Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Frontoffice medewerker Burgerzaken

Uitzendbureau - Medemblik - 04-04-2024 Naar vacature  

Er kan niet meer worden gesolliciteerd

Wat wij vragen

Opleiding

MBO

Talen

  • Je beheerst Nederlands

Wat wij bieden

Salaris

minimaal € 22

Uren

20 uur per week

Contract

tijdelijk

Vacaturebeschrijving

Voor de mooie gemeente Koggenland zoeken wij een Frontoffice medewerker Burgerzaken met ervaring!
Het is een mooie tijdelijk opdracht voor 16 tot 20 uur per week!

Wat bieden wij jou

  • max gemeente schaal 6.11 (max € 22,31)
  • Tijdelijke opdracht voor minimaal drie maanden
  • Mooi klein team!
  • Ervaring op burgerzaken is een must!

Wie ben jij

Jij hebt een afgeronde opleiding Burgerzaken. Denk aan Basiskennis Burgerzaken (module rij- en reisdocumenten) Ook heb je aantoonbare werkervaring bij een gemeente.

Wat ga je doen

Je werkdagen zijn in ieder geval op dinsdag van 08:30 - 16:30 en op donderdag van 08:45- 19:00. En eventueel vrijdagmorgen van 08:45 - 12:00.
  • Aanvragen reisdocumenten, rijbewijzen, VOG en uittreksels in behandeling nemen.

Waar ga je werken

Het team is een combinatie tussen Burgerzaken en Contactcentrum. De medewerkers van het contactcentrum combineren het werk veelal met de balie burgerzaken. Deze aanvraag richt zich op de balie Burgerzaken. Eventueel is een combinatie met receptiewerk en telefonie mogelijk.

  • Gesprekken vinden plaats op dinsdag 2 april tot 14.00 uur, donderdag 4 april of maandag 8 april

Sollicitatie

Ben je blij geworden van deze vacature? Top! Solliciteer direct voor de functie van Materieel beheerder bij de gemeente Medemblik! We nemen dan direct contact met je op! Tot zo?

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.
meer...

Naar vacature

Meer Frontoffice medewerker Burgerzaken vacatures