 hebben wij een webshop waar klanten online zelfklevende etiketten kunnen bestellen. We focussen ons hiermee op klanten die kleinere oplages etiketten nodig hebben zoals lokale bierbrouwers, kaasboeren of resellers. Met een team van zeven professionals werken wij dagelijks aan de groei van dit platform. (Klanten waarderen ons gemiddeld met een 9,3!)

In deze functie ben je het eerste aanspreekpunt voor onze webshopklanten via de chat, telefoon of per e-mail. Door de gehele customer journey heb jij contact met onze klanten. Technische vakjargon vertaal jij naar begrijpbare taal en voorzie je klanten van advies. Je begeleid hen door het bestelproces en zorgt voor een excellente after sales zodat de klanten voor jaren partners bij ons worden. Daarnaast denk je mee aan campagnes om nieuwe doelgroepen te benaderen en voer je deze ook uit. En af en toe ben jij het gezicht van de webshop op (internationale) beurzen. Jij zorgt ervoor dat klanten met een glimlach bij ons bestellen én dat ze bij ons blijven terugkomen.

Zo ziet jouw werkweek eruit

Op maandag doen we een wekelijkse meeting met het kernteam. Hier bespreken we de prioriteiten van komende week en via wekelijkse sprints bouwen we hard aan de groei van onze shop. De rest van de week houd jij de chat in de gaten, beantwoord je de e-mail en neem jij met een hoorbare glimlach de telefoon op. Daarnaast bel je potentiële klanten om hen te voorzien van een gepast advies, breng je offertes uit en volg je deze op. Heeft een klant een klacht? Dan behandel je deze zorgvuldig en zorg je ervoor dat er een gepaste oplossing wordt geboden. Ongeveer één dag in de week werk je thuis aan webshopprojecten en richt je op campagnes om vervolgens op kantoor weer te kunnen brainstormen met de collega’s. Oh ja, en zo nu en dan sluiten we de week af met een kleine borrel bij de plaatselijke horeca of op kantoor.

Wil jij ons team komen versterken?

Mooi! Stuur jouw motivatie en CV naar 
meer...



Meer vacatures van Printmediabanen.nl