Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Klantadviseur
Reageer voor 31 mei 2021
Als klantadviseur ben jij het gezicht van DHD voor de ongeveer 75 Nederlandse ziekenhuizen die wij ondersteunen. Je beantwoordt veel verschillende soorten vragen op het gebied van onder andere patiëntenzorg en bedrijfsvoering. Ook help je onze klanten op weg bij het gebruik van de informatieproducten en diensten van DHD.
De functie
Samen met collega’s uit inhoudelijke teams zorg je voor een gerichte beantwoording van binnengekomen klantvragen. Hierbij is het belangrijk dat je de vragen goed kunt analyseren en complexe informatie op een duidelijke manier uitlegt. De vragen leg je vervolgens vast in het CRM-systeem.Als klantadviseur sta je rechtstreeks in contact met medewerkers van verschillende afdelingen en disciplines binnen de zorginstellingen. Dit maakt jouw rol afwisselend en zorgt ervoor dat je veel kennis opdoet over uiteenlopende onderwerpen. Van al onze producten en diensten leer je de basis, waarna je over één onderwerp de diepte in gaat waardoor jij op dat vlak de expert binnen de Servicedesk wordt.
Ook ondersteun je de diverse teams binnen DHD met uiteenlopende taken. Verder ben je ervoor verantwoordelijk dat veelgestelde vragen in FAQs worden opgenomen en handleidingen en werkprocedures op orde blijven.
Kortom: je blijft leren en jezelf ontwikkelen!
Wij zoeken
Jij bent iemand die vlot schakelt tussen taken en makkelijk op collega’s afstapt. Van samenwerken krijg jij als echte team player veel energie. Behalve flexibel ben je ook iemand die snel complexe informatie tot zich neemt, secuur werkt en vanzelfsprekend zeer servicegericht is. Je begrijpt bovendien het belang van veilig omgaan met vertrouwelijke gegevens.Verder herken je je in het volgende:
- Je beschikt over een hbo denk- en werkniveau.
- Je hebt sterke communicatieve vaardigheden.
- …en ook probleemoplossend vermogen.
- Daarnaast heb je een sterk verantwoordelijkheidsgevoel.
- Ben je flexibel inzetbaar.
- En heb je affiniteit met de zorg.
Wij bieden
DHD is een moderne werkgever waar hard werken en plezier samengaan. Onze hedendaagse werkomgeving sluit goed aan bij de informele cultuur waar de lijnen kort zijn en je veel vrijheid en verantwoordelijkheid krijgt. Openheid en collegialiteit staan bij DHD hoog in het vaandel. Veilig omgaan met vertrouwelijke gegevens is een absolute noodzaak.Ook kun je rekenen op:
- Ruime mogelijkheden voor ontwikkeling
- Een aanstelling voor een jaar met uitzicht op verlenging voor onbepaalde tijd
- Een salaris tussen € 2.319 en € 3.322 bruto per maand bij een 36-urige werkweek, afhankelijk van kennis en ervaring
- 8,33% vakantiebijslag en een eindejaarsuitkering van 8,33% van in het afgelopen kalenderjaar verdiende salaris
- 144 uur vakantie en 57 uur levensfasebudget (bij een 36-urige werkweek)
- Overige secundaire arbeidsvoorwaarden conform CAO Ziekenhuizen
Solliciteren en meer informatie
Ben jij geïnteresseerd in deze functie en herken jij je in het bovenstaande? Solliciteer dan nu! Stuur jouw CV en korte motivatie naar Judith Flink:
. Vermeld als onderwerp ‘Vacature klantadviseur Servicedesk’.
De sollicitatieprocedure bestaat uit twee gesprekken. Daarna volgt een afrondend arbeidsvoorwaardengesprek. Als onderdeel van het sollicitatieproces vragen wij openbare bronnen als sociale media raadplegen en referenties bij je op. Daarnaast is het overleggen van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) onderdeel van je sollicitatie. Neem voor meer informatie over de functie contact op met Servicedeskcoördinator Joyce van Straten: 030 799 61 65.
In onze
kun je lezen hoe wij omgaan met de persoonsgegevens van onze sollicitanten.
Over DHD
DHD verzamelt, beheert en verwerkt data van ziekenhuizen en beheert standaarden voor de registratie ervan. Ziekenhuizen krijgen de data terug in de vorm van informatie die kan worden gebruikt voor het maken van onderbouwde keuzes op het gebied van kwaliteit van zorg en bedrijfsvoering. DHD is opgericht door de NVZ en NFU. Kijk voor meer informatie opmeer...
Meer vacatures van Nvz-kennisnet