Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Frontoffice medewerker Burgerzaken
Uitzendbureau - Medemblik - 04-04-2024
Naar vacature
Er kan niet meer worden gesolliciteerd
Wat wij vragen
Opleiding
MBOTalen
- Je beheerst Nederlands
Wat wij bieden
Salaris
minimaal € 22Uren
20 uur per weekContract
tijdelijkVacaturebeschrijving
Voor de mooie gemeente Koggenland zoeken wij een Frontoffice medewerker Burgerzaken met ervaring!Het is een mooie tijdelijk opdracht voor 16 tot 20 uur per week!
Wat bieden wij jou
- max gemeente schaal 6.11 (max € 22,31)
- Tijdelijke opdracht voor minimaal drie maanden
- Mooi klein team!
- Ervaring op burgerzaken is een must!
Wie ben jij
Jij hebt een afgeronde opleiding Burgerzaken. Denk aan Basiskennis Burgerzaken (module rij- en reisdocumenten) Ook heb je aantoonbare werkervaring bij een gemeente.Wat ga je doen
Je werkdagen zijn in ieder geval op dinsdag van 08:30 - 16:30 en op donderdag van 08:45- 19:00. En eventueel vrijdagmorgen van 08:45 - 12:00.- Aanvragen reisdocumenten, rijbewijzen, VOG en uittreksels in behandeling nemen.
Waar ga je werken
Het team is een combinatie tussen Burgerzaken en Contactcentrum. De medewerkers van het contactcentrum combineren het werk veelal met de balie burgerzaken. Deze aanvraag richt zich op de balie Burgerzaken. Eventueel is een combinatie met receptiewerk en telefonie mogelijk.- Gesprekken vinden plaats op dinsdag 2 april tot 14.00 uur, donderdag 4 april of maandag 8 april
Sollicitatie
Ben je blij geworden van deze vacature? Top! Solliciteer direct voor de functie van Materieel beheerder bij de gemeente Medemblik! We nemen dan direct contact met je op! Tot zo?Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.
meer...
Naar vacature
Meer Frontoffice medewerker Burgerzaken vacatures