Inloggen - Registreer  

Office Manager Ameyde Risk Solutions

Van Ameyde Benelux 683023 - via Magnet.me - Schiphol-Rijk - 12-03-2024 Naar vacature  

Full-time / part-time
Full-time
Functie
Soort opleiding
Taalvereiste
Nederlands
(
Vloeiend
)
Je carrière begint op Magnet.me
Maak een profiel aan en ontvang
slimme aanbevelingen
op basis van je gelikete vacatures.
Wij van Van Ameyde Risk Solutions houden ons dagelijks bezig met consulting en interim werk op het gebied van risico- en verzekeringsmanagement bij bouw- en vastgoedbedrijven, in de logistiek, industrie en handel. We zijn een startende onderneming binnen de Van Ameyde organisatie, waarbinnen jij een bepalende rol speelt. De sfeer is informeel, er is een hoop te ontwikkelen en wij bieden een prettige en uitdagende werkomgeving. Je krijgt veel nieuwe collega’s wat kansen biedt en frisse energie geeft. We leveren optimale servicekwaliteit en zetten moderne middelen in voor onze klanten en zakenpartners.

Wie zoeken we?

  • Een positieve en proactieve, flexibele collega met een opbouwende mentaliteit, een echte aanpakker en organisatietalent
  • Ervaren in werken op ‘het kruispunt’ van de organisatie
  • Affiniteit met verzekeringen en risk management is een pré
  • Een visitekaartje voor ons kantoor
  • Een sociaal vaardige, leergierig, nieuwsgierige collega
  • Een flexibele/commerciële instelling
  • Minimaal een MBO afgeronde opleiding met aanvullende trainingen/ HBO werk- en denkniveau
  • Je vindt het leuk om je collega’s te zien en spreken op kantoor
  • Een computervaardige medewerker met kennis van MS-Officepakket
  • Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal

Wat voor werk ga je doen?

  • Inkomende en uitgaande communicatie (telefoon, e-mail, post)
  • Bereid om mee te draaien in (interne) projecten
  • Je gaat nauw samenwerken met algemeen directeur
  • Organiseren van events
  • Ondersteuning bij uitwerken van offertes en marketingactiviteiten
  • Onderhouden van websites en ondersteunen bij werving en selectie
  • Ondersteuning collega’s (waaronder: inboeken/voorbereiden taxatiedossiers bestellen kantoorbenodigdheden, agendabeheer en overige facilitaire zaken)
  • Samenwerken in het netwerk van Van Ameyde met functiegenoten
  • Afhankelijk van de competenties die je meebrengt zijn meer uren bespreekbaar

Wat krijg jij?

  • Een goed salaris afhankelijk van kennis en ervaring
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden (o.a. laptop, pensioenvoorziening, reiskostenvergoeding)
  • Werktijden zijn flexibel in te delen; maandag t/m vrijdag tussen 8.30 en 17.30 uur
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Van Ameyde Benelux 683023
Meer Office Manager Ameyde Risk Solutions vacatures