Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Teamleider Service en Support

Facility Trade Group - Apeldoorn - 25-05-2023 Naar vacature  

Word jij onze nieuwe Teamleider Service & Support?

Standplaats :

Hoofdkantoor Apeldoorn

Uren per week :

32-40

Werk-/denkniveau :

HBO
Voor onze afdeling Service & Support zijn wij op zoek naar een nieuw Teamleider. Je gaat een team van 8 medewerkers aansturen. Samen met jouw team zorg je voor een uitstekende klantbeleving. Wij willen elke klantervaring waanzinnig maken! Samen met jouw afdeling ben je de 1

e
aanspreekpunt en ondersteun je onze klanten en (Key) Accountmanagers. Je hebt een uiteenlopend pakket aan verantwoordelijkheden zoals het mede realiseren en monitoren van de verkoopdoelstellingen, je bent sparringpartner voor de Sales Directeur en samen met hem plan je alle activiteiten in lijn met de uitgezette strategie.

Je begint in deze rol als Teamleider Service & Support en hebt daarin de ruimte om je door te ontwikkelen tot manager van de afdeling waarbij je ook lid word van het managementteam.

Heb jij een paar jaar ervaring als teamleider en wil je verder groeien? Lees dan snel verder en wie weet drinken wij binnenkort een kop koffie (of wat anders) en groeien we samen verder!

De afdeling

De afdeling Service en support draagt zorg voor de dagelijkse communicatie, offertes, orderbevestigingen en beheer van contracten van klanten. Tevens is de afdeling verantwoordelijk voor de klachten registratie, opvolging en afhandelen hiervan richting klanten van Facility Trade Group. De afdeling bestaat uit drie onderdelen te weten Orderentry, Inside Sales en Contractbeheer. We zijn zo georganiseerd dat iedereen zijn of haar specialisme heeft, maar kunnen elkaar ondersteunen en werkzaamheden van elkaar overnemen

.

Jouw profiel

Als Teamleider Service & Support heb je een daadkrachtige en ondernemende persoonlijkheid, weet mensen aan je te binden en te overtuigen. Je kan je duidelijk en professioneel uitdrukken, in zowel woord als geschrift, en communiceer je open en eerlijk. Daarnaast herken jij jezelf in de volgende organisatie kernwaarden:

  • Ondernemend;
  • Inventief;
  • Verbonden;
  • Eigenzinnig

Wat ga je doen?

Als Teamleider Service & Support ben je verantwoordelijk voor de gehele afdeling Service & Support. Jij bent de persoon die tussen je mensen staat, mee werkt waar nodig, maar bent ook in staat de grote lijnen te zien en deze door te ontwikkelen.

Wat zijn je taken en werkzaamheden?
  • Het stimuleren en sturen van je medewerkers met als doel het optimaliseren van de samenwerking en ondersteuning van klanten en (Key) Accountmanagers.
  • Inrichten en uitvoeren van de meest effectieve en efficiënte verkoopprocessen en ondersteunende taken.
  • Zorgdragen voor een optimale telefonische bereikbaarheid en het kwalitatief afwikkelen van de klantcontacten. Het ultieme einddoel: we maken elk klantcontact waanzinnig!
  • Verantwoordelijk voor de ontwikkeling, realisatie en het borgen van het commerciële veranderingsproces van de afdeling Service & Support naar een proactief team dat iedere klantvraag vertaald naar een passende oplossing.
  • Sturen op KPI’s binnen Service en Support. De standaard workflows zoals (back) orders en klachten zijn voor meer dan 95% in dagproces verwerkt in het CRM en ERP systeem.
  • Zorgdragen voor het signaleren en rapporteren van gewenste rapportages vanuit het van het CRM en ERP systeem.
  • Het actief beheren van de klantrelaties in samenwerking met de (Key) Accountmanagers of rechtsreeks
.
Het ervaren van de customer journey door onze klanten is een cruciaal onderdeel van de afdeling Service en Support.
  • Samen met de Sales Directeur invulling geven aan de Inside Sales doelstellingen, activiteiten en acties.

Wat wij vragen

  • HBO werk- en denkniveau.
  • Ervaring binnen een groothandel is een pré (maar motivatie is voor ons van groter belang).
  • Kennis van cleaning- of facility branche is een pre.
  • Proactieve houding en motivator voor het team.
  • Minimaal 2 jaar ervaring in soortgelijke functie.
  • Een beschikbaarheid van 32 tot 40 uur per week.
  • Goede kennis van MS Office.
  • Kennis van Exact Globe en Exact Synergy is een pre

Wat wij bieden

  • Een uitdagende baan in een dynamische en snelgroeiende organisatie.
  • Gezellige collega’s en een fijne & inspirerende werkplek.
  • Pensioen (vanaf 21 jaar).
  • Werklaptop- en telefoon.
  • Een passend salaris afgestemd op jouw opleiding en ervaring.
  • Afhankelijk van waar je woont een reiskostenvergoeding.
  • 26 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband.
  • Ruimte voor eigen initiatieven en persoonlijke ontwikkeling.
  • Regelmatig personeelsactiviteiten met alle collega’s.

Feel the expertise

Facility Trade Group is een onafhankelijke facilitaire groothandel op het gebied van non-food horeca producten, reinigingssystemen en -machines en hygiëne voorzieningen. Onze onafhankelijkheid van leverancier of merk en onze expertise verzekert onze afnemers altijd van de beste koop.

Wij zijn een dynamisch bedrijf met korte lijnen. We hebben een team van rond de 50 medewerkers verdeeld over verschillende afdelingen. Daarnaast werken er nog gemiddeld 5 stagiairs mee. We zijn een ambitieus bedrijf waarin ondernemerschap en zelfstandigheid volledig tot zijn recht komen. We stimuleren persoonlijke ontwikkeling en vinden het belangrijk dat er naast werken ook ruimte is voor Fun. Meer informatie over de organisatie en de medewerkers vind je op

meer...



Meer vacatures van Facility Trade Group