Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Manager Operations
Voor onze opdrachtgever, expert in field marketing en sales, zijn wij op zoek naar een Manager Operations. In deze rol is jouw hoofddoel het ontzorgen van de managing partners op operationeel gebied. Jij weet wat er allemaal speelt, bewaart het overzicht en bent een echte doener. Interesse? Lees dan snel verder.
Over de opdrachtgever:
Onze opdrachtgever is marktleider op het gebied van field marketing en sales. Met ruim 30 jaar ervaring is het motto van de organisatie: menselijke connecties bouwen voor A-merken. Zij verzorgen field promoties, sampling, instore demonstraties, hospitality en sales en merchandising voor toonaangevende merken in de FMCG branche. De organisatie streeft ernaar klanten volledig te ontzorgen door invulling te geven aan de offline consumer journey.Wanneer je aan de slag gaat bij onze opdrachtgever, kom je terecht in een open en transparante omgeving. De medewerkers staan centraal en vormen het hart van de organisatie. Het team bestaat uit ruim 50 kantoormedewerkers en 800 field medewerkers. Er wordt op een eerlijke manier met elkaar gecommuniceerd en iedereen wordt gemotiveerd om input te geven.
Omschrijving van je dagelijkse werkzaamheden:
Als Manager Operations is jouw hoofddoel het op rolletjes laten lopen van de dagelijkse operatie en daarmee ontzorg je de managing partners. Jij doet dit door operationeel leiding te geven aan vier divisies: Logistiek, Sales & Merchandise, Retail Activatie & Sensory Marketing en P&G/Nestle. Het is de bedoeling dat je steeds meer uit handen neemt van de managing partners op operationeel gebied. Als lid van het Management Team ben jij de directe leidinggevende voor vier managers en de indirect leidinggevende voor de 16 medewerkers daaronder.Jij stuurt de managers van de divisies aan op basis van KPI’s. Binnen de divisies worden er jaarlijks 180-200 projecten uitgevoerd. Jij bent ervoor verantwoordelijk dat de projecten naar tevredenheid worden uitgevoerd. Jij houdt de planning scherp in de gaten, monitort de voortgang en stelt rapportages op. Deze rapportages worden wekelijks gesproken in het MT.
Jij bent doortastend en oplossingsgericht. Daarnaast houd jij van structuur en kan jij goed het overzicht houden. Het is een intern georiënteerde rol waarbij je ongeveer 10% van je tijd contact hebt met klanten. Het is belangrijk dat je een mensgerichte manager bent. Jij zal namelijk ook de beoordelingsgesprekken voeren.
Gezocht profiel:
- 10 jaar werkervaring;
- Ervaring met field marketing/sales en in de FMCG branche;
- Ervaring met KPI’s;
- Je beschikt over HBO denk- en werkniveau;
- Je bent pro actief, een echte doener;
- Je beschikt over goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal;
Wat krijg je hiervoor terug?
- Werken in een vooruitstrevende en dynamische organisatie;
- Een mooi salaris, 28 vakantiedagen en pensioenregeling;
- Direct een jaarcontract bij de opdrachtgever;
Meer vacatures van Sharp and Smart Recruitment